Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cinvaro schreef:het is ook wel een erg slimme zit om één van de gevaarlijkste roofdieren en de ergste vluchtdieren zo dicht bij elkaar te gaan zetten. misschien krijgen de dressuurruiters nu met de selecties is een keer springles over de hekjes heen ipv tussen de hekjes te blijven. ik hoop dat mijn selectie nog een beetje gaat lukken maar dat zien we dan wel weer
bertie schreef:Wie weet zie ik je daar!![]()
bertie
KarinvdM schreef:bertie schreef:Wie weet zie ik je daar!![]()
bertie
Zat jij er vanochtend??? Gezien de scores is dat wel aannemelijk...
Sydney2005 schreef:cinvaro schreef:het is ook wel een erg slimme zit om één van de gevaarlijkste roofdieren en de ergste vluchtdieren zo dicht bij elkaar te gaan zetten. misschien krijgen de dressuurruiters nu met de selecties is een keer springles over de hekjes heen ipv tussen de hekjes te blijven. ik hoop dat mijn selectie nog een beetje gaat lukken maar dat zien we dan wel weer
Dat is in Beilen, deze selecties waren in emmen....
Wollie schreef:Van de eerste groep Z1 ruiters zijn er maar 2 door naar Exloo. Alleen Cor Jager en Tea Meertens scoorden boven de 60%
cinvaro schreef:Sydney2005 schreef:
Dat is in Beilen, deze selecties waren in emmen....
ik had het ook over beilen maar ik had het er niet bijgezet
Citaat:De regeling van afvaarding voor Klasse M en Z met 60% is alleen van toepassing voor de Nederlandse
kampioenschappen in Wanroy en niet voor de Finale van de Regiokampioenschappen
daarvoor geldt de regel van 1 op 4 van de gestarte deelnemers die doorgaan naar de finale
bertie schreef:Dat waren mw Prinsen bij C en mw Mandemaker bij M.