Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Vind je?? Ik vind het tegenvallen. Had veeeel meer inschrijvingen verwacht, vorig jaar hebben we de B en L op vrijdagavond gedaan, zodat we op zaterdag genoeg plek hadden voor de M en Z. Dit keer is dat niet eens nodig. Wat me wel opvalt is dat iedereen erg makkelijk afzegt voor dit soort wedstrijden. VEel uitvallers op het laatste moment, dat is ook één van de redenen waarom ik expres de jury's er niet bij gezet heb.......flauw he!
Chocolaatje schreef:Net in Rijpwetering (kring 1) gereden in het L1: 6e van de 11 met 153 punten. Strenge jury was het (mw. Bronkhorst), maar dat is geloof ik altijd wel op selecties, toch..? En ik had nog wel zo'n goed gevoel over mijn proefje..
Hoe heb jij gereden Marlies?
xjessx schreef:Wat leuk!
Gefeliciteerd, jouw vorige pony Boyke springt bij ons op donderdag in de springlessen, wat een leuke pony zeg
AnoukShel schreef:Wij hebben maar 2 selectie wedstrijden in Kring 3..
En die ben je verplicht om alle twee te rijden..!!
AnoukShel schreef:He en Frunnik, zie je dat het niet uit maakt of je de dochter bent van iemand uit het Kring bestuur want daar kijken ze echt niet naar!!
AnoukShel schreef:In het L1 gaan der 10 door!!! En ik sta 11de!!! Baal ik echt enorm van...