Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:13

Dan kan je nu je starttijd bekijken, heb zojuist de lijst op startlijsten gemikt

syllie20

Re: Selectie? wie doet er mee in Zuid Holland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:22

Ik heb het gezien.
De selecties zijn altijd wel druk zeg

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:25

Vind je?? Ik vind het tegenvallen. Had veeeel meer inschrijvingen verwacht, vorig jaar hebben we de B en L op vrijdagavond gedaan, zodat we op zaterdag genoeg plek hadden voor de M en Z. Dit keer is dat niet eens nodig. Wat me wel opvalt is dat iedereen erg makkelijk afzegt voor dit soort wedstrijden. VEel uitvallers op het laatste moment, dat is ook één van de redenen waarom ik expres de jury's er niet bij gezet heb.......flauw he!

syllie20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 13:28

daffodil schreef:
Vind je?? Ik vind het tegenvallen. Had veeeel meer inschrijvingen verwacht, vorig jaar hebben we de B en L op vrijdagavond gedaan, zodat we op zaterdag genoeg plek hadden voor de M en Z. Dit keer is dat niet eens nodig. Wat me wel opvalt is dat iedereen erg makkelijk afzegt voor dit soort wedstrijden. VEel uitvallers op het laatste moment, dat is ook één van de redenen waarom ik expres de jury's er niet bij gezet heb.......flauw he!

Ooh nou ik vond dit al veel
Tijdens de selecties in november waren er zeker veel uitvallers, maar dat kwam denk ik ook door het slechte weer.
Ja het is wel een idee om de Jury's er niet bij te zetten

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 21:13

Nog mensen gereden vandaag? Ik was 3e en heb mijn laatste puntje binnen, de rest v/d selecties ga ik in het M1 rijden.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 23:25

nee ik heb morgen selectie in bodegraven

hetismij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 00:51

ik heb morgen selectie in Rijpwetering

Chocolaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 16:35

Net in Rijpwetering (kring 1) gereden in het L1: 6e van de 11 met 153 punten. Strenge jury was het (mw. Bronkhorst), maar dat is geloof ik altijd wel op selecties, toch..? En ik had nog wel zo'n goed gevoel over mijn proefje..

Hoe heb jij gereden Marlies?

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 19:26

Vandaag selectiewedstrijd gereden in Papendrecht (kring 5) L1 paarden. Ben 2e geworden met 157 punten.

Als ik vervoer kan regelen en er is plaats dan start ik 17 december Alblasserdam ook, maar tot op heden geen vervoer.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:11

net terug uit Bodegraven, lekker strenge jury hadden we, in de Z1 was er iemand 1e met 173(terwijl dat niet eens zo slecht ging hoor ) maar iig, ik was 2e met 187 in het Z2 en de eerste plaats was 188, dus vrij streng gejureerd.... maar was wel tevreden over mn paardje

hetismij

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:18

Chocolaatje schreef:
Net in Rijpwetering (kring 1) gereden in het L1: 6e van de 11 met 153 punten. Strenge jury was het (mw. Bronkhorst), maar dat is geloof ik altijd wel op selecties, toch..? En ik had nog wel zo'n goed gevoel over mijn proefje..

Hoe heb jij gereden Marlies?

ik was 4de met 158, vond eigelijk wel meevallen hoe streng, als de laagste 144 is, valt best mee (vorig jaar was het 130 van mij ) En mijn zusje had smiddags nog in de L2 gereden, en die had 152 en 156 en geen prijs

frunnik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:08

Ik was twee keer 3de van de 14 in het M1 op Maassluis. Had 157 en 160. En mijn laatste puntjes voor het M2 gehaald, maar blijf voorlopig nog in het M1 hoor. Maar ik ben dus zeker van een plaatsje in de kringfinale van kring 3, dus ben erg blij.
Daar beginnen we weer met een schone lei en is het afwachten welke 2 er uiteindelijk naar de regio mogen.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 13:26

Hoe zit dat dan Frunnik, was dat de enige selectiewedstrijd??

Bij ons zit het toch wat vreemd in elkaar, we hebben zeven (ja zeven!!!) selectiewedstrijden, je mag er vier rijden, er tellen er maar twee, de hoogste!

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-05 16:15

Wij hebben maar 2 selectie wedstrijden in Kring 3..
En die ben je verplicht om alle twee te rijden..

En dan kijken ze naar je plaatsings punten...

In het L1 gaan der 10 door!!! En ik sta 11de!!! Baal ik echt enorm van...

He en Frunnik, zie je dat het niet uit maakt of je de dochter bent van iemand uit het Kring bestuur want daar kijken ze echt niet naar!!

daanboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:44

ik heb gisteren op beerwijkhoeve gereden, selectie en ik was 2de met 165.
en ik heb ook nog op de beyart gereden, en daar was ik 1ste met 171.
ik rij volgende week ook op dubbeldam.
en dan hoor je of je door ben naar de kampioenschappen

daanboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-05 19:54

xjessx schreef:
Wat leuk!
Gefeliciteerd, jouw vorige pony Boyke springt bij ons op donderdag in de springlessen, wat een leuke pony zeg

ja dat klopt
boyke kan heeeeel goed springen
hij blijft en is nog mij pony
hahahhahaha nee hoor

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 08:41

IK sta 4de in de L2 (kring 3), weet niet hoeveel er door mogen, dus wacht maar af of ik een uitnodiging krijg.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:43

Jammer dat de uitslagen van bodegraven lang op zich laten wachten, dan wordt er bij ons wel wat duidelijk denk ik. Dan weet je of je dit weekend nog een kans maakt of dat het op voorhand zinloos is en je gewoon lekker kunt rijden

Ik gok op het laatste......

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 09:45

bij bodegraven weet ik alleen de uitslag van de nr 1 tm 3 in het Z2, de rest werd niet opgenoemd.. en in de andere klassen weet ik het ook niet...

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 10:11

Denk ook dat het aan bodegraven ligt, want onze uitslagen waren razendsnel op de site van het groene hart verwerkt, daar kun je de tussenstand zien namelijk......

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:03

Poeh, moet zaterdag om 21.30, in Groot-Ammers, is gelukkig om de hoek en moet bijna als laatste starten van de 16 (heb medelijden met de eerste, die moet om 20.15 al, wordt een lang avondje!).... Wordt meteen ons M1-debuut, ben heel benieuwd, hoop dat we het allemaal een beetje aan elkaar kunnen breien

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 20:14

AnoukShel schreef:
Wij hebben maar 2 selectie wedstrijden in Kring 3..
En die ben je verplicht om alle twee te rijden..!!

En dan mogen de beste weer door naar de kringfinale, en daar mogen dan de beste weer naar de regiokampioenschappen. Dus uiteindelijk hebben wij 3 selectie momenten voor de regio.

AnoukShel schreef:
He en Frunnik, zie je dat het niet uit maakt of je de dochter bent van iemand uit het Kring bestuur want daar kijken ze echt niet naar!!

Ik zeg niet dat de jury daar naar kijkt. Maar leg jij mij dan eens uit waarom voor enkele veelzeggende personen (want zo gaat het gerucht) nu ineens de data van de kringkampioenschappen op het laatste moment zijn omgedraaid. Met als gevolg dat mensen hun vakantie moeten wijzigen, juryverplichtingen moeten cancellen en nog zo wat van die dingen

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:16

AnoukShel schreef:
In het L1 gaan der 10 door!!! En ik sta 11de!!! Baal ik echt enorm van...

Dat is trouwens ook gek. In de regelementen van de kringwedstrijden staat dat het aantal geselecteerden voor de kringfinale gerelateerd is aan het aantal ruiters dat uiteindelijk geselecteerd kan worden voor de regiokampioenschappen.
Naar wat ik heb begrepen mogen er in het B 5 ruiters door naar de kringfinale, waar er dan uiteindelijk 3 van doormogen naar de regio. Terwijl er dus in het L1 10 door mogen naar de kringfinale, waarvan er dan maar weer 2 door mogen naar de regio.
Zeker ook weer veranderd dan?

@Anouk, weet jij toevallig ook hoeveel er doormogen in het M1???

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:49

Het is zo dat het moment dat ze gemeten hebben er meer mensen in de B reden dan in het L1 dus vandaar dat er meer door zouden mogen naar de Kring Kampioenschappen, maar der zijn er veel op het laatste moment door gegaan naar de L1 dus op het moment van de meting zaten er niet zoveel in het L1 vandaar dat er daar maar 2 door mogen..

En ik denk dat er ongeveer 5 a 6 door mogen in het M1...
Want in de B starten er 13 mensen en daar mogen er ook 5 van door..

Dus je zal er zeker weten bij zitten..

En geloof dat er verder echt geen rekening mee wordt gehouden want die bepaalde personen willen... Want het is allemaal heel makkelijk om hun de schuld te geven, omdat hij de enige is met kinderen die mee starten...

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 22:01

Dus bij ons in de L2 mogen er 5 door waarschijnlijk? Waren 15 en 16 ruiters.