Als ik zelf een stal vol toppers zou hebben (ongeacht in welke discipline) dan zou ik er ruiters bij zoeken die ze voor me zouden kunnen uitbrengen. Zonde wanneer die dieren de kans niet krijgen om stuk voor stuk te schitteren op een kampioenschap.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kelloriejj schreef:DAT GRIETJE IS 11 MAN,, DENK IS NA?
Ragne schreef:de fam Pasch uit Duitsland zijn natuurlijk superaardige geweest om Power door NL ruiters en voor het NL team te laten rijden.
Misschien is meneer van den Dungen iets dergelijks van plan.
Barbara_m schreef:Maria gaat ons volgend jaar vertegenwoordigen op het pony EK en ik denk dat we nog wel meer van haar gaan horen.
amondi schreef:Heeft ze überhaupt al eens Z gestart? Voorlopig ken ik wel betere ruiters en amazone's.
Barbara_m schreef:Geloof mij, die zit er zo bij. Zeker met zulke pony's.
amondi schreef:Omdat wij, als KNHS leden, al die begeleiding en wedstrijden voor het A kader betalen. Terwijl je vrijwel geen kans maakt om er in te komen als je ouders niet alle pony's kopen en puissant rijk zijn.
Als Maria dan zo graag wil, laat ze dan lekker alles zelf betalen.
Ik bedoel, wat heeft dat kind op haar C.V. staan: Kringkampioen in de M, maar wel met een doorgewinterde pony die al Z is geweest.
Opzitten en wegrijden, echt wel.
En dan ook nog bij geen enkele jury bovenaan geplaatst. In beide proeven was ze 2e! En dat moeten wij betalen?
Ik geef mijn geld liever aan zo'n meisje als Veronique.
Als Maria zo graag in een kader wil moet ze dat verdienen, niet kopen en dat gebeurt hier nu wel!