Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loes14 schreef:kheb een vraagje:
ik moet tegen 3 andere mensen rijden met een d-pony
stel dat ik win (whaha, denk het niet) moet ik dan ook tegen
mensen uit andere groepen die een vierjarige d-pony hebben?
MissSisa schreef:Ik weet eigenlijk niet, ik denk het niet, volgens mij gaat het gewoon om de punten en aangezien iedereen door dezelfde jury beoordeeld wordt kunnen ze zo de plaatsing bepalen.
loes14 schreef:haha, misssisa: nope, ik ga echt niet van jou winnen..
die van mij is pas 1x op concour geweest!
en nadat ik gezien had wat er allemaal meedeed bij de welsh
Neonlight schreef:Waar kun je dat ergens vinden op internet? Of staat het er nog niet op? (Ik kan het niet op startlijsten vinden in ieder geval.) Kun je zien wanneer S. van Grotel moet rijden met Apollo en Sulaatik's Cappucino? Ze zijn nu op vakantie en wanneer ze terug zijn ben ik net weg, maar ik wil het graag weten, ik probeer namelijk (als ik op tijd terug ben van vakantie) nog naar Nijnsel te gaan.
MissSisa schreef:Bij ons:
15 4/5 jarige en 1 6 jarige.
haike schreef:Neonlight schreef:Waar kun je dat ergens vinden op internet? Of staat het er nog niet op? (Ik kan het niet op startlijsten vinden in ieder geval.) Kun je zien wanneer S. van Grotel moet rijden met Apollo en Sulaatik's Cappucino? Ze zijn nu op vakantie en wanneer ze terug zijn ben ik net weg, maar ik wil het graag weten, ik probeer namelijk (als ik op tijd terug ben van vakantie) nog naar Nijnsel te gaan.
groep 3: 15.30. Zijn overigens maar met z'n 2en in die groep, 1 groep na mijn groep. Mss zie ik je nog?
Complete startlijst: www.knhsregiobrabant.nl