Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hananya schreef:
Later op de middag moest ik in het L2. Ik rijd hierin een 4jarige zwarte ruin en normaal scoor ik hier altijd heel goed mee, maar nu kreeg ik echt geen punten... De eerste proef ging heel redelijk en ik had zeker 160 verwacht... Kreeg ik 146>;)
Maar iedereen in die ringen had een beetje vreemde punten geloof ik... In de tweede proef ging het niet zo lekker en ik had zoiets van: waarschijnlijk net niet. 157 punten! Ik kon er echt niet bij, zo raar gejureerd!
Maar ja dat is jurysport... Misschien moet ik toch mijn springzadel maar weer eens uit de kast pakken...
stampertje schreef:Nou ik ben ook weer terug!!!!!![]()
Moest gelukkig al als derde vanaf 9.00 dus het viel nog mee met de hitte.
moest in de M1. Had voor mijn gevoel niet zo super gereden, maar mn tante die altijd meegaat (ALANTA) zij dat je het niet kon zien en dat de schade wel meeviel. En dat bleek ook zo te zijn, in de eerste proef was ze er niet bij met haar hoofd en was het allemaa wat rommelig, in de tweede had ik hem tussendoor ff aangepakt en liep ze beter!!
Toen ik klaar was met de proefen was ik een beetje boos en chagerijnig ( de mensen zullen wel gedacht hebben; verwend kind hahahaha) maar das helemaal niet zo had er ook maar twee keer opgezeten deze week dus ik was heel tevreden.resultaat 156 en 158
![]()
![]()
![]()
.
Volgende wedstrijd
M2
starten!!!!!!!!!!!
rooievos schreef:oversized schreef:euhhhh ik heb niet door gekregen welke klasses. Het is iig s morgens duzzzzz......
Jammer geen Z2, ik had best bij je willen rijden![]()
![]()
![]()
stampertje schreef:Bedankt oversized, hoe heb jij het gedaan?????( was ie braaf)
grandeur bedankt en gefeliciteerd.![]()
haan gefeliciteerd.![]()
vond het idd ook een heel geslaagd concours?!!!!!!!
en we hadden er prachtig weer bij
oversized schreef:O ja en ehhh Stampertje mijn schattige schattige lieve lieve vosje is toch ALTIJD lief????
Bertie jij nog bedankt voor het jureren in Vlagtwedde. Vond het echt tof zoals je durfde te punten. Die juryleden moeten we meer hebben..... (Z2 199 pnt dan weet jij wel wie ik ben en ben ik voor jou iig niet meer anoniem.....) Groetjes
bertie schreef:leuk je reactie, dank je wel!
Meestal is er een hoop commentaar op juryleden, en dan is een andere reactie echt heel fijn!
Het is niet dat ik 'durf' te punten, zoals je dat zo vriendelijk zegt.
Wat goed is is goed, zo simpel is het eigenlijk.
Ik ben zelf ook altijd blij als ik punten kwijt kan, want dan zit ik zelf ook met plezier te kijken. :-D
Tja, en wat niet goed is is niet goed, en dat is wel eens hard, helaas.
bertie
bertie schreef:Tja, en wat niet goed is is niet goed, en dat is wel eens hard, helaas.
bertie
ladyzwien schreef:.....mooie zweetdeken gewonnen:d nou ben nu zeer tevreden haha moet ook wel he!
Citaat:Ik was zelf tevreden met mijn beide proeven van gisteren.
Waarom ik dan bij jou in de ring 20 punten lager heb dan in de andere ring, kan ik echt niet plaatsen. Bovendien waren de punten veel lager dan ik ooit met dit paard in de M1 gescoord heb. Zelfs met proeven met echte fouten erin.
De proeven van gisteren waren absoluut van gelijkwaardig niveau en o.b.v. de eerder gereden proeven en jureringen in de M1, had ik ze beide rond de 160 geschat. Het werd dus 162 en 142. Dat vind ik nogal een verschil tussen 2 gelijkwaardige proeven.
Eerlijk gezegd, ik kan daar niet zo veel mee. Ik heb gisteren thuis echt de hele coupon en de cijfers van onderdeel tot onderdeel bekeken.
Maar het is zo afwijkend van de jurering van alle eerder gereden M1 proeven, dat ik niet echt weet wat ik daarmee moet.
Terwijl ik echt wel graag wat wil leren van mijn proeven en ervaringen op concours!
Maar het loopt hartstikke lekker in de M1, we trainen hard en krijgen goed les, en er zit alleen maar stijgende lijn in. Dan kan ik bij 1 zo'n, voor mij onverklaarbare, grote uitschieter naar beneden, alleen maar vraagtekens zetten. Ik kan het puntenverschil met de andere proeven gewoonweg niet verklaren.
bertie schreef:...
Wat heb je als commentaar en cijfers bij de verschillende onderdelen?
Als je daar op in zou willen gaan, dan kun je misschien leren waarom ik jureer zoals ik dat doe, daar kun je misschien meer van leren dan van het vergelijken van alleen puntentotalen. ...
trisca schreef:hananya schreef:
Later op de middag moest ik in het L2. Ik rijd hierin een 4jarige zwarte ruin en normaal scoor ik hier altijd heel goed mee, maar nu kreeg ik echt geen punten... De eerste proef ging heel redelijk en ik had zeker 160 verwacht... Kreeg ik 146>;)
Maar iedereen in die ringen had een beetje vreemde punten geloof ik... In de tweede proef ging het niet zo lekker en ik had zoiets van: waarschijnlijk net niet. 157 punten! Ik kon er echt niet bij, zo raar gejureerd!
Maar ja dat is jurysport... Misschien moet ik toch mijn springzadel maar weer eens uit de kast pakken...
Ik moest ook in die ring >;) . Trisca's Goldy heeft in het L2 een gemiddelde van 162 en zit bijna altijd bij de 1e drie. Nu had ik in de 1e ring 147drentse kampioenschappen..
. Maarja, het is en blijf een jurysport
![]()
Nu ga ik 27 juli gewoon voor mijn M1 debuut
Saartje1 schreef:Hoi bertie
Ik wil even kwijt dat ik het hartstikke leuk vind dat je op deze manier iemand n hart onder de riem steekt. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor. Heb zelf n paard gehad die altijd last had van beren op de weg en als t dan weer eens verprutst was maar er stond op mijn coupon jammer van de spanning maar wel n fijn sportpaard gaf dat de burger weer moed! Fouten kijken kan iedereen maar kijken naar iets wat rijtechnisch goed wordt uitgevoerd is n ander verhaal ,maar gelukkig zijn deze mensen er wel!![]()
groeten Landa