Wie naar selectie Gasselte(voor drentse kampioenschap)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pyrrhus

Re: Wie naar selectie Gasselte(voor drentse kampioenschap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 18:57

idd zo als al vaker gezegd, iedereen gefeliciteerd met zijn/haar wpten en prijzen!

Nou ik starte voor de tweede keer in B met mn jonge paard. De eerste proef ging echt bagger, en had ze dr aandacht erg bij andere dingen. De tweede proef daarin tegen ging eigenlijk wel heel fijn. ik 147 en 159 punten! dus de 1e wp is binnen.

mssn dat sommige van jullie mij wel kunnen herinneren met inrijden! Een leuk valk kleurig paardje wat alle kanten opsprong waardoor ik uit veiligheid maar ff op het andere veld ben gaan losrijden! Had gelukkig wel bodyprotectoer en dergelijke aan!.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:46

hananya schreef:

Later op de middag moest ik in het L2. Ik rijd hierin een 4jarige zwarte ruin en normaal scoor ik hier altijd heel goed mee, maar nu kreeg ik echt geen punten... De eerste proef ging heel redelijk en ik had zeker 160 verwacht... Kreeg ik 146 >;)
Maar iedereen in die ringen had een beetje vreemde punten geloof ik... In de tweede proef ging het niet zo lekker en ik had zoiets van: waarschijnlijk net niet. 157 punten! Ik kon er echt niet bij, zo raar gejureerd!

Maar ja dat is jurysport... Misschien moet ik toch mijn springzadel maar weer eens uit de kast pakken...

Ik moest ook in die ring >;) . Trisca's Goldy heeft in het L2 een gemiddelde van 162 en zit bijna altijd bij de 1e drie. Nu had ik in de 1e ring 147 drentse kampioenschappen.. . Maarja, het is en blijf een jurysport

Nu ga ik 27 juli gewoon voor mijn M1 debuut

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:00

stampertje schreef:
Nou ik ben ook weer terug!!!!!

Moest gelukkig al als derde vanaf 9.00 dus het viel nog mee met de hitte.
moest in de M1. Had voor mijn gevoel niet zo super gereden, maar mn tante die altijd meegaat (ALANTA) zij dat je het niet kon zien en dat de schade wel meeviel. En dat bleek ook zo te zijn, in de eerste proef was ze er niet bij met haar hoofd en was het allemaa wat rommelig, in de tweede had ik hem tussendoor ff aangepakt en liep ze beter!!
Toen ik klaar was met de proefen was ik een beetje boos en chagerijnig ( de mensen zullen wel gedacht hebben; verwend kind hahahaha ) maar das helemaal niet zo had er ook maar twee keer opgezeten deze week dus ik was heel tevreden.resultaat 156 en 158 .

Volgende wedstrijd
M2

starten!!!!!!!!!!!

Oh, was jij dat!
Ik was het jurylid bij de M1 in de tweede ring.

We (schrijfster en ik) hebben echt met plezier naar je zitten kijken, een paard (een Haffie!) dat soepel was, constant in de aanleuning, stelling en buiging liet zien, en ook gesloten bleef.
De meeste ruiters konden dat niet nadoen.

Natuurlijk was het warm, dat weet ik ook wel.
Maar toch .. in de M1 verwacht je toch wel paarden die actief gereden worden, impuls, stelling, buiging, en zonder al te veel veel aanleuningsproblemen.
Maar wat ik zag daar was ik bij toch een behoorlijk aantal paarden niet zo blij mee: heel veel op de voorhand, en de impuls - oh die impuls ..
Ook veel paarden die veel te kort in de hals worden gehouden, waardoor ze niet uit de schouder weg kunnen, en dus ook het achterbeen laten hangen.
Heel veel commentaar ook was bijvoorbeeld 'stelling en buiging moeten volgens de galop' - dat was dan bij de contragalop. Kijk, dat vraag ik me dan wel eens af, weten ruiters dat dan niet hoe het moet?
Of weten ruiters niet hoe ze een schouderbinnenwaarts moeten rijden? Veel achterhand-buiten gezien in plaats van schouder-binnen. En ook veel schouderbinnen zonder impuls, of met teveel stelling en geen *schouder* binnen.
Ook een behoorlijk aantal ruiters gezien die moeite hadden met zitten - omdat het paard onder hen de rug niet gaf.
Middendraf? Veel versnellingen in plaats van *ruimer* worden.
Tja, en dat is dan wel M1 - straks willen die ruiters naar de M2, en dan zijn ze totaal niet klaar voor dingen als 'verzameling', als de juryleden ze er nu niet op wijzen.

Maar Sindy B en jij, daar hebben we echt met plezier naar gekeken, ook omdat het met een Haf niet meevalt, tussen al die warmbloeds!

bertie
die het jammer vindt dat zoveel mensen anoniem blijven op Bokt

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:14

Bedankt oversized, hoe heb jij het gedaan?????( was ie braaf )

grandeur bedankt en gefeliciteerd.

haan gefeliciteerd.

vond het idd ook een heel geslaagd concours?!!!!!!!
en we hadden er prachtig weer bij

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:27

Nou bertie hartstikke bedankt. voor het mooi compliment!!

valt idd niet mee om mee te blijven met de rest, maar tot nu toe gaat het nog aardig .start haar pas vanaf febrarie bij de paarden en mag niet klagen!

had voor mijn gevoel niet zo lekker gerdeden ( had er maar 2 x opgezeten van de week i.v.m. stage) keek ook niet zo vrolijk aan het eind van de proef .
maar toen ik de punten kreeg was ik weer superblij!! en was nog 5e bij je in de ring

op naar het M2 hopen dat dat nog lukt!!!
als je het niet probeert lukt het nooit!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:45

rooievos schreef:
oversized schreef:
euhhhh ik heb niet door gekregen welke klasses. Het is iig s morgens duzzzzz......

Jammer geen Z2, ik had best bij je willen rijden

Jaja dat wait ik ja wel ja!!! Maar ehhhh we moeten toch tegen elkaar rooie!!

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:55

stampertje schreef:
Bedankt oversized, hoe heb jij het gedaan?????( was ie braaf )

grandeur bedankt en gefeliciteerd.

haan gefeliciteerd.

vond het idd ook een heel geslaagd concours?!!!!!!!
en we hadden er prachtig weer bij

Nou oversized heeft het goed gedaan Eerste proef had ik 184 met mijn dondersteen Werd daar vierde en vond na het checken van de briefjes dat er toch wel een aantal onderdelen wat anders beoordeeld hadden kunnen worden. (Tuurlijk vinden we allemaal.....pffff)
Tweede proef ging eigenlijk wel lekker ..... (behalve dat meneer vond dat ie uitgebreid HEEEL LANGZAAM WANDELEND moest gaan schijten terwijl ik in draf zat!!!!! errrrruuuuug IN DE z2 OF NIET DAN???) verder ging het goed, maar was de lamp een beeeeeeeeeetje uit door de warmte ...... resultaat 2e met 200 punten!!
Dus iig zeer tevreden. Jij super gefeliciteerd en ook met het commentaat van Bertie hier dat is echt tof van haar!!! Haan ook van harte en grandeur natuurlijk ook.

Heeej Rooie je hebt er in ieder geval een wp bij en die 178 zit ook weer super in de buurt toch?? Geniet nog maar even na van je eerste prijs in Ruinen en een volgende oranje rozet komt vast snel weer jouw kant opwaaien

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:58

O ja en ehhh Stampertje mijn schattige schattige lieve lieve vosje is toch ALTIJD lief????
Bertie jij nog bedankt voor het jureren in Vlagtwedde. Vond het echt tof zoals je durfde te punten. Die juryleden moeten we meer hebben..... (Z2 199 pnt dan weet jij wel wie ik ben en ben ik voor jou iig niet meer anoniem.....) Groetjes

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:17

oversized schreef:
O ja en ehhh Stampertje mijn schattige schattige lieve lieve vosje is toch ALTIJD lief????
Bertie jij nog bedankt voor het jureren in Vlagtwedde. Vond het echt tof zoals je durfde te punten. Die juryleden moeten we meer hebben..... (Z2 199 pnt dan weet jij wel wie ik ben en ben ik voor jou iig niet meer anoniem.....) Groetjes

hallo,

leuk je reactie, dank je wel!
Meestal is er een hoop commentaar op juryleden, en dan is een andere reactie echt heel fijn!

hmm .. ik bewaar de overzichten een paar dagen voor het geval dat iemand belt met klachten of zo. En ook omdat ik het zelf leuk vind, om aan mijn echtgenoot te laten zien, en erover te praten.
Maar ik weet niet (meer) wie je bent, eerlijk gezegd, kan het ook niet meer nakijken, want het papiertje ligt inmiddels bij het oud papier elders..
En voor mij is de 'persoon' ook niet zo belangrijk, het gaat uiteindelijk toch om dat wat wordt neergezet.

Vertel eens? Wie ben je? '
Doe maar een PM.

Het is niet dat ik 'durf' te punten, zoals je dat zo vriendelijk zegt.
Wat goed is is goed, zo simpel is het eigenlijk.
Ik ben zelf ook altijd blij als ik punten kwijt kan, want dan zit ik zelf ook met plezier te kijken. :-D

Tja, en wat niet goed is is niet goed, en dat is wel eens hard, helaas.

bertie

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 08:39

bertie schreef:
leuk je reactie, dank je wel!
Meestal is er een hoop commentaar op juryleden, en dan is een andere reactie echt heel fijn!

Het is niet dat ik 'durf' te punten, zoals je dat zo vriendelijk zegt.
Wat goed is is goed, zo simpel is het eigenlijk.
Ik ben zelf ook altijd blij als ik punten kwijt kan, want dan zit ik zelf ook met plezier te kijken. :-D

bertie

Helemaal eens Bertie. Mensen kunnen het wel hebben als je goede punten geeft, maar de slechte onderdelen vergeten ze liever. Die protocollen zijn er om er thuis natuurlijk ook iets mee te doen, maar ik geloof dat de meeste mensen dat "vergeten". Vroegaaaahhhh namen wij zelfs de coupons mee naar les zodat de instructie er iets mee kon en we het konden bespreken, maar ja dat is natuurlijk al heeeeeeel lang geleden

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 09:21

bertie schreef:

bertie

Toch ben ik het daar niet helemaal mee eens...
Er was voor mij gisteren niets 'hards' aan, alleen ik kan er helaas niet zoveel mee.

Ik probeer het even uit te leggen:
Heb de afgelopen 2 maanden in de M1 rondgereden, en mijn paard loopt over het algemeen heel constante proeven en de winstpunten (en ook de prijzen) zijn in vlot tempo binnen gekomen.
Ik was zelf tevreden met mijn beide proeven van gisteren.
Waarom ik dan bij jou in de ring 20 punten lager heb dan in de andere ring, kan ik echt niet plaatsen. Bovendien waren de punten veel lager dan ik ooit met dit paard in de M1 gescoord heb. Zelfs met proeven met echte fouten erin.
De proeven van gisteren waren absoluut van gelijkwaardig niveau en o.b.v. de eerder gereden proeven en jureringen in de M1, had ik ze beide rond de 160 geschat. Het werd dus 162 en 142. Dat vind ik nogal een verschil tussen 2 gelijkwaardige proeven.

Eerlijk gezegd, ik kan daar niet zo veel mee. Ik heb gisteren thuis echt de hele coupon en de cijfers van onderdeel tot onderdeel bekeken.
Maar het is zo afwijkend van de jurering van alle eerder gereden M1 proeven, dat ik niet echt weet wat ik daarmee moet.
Terwijl ik echt wel graag wat wil leren van mijn proeven en ervaringen op concours!
Maar het loopt hartstikke lekker in de M1, we trainen hard en krijgen goed les, en er zit alleen maar stijgende lijn in. Dan kan ik bij 1 zo'n, voor mij onverklaarbare, grote uitschieter naar beneden, alleen maar vraagtekens zetten. Ik kan het puntenverschil met de andere proeven gewoonweg niet verklaren.

Geen aanval naar jou, Bertie, absoluut niet.
Ik ben hartstikke blij met alle juryleden die er telkens maar weer zitten, en hun tijd op die manier in de paardensport steken!
Bovendien vind ik het ontzettend leuk, dat je hier een berichtje met commentaar hebt geplaatst !

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 09:31

Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde winstunten , Stampertje heeft weer een GEWELDIG resultaat neergezet, het blijkt wel weer dat de Haan het niet kan redden tegen jou! Maar de Haan had ook 1 winstpunt en een 2e prijs, dus ik was super trots op mijn vriendje !!
Samen naar de M2 gaat nog net niet, ik moet er nog 1 maar alvast good luck !!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 10:07

Nou ik dan ook maar even. Ik moest zondag als eerste in de L1 starten. Het was de eerste keer weer dat ik met sporen reed (ja, ja gelijk op wedstrijd)
Het resultaat was gelukkig als verwacht. Ik heb twee relaxte proeven gereden. Dus ik was super blij. De voorgaande wedstrijden was ik niet zo tevreden, omdat Tarnnella wat hittepetit werdt in de proef wat achteraf duidelijk met de zweep te maken had. Zondag ging super relax, iets te relax want ik vond de tweede proef netjes maar te flauw gereden (tja is toch wennen voor allebei met spoor) Dat uitte zich ook in de punten 1e proef 161 helemaal te super ze voelde ook goed 2e proef 154 en met het commentaar: gehele proef meer impuls.
Dus ik ben dik tevreden met mezelf en de jury's Ik geloof dat het de 1e keer met dit paard is dat ik tevreden was over de proeven en eens was met de jury.
Inmiddels heb ik er 10 dus 31-07 gaan we de L2 onveilig maken!!!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 12:29

iedereen gefeliciteerd nog

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:49

Super ja weer????? had ook niet anders verwacht hoor van je oversized(hahahaha )
ja vond het ook super leuk dat bertie het stukje heeft geschreven?? .
Haan heb ook weer goed zn best gedaan. we kunnen idd miet gelijk over . maar als jij nou nog ff 1 wptje haalt in zuidlaren kunnen we in haren wel samen???? IDEE???

En ja hoor oversized hij is altijd zooooooooooooooooooo lief??? hahaha(en mooi ) doet ie anders nooit hahahahaha.
Laatst bijgewerkt door stampertje op 11-07-05 14:37, in het totaal 1 keer bewerkt

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:25

dank je stampertje, die had ik wel nodig ha ha we gaan ervoor om samen in Haren de M2 te proberen oke?!

Ik zal hem net als gisteren de dag ervoor niet rijden, dan is hij lekker fris (was hij gister ook jihaa vol gas weg toen ik mn zweepje aangereikt kreeg) . ha ha

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 13:42

ladyzwien schreef:
.....mooie zweetdeken gewonnen:d nou ben nu zeer tevreden haha moet ook wel he!

Vertel... welke heb jij gewonnen en heb ik daar al een foto van???

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 13:56

ze had een rooie volgens mij met een geel randje als ik het goed heb

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 16:24

ja klopt, precies de 2 kleuren waar ik ook sjabrakjes van heb hahah!! jaja

Saartje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:09

Hoi bertie

Ik wil even kwijt dat ik het hartstikke leuk vind dat je op deze manier iemand n hart onder de riem steekt. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor. Heb zelf n paard gehad die altijd last had van beren op de weg en als t dan weer eens verprutst was maar er stond op mijn coupon jammer van de spanning maar wel n fijn sportpaard gaf dat de burger weer moed! Fouten kijken kan iedereen maar kijken naar iets wat rijtechnisch goed wordt uitgevoerd is n ander verhaal ,maar gelukkig zijn deze mensen er wel!

groeten Landa

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 07:16

Citaat:
Ik was zelf tevreden met mijn beide proeven van gisteren.
Waarom ik dan bij jou in de ring 20 punten lager heb dan in de andere ring, kan ik echt niet plaatsen. Bovendien waren de punten veel lager dan ik ooit met dit paard in de M1 gescoord heb. Zelfs met proeven met echte fouten erin.
De proeven van gisteren waren absoluut van gelijkwaardig niveau en o.b.v. de eerder gereden proeven en jureringen in de M1, had ik ze beide rond de 160 geschat. Het werd dus 162 en 142. Dat vind ik nogal een verschil tussen 2 gelijkwaardige proeven.

Eerlijk gezegd, ik kan daar niet zo veel mee. Ik heb gisteren thuis echt de hele coupon en de cijfers van onderdeel tot onderdeel bekeken.
Maar het is zo afwijkend van de jurering van alle eerder gereden M1 proeven, dat ik niet echt weet wat ik daarmee moet.
Terwijl ik echt wel graag wat wil leren van mijn proeven en ervaringen op concours!
Maar het loopt hartstikke lekker in de M1, we trainen hard en krijgen goed les, en er zit alleen maar stijgende lijn in. Dan kan ik bij 1 zo'n, voor mij onverklaarbare, grote uitschieter naar beneden, alleen maar vraagtekens zetten. Ik kan het puntenverschil met de andere proeven gewoonweg niet verklaren.

Hallo Grandeur,

jammer dat je je opmerkingen zo algemeen in de sfeer van de punten houdt, en bijvoorbeeld niet wat concreter, over de inhoud.

Bijvoorbeeld:
als ik m'n lijstje bekijk van Gasselte, dan staat er één ruiter op met 142 punten. Nou kan het zijn dat jij dat helemaal niet bent, want de puntentelling wordt op het secretariaat gecontroleerd natuurlijk, en dan kan er wel eens een fout blijken te zitten in de eerste snelle optelling door de schrijfster.

Maar laten we er nu eens van uitgaan dat jij dat inderdaad was, die op mijn lijstje staat met 142 punten.
Dan zie ik voor de vier laatste onderdelen 6-5-5-6 als waardering.
Die laatste vier onderdelen staan voor:
23. De zuiverheid van de gangen
24. De impuls
25. Het gereden zijn in het algemeen en
de oplettendheid en het vertrouwen van het paard
26. De houding en de zit van de ruiter en
het effect van de hulpen

Als dat inderdaad klopt dus, die vijven voor jou bij punt 24 en punt 25, dan staan er vast nog commentaren op je protocol. (Impuls - 5 spreekt natuurlijk voor zich, daar hoeft geen commentaar bij: iets als 'moet meer impuls' zou wel een beetje overbodig zijn he)
Vooral een vijf op punt 25, dan moet er door de hele proef toch wel iets aan de hand geweest zijn, want een vijf op dit onderdeel geef ik echt niet zo gauw.

Wat heb je als commentaar en cijfers bij de verschillende onderdelen?
Als je daar op in zou willen gaan, dan kun je misschien leren waarom ik jureer zoals ik dat doe, daar kun je misschien meer van leren dan van het vergelijken van alleen puntentotalen.

Dat je je bijdrage aan het forum niet vervelend naar mij bedoelt begrijp ik, hoor!

bertie

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 08:43

bertie schreef:
...
Wat heb je als commentaar en cijfers bij de verschillende onderdelen?
Als je daar op in zou willen gaan, dan kun je misschien leren waarom ik jureer zoals ik dat doe, daar kun je misschien meer van leren dan van het vergelijken van alleen puntentotalen. ...

@ bertie: Je hebt de goede voor je
Die 5 voor impuls is geheel duidelijk. Ook in mijn eerste proef kwam het woord 'impuls' regelmatig naar voren op de coupon. Gelukkig is dit niet gebruikelijk en scoren we ook regelmatig 7-ens op dit onderdeel, ik hoop je de volgende keer dan ook een proef te laten zien waarin dat wel gewoon naar voren komt !

Die andere 5 op onderdeel 25 daar heb je bij gezet 'gymnastiseren'. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder een 5 op dit onderdeel heb gehad. Ik kan hem dan ook niet goed plaatsen. Met de oplettendheid en het vertrouwen van mijn paard is niets mis, blijft het gereden zijn in het algemeen over. En als je 142 punten in totaal scoort, dan zal dat in de ogen van de jury niet best zijn geweest.

Het enige commentaar dat verder op mijn coupon staat (dus afgezien van de impuls) is "2e deel heel goed" bij een middendraf die met een 7 werd gewaardeerd, 'h.h. gestrekt en te veel passen achterwaarts' (4), bij 1 contra staat er idd. 'stelling en buiging volgens de galop' (5) en bij 1 middengalop staat er 'slingert' (5). Lijkt mij allemaal duidelijk.

Mijn eerste proef had ik zoals gezegd ook meerdere malen 'impuls' als commentaar. Toch 162. Waarin zit hem dan die 20 punten verschil ?
Er waren meerdere combi's die opvallend veel lager scoorden in de 2e proef.
Dan neig ik naar de conclusie, dat jij er anders tegenaan kijkt dan de andere jury, en dan de eerdere juryleden die ik heb gehad.

142 punten, dat vind ik punten die zeggen: ga jij maar thuis oefenen, je bent absoluut niet klaar voor dit niveau.
Dat komt dus (gelukkig) totaal niet overeen met alle eerdere jureringen.
En dat is nou net, waarom ik er niet zoveel mee kan.
Als je voor goed vergelijkbare proeven 15 keer te horen krijgt 'dit is goed' en vervolgens 1 keer 'dit is helemaal niet goed' , wat moet je dan?

Ik kan dan niet zoveel anders dan blij zijn met de 162 die wel in de lijn der verwachting lag, en lekker verder trainen. Die eerste 11 wp zullen niet voor niets binnen 2 maanden zijn binnengekomen.
Ik zal je ongetwijfeld nog eens vaker als jury treffen, en ik hoop dan dusdanig veel verbetering te kunnen laten zien, dat ik ook bij jou een goede score kan rijden .

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:18

trisca schreef:
hananya schreef:

Later op de middag moest ik in het L2. Ik rijd hierin een 4jarige zwarte ruin en normaal scoor ik hier altijd heel goed mee, maar nu kreeg ik echt geen punten... De eerste proef ging heel redelijk en ik had zeker 160 verwacht... Kreeg ik 146 >;)
Maar iedereen in die ringen had een beetje vreemde punten geloof ik... In de tweede proef ging het niet zo lekker en ik had zoiets van: waarschijnlijk net niet. 157 punten! Ik kon er echt niet bij, zo raar gejureerd!

Maar ja dat is jurysport... Misschien moet ik toch mijn springzadel maar weer eens uit de kast pakken...

Ik moest ook in die ring >;) . Trisca's Goldy heeft in het L2 een gemiddelde van 162 en zit bijna altijd bij de 1e drie. Nu had ik in de 1e ring 147 drentse kampioenschappen.. . Maarja, het is en blijf een jurysport

Nu ga ik 27 juli gewoon voor mijn M1 debuut

en ik was óók de pineut in die ring.. maar ik had de mazzel dat mn proef ook niet winspunt waardig was ik had alleen wel gehoopt(en ook wel een beetje gedacht) dat we echt wel boven de 150 zouden komen nahjah 139 maar goed ik had geen kampioenschappen kunnen rijden en heb deze week ook niet getraint omdat hij even weer wat bij moest komen(geestelijk zegmaar, dus alleen wat gesprongen 2x gelongeerd en 2x mee naar buiten) meer vervelend voor jullie dus volgens mij had in die ring1 de eerste plaatsook maar iets van 162.. goeie score maar meestal ligt dta wel heel wat hoger..

syvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:20

Saartje1 schreef:
Hoi bertie

Ik wil even kwijt dat ik het hartstikke leuk vind dat je op deze manier iemand n hart onder de riem steekt. Daar doe je het uiteindelijk allemaal voor. Heb zelf n paard gehad die altijd last had van beren op de weg en als t dan weer eens verprutst was maar er stond op mijn coupon jammer van de spanning maar wel n fijn sportpaard gaf dat de burger weer moed! Fouten kijken kan iedereen maar kijken naar iets wat rijtechnisch goed wordt uitgevoerd is n ander verhaal ,maar gelukkig zijn deze mensen er wel!

groeten Landa

hey landa wat cewl dat jij ook op bokt bent wist ik helemaal niet

hoe gaat saar?!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 10:03

He Landa heb je bokt ontdekt? Pas maar op het werkt best verslavend ha ha! groeten!