Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JewelFamke schreef:Royaltjuh schreef:Ik ben dr klaar voor!!! Nog een weekje wachten en dan gaan we ervoor in Annen, ik ben benieuwd...Heb dr echt zin in, woehoe!
Ikke ookBijna alles klaar hier!
Nog even een vraagje, misschien weet iemand het hier:
Is de veterinaire keuring een onderdeel van de stamboekopname? Mijn pony is dit jaar 3 geworden en moet dus opgenomen worden vanuit het basisboek in het stamboek. Heb een tijdsschema gekregen wanneer ik aan de beurt ben, maar het staat een beetje onduidelijk vermeldt.
Royaltjuh schreef:Ja ik dacht van wel...(Don't blame me if I'm wrong
)
Succes alvast! Waar kwam je ook alweer mee? Wij iig met een entermerrie, twentermerrie en 9jarige aan de hand, en 's middags met 1 voor de kar (that's my part of the show) en onder het zadel kleine maat. Kom ik je dan nog ergens tegen in de baan?
estherL schreef:Ik moet op 23 juli naar vught.. waar komen de startlijsten op te staan ?
[***] schreef:als het toch over stamboekopname gaat: Mijn pony (NWR) heeft een veulentje gekregen van Coelenhage's Lorenzo (kweeniej of iemand die kent...mocht vorig jaar op hengstenkeuring mee naar verrichting maar daar hebben ze um niet heen gedaan), Isa dies nu WPBR...maar is het nu ook verplicht om Isa op een keuring te verschijnen? das bij de friesje naamlijk wel zo ma wij zitten nog niet zo lang in dat welshcircuit