Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 mei?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: Wie gaan er allemaal naar concours in Oosterwolde, 28 me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:14

Verder heb ik volgens mij Marije1987 gezien. Jij hebt ook een schimmel of niet? Ik heb je springen gezien. Jammer idd van dat laatste balkje. Heel veel paarden weigerden ook op die laatste hindernis. Heb je die man ook nog zien vallen? Die bleef eerst ook nog ff liggen. Later bleek het gelukkig mee te vallen.

En Kimdepim was jij dat met die Jack russel? Ik was diegene waarbij hij op schoot sprong! Haha! Vét lang wachten he op die prijsuitreiking. Ik baalde me dood op het laatst.

Die Jack Russel is van ons Haha!, Maf beest.. Tong uitsteken ik had een oranje shirtje aan.. Tong uitsteken
Die man die viel, woont bij ons in het dorp... En zit bij de club waar mijn moeder lesgeeft... Weet je nog wie ik ben? Tong uitsteken

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:21

GeaB schreef:
Wie
was

jou moeder dan?

Is, Gea.......... is.............

Dat is degene van de groep die de meeste winstpunten reeds had........ Knipoog

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:23

Giloni schreef:
Die Jack Russel is van ons Haha!, Maf beest.. Tong uitsteken ik had een oranje shirtje aan.. Tong uitsteken
Die man die viel, woont bij ons in het dorp... En zit bij de club waar mijn moeder lesgeeft... Weet je nog wie ik ben? Tong uitsteken

Ik weet t niet zeker. Bloos Lag jij op de grond met de hond op je buik? Clown Hihi leuk beest is dat! En zat Kim daar dan ook bij? Later viel het kwartje pas tijdens de prijsuitreiking, toen dacht ik opeens van Pling

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:26

CGJ12 schreef:
GeaB schreef:
Wie
was

jou moeder dan?

Is, Gea.......... is.............

Dat is degene van de groep die de meeste winstpunten reeds had........ Knipoog

Ja, sorry hoor, het is al laat en heb denk ik een zonnesteek opgelopen vandaag, want dat laatste snap ik ook niet!

Blond

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:34

Hej,,
Moest vandaag ook..
M2 dressuur baan 7 en 8 met een D-pony.
Had 1e proef 158 en 5e
2e proef 160 en 2e Pling

We hebben nu m2 +3 Knipoog

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:36

gefeliciteerd iedereen met een wp of prijs!
Ik moet morgen pas in de middag en hoop dat het een beetje droog blijft!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:03

peerke schreef:
Giloni schreef:

Ik weet t niet zeker. Bloos Lag jij op de grond met de hond op je buik? Clown Hihi leuk beest is dat! En zat Kim daar dan ook bij? Later viel het kwartje pas tijdens de prijsuitreiking, toen dacht ik opeens van Pling

Neej das kim Haha! Ik pleurde die hond ff boven op der Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 23:04

Ik had met de dresuur 2 x een 3e prijs in het M1, 167 en 162. Met springen had ik een soort weigering op de laatste.. Baalde heel erg, hij stond haast niet stil.. Hij begon btje te stuiteren, en sprong weer verder.. Maar wel een weigering. Toen was ik kwaad Tong uitsteken En sprong ik slecht in het 2e parcours.. -- > Balkje.. Maar ben wel tevreden.. Knipoog
Bonte Lasko heeft et weer goed gedaan.. Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 08:14

Alle uitslagen staan op: www.choosterwolde.nl ook de zzgp.

CGJ, netjes hoor, 2 keer 60%
Jammer dat er geen ZZ zwaar was, maar je kan niet alles hebben.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 09:50

SelenaV schreef:
Hej,,
Moest vandaag ook..
M2 dressuur baan 7 en 8 met een D-pony.
Had 1e proef 158 en 5e
2e proef 160 en 2e Pling

We hebben nu m2 +3 Knipoog

En zo hoort het Vork Ik moest voor jou en had zulke ontiegelijke slechte *** proeven. Hij ging een beetje in de staak en onderdelen liet ie niet zien en zo Boos! Ik heb echt nog nooit ZO slecht gereden. Misschien dat dat weekje ertussen uit niet zo'n strak plan was Bloos Volgens mijn vader wou die ook niet nageven ivm een superzware training 2 dagen eerder, had ik m nogal hard aangepakt. Maarja, genoeg smoesjes het moet gewoon beter! Mahjah, kwam wel met k** gevoel thuis Verdrietig Had 140 en 144.

Trouwens, waarom staan alle ponyuitslagen erop behalve onze banen Clown

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:05

Zonde Nynke, dat je te weinig tijd had om normaal los te rijden... Dat is erg balen! Wanneer is je volgende wedstrijd? Hopen dat je dan wel je laatste puntje binnenhaalt!

De anderen gefeliciteerd! Het weer was in de middag in elk geval heerlijk! Lekker windje erbij!

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:25

Ben benieuwd hoe er vandaag nog gereden word. *LOL*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:04

peerke schreef:
Ben benieuwd hoe er vandaag nog gereden word. *LOL*

nou ik ben net terug! Haha! had helaas alleen mijn M paard mee...maar hij deed het toppie!!!
1e parcours 7e prijs vd ongeveer 45
en 2e parcours 4e prijs!!

Haha!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:10

Ik had vandaag 1 winstpunt in de L1 dressuur. 2e Proefje helaas 154 punten.

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:17

Ik had vandaag in de Z1 een winstpunt en was daarmee 6de met Kingston.... We mogen nu Z2 starten Haha! JOEPIE!!!!!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 17:47

Ik moest vandaag schrijven in de L1 paarden in ring 7 en L2 paarden in ring 8 heeft er nog iemand gereden in die ringen? Knipoog

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:05

Muislover schreef:
Ik moest vandaag schrijven in de L1 paarden in ring 7 en L2 paarden in ring 8 heeft er nog iemand gereden in die ringen? Knipoog

Een vriendin van mij reed in ring 7 als nr. 5. Een bruine merrie.

Ik heb vandaag ook gereden.
Eerste proef ging ik de mis in met als resultaat 149 punten. Tweede proef ging weer goed en was ik tweede met 163 punten.
Vanaf nu mag ik L2 starten.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:10

peerke schreef:
Giloni schreef:

Ik was de gene die op de grond lag Haha! whahaa.. raar beest is die hond... maar wel lief he hilde Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:14

Ik heb gister gereden.. in de M1 dressuur was ik 2 keer 1e met 173 en 167 punten Haha! was helemaal blij.. Lachen

Vandaag moest ik in baan 16 schrijven.. M2 dressuur.. nog iemand gereden daar die ook op bokt zit?..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:45

Jah d0h.. Ikke Haha!
Heb 2 gelijke proeven gereden, in de eerste had ik 145, en in de 2e 161, en daar was ik 4e mee Haha! Wel jammer van die eerste proef, ze liep echt lekker... Volgende keer beter.. Tong uitsteken

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:41

Citaat:
Verder heb ik volgens mij Marije1987 gezien. Jij hebt ook een schimmel of niet? Ik heb je springen gezien. Jammer idd van dat laatste balkje. Heel veel paarden weigerden ook op die laatste hindernis. Heb je die man ook nog zien vallen? Die bleef eerst ook nog ff liggen. Later bleek het gelukkig mee te vallen.

Ik had inderdaad een schimmel mee, reed zelf in geblokt blousje.
Op de laatste hindernis waren echt veel stops ja, gelukkig wordt Sjors steeds minder kijkerig. Dat balkje was echt zonde, nu ben ik als 18e(van de 108 Lachen ) geindigd. Als ik foutloos was geweest, was ik 6e geweest, maargoed dat komt wel goed!
Ik heb geen man zien vallen.. misschien was ik toen net aan 't inrijden? Hij mankeerde niks dus?

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 19:48

NehnaDagmar schreef:
marije1987 schreef:
Ik ben ook al terug! Dressuur ging fijn, had 153 en 156 punten met Tikarla(ring 9 en 10), best netjes voor een 1e keer dacht ik! Lachen Was super tevreden verder.
Met Sjors had ik op de laatste hindernis nog een balk, echt jammer! Stijl 51. Was ik foutloos geweest, dan was ik 2e geweest, maarja oliebol happens! 2e Parcours had ik wat balkjes omdat ik hem enorm klunzig onder de hindernis reed.
Vond het verder een mooi concours, fijn te rijden en gelukkig niet zo end lopen/fietsen. Voor herhaling vatbaar!

Heb je mij nog gezien Nehnadagmar? Ik zag 2 fjorden lopen, maar wist niet welke jij was.. Clown

Ja klopt, ik was de 'jongere' zeg maar, met bontje onder et zadel en aan de ene kant stond Dagmar in het knalroze en aan de andere kant stond LRPC de Waldrane..

Ik heb jou niet gezien, maar ik zag de uitslag op het beeldscherm en toen dacht ik nog; veel beter dan je gedacht had of niet? Super gedaan hoor voor de eerste keer!

Ik zal er volgende keer eens opletten of ik je kan herkennen!
Ik vond mijn punten niet echt meevallen hoor, weet eigenlijk niet wat ik had verwacht. Tikarla was voor het eerst mee op wedstrijd en ik had geen verwachtingen.
Ze vond het eerst doodeng bij het inrijden, maar daarna liep ze super. In de proef liep ze minder goed, eigenlijk iets te diep en in de 1e proef lag het tempo iets te laag. Voor mijn eigen gevoel ging het wel lekker voor de 1e keer, en dat ik een winstpunt heb gekregen is altijd leuk natuurlijk! Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:24

@marije: wa was bij jullie de laatste hindernis?

GeaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 21:55

Weet iemand al uitslagen van de dressuur op zondag? Ben wel benieuwd naar uitslagen van de Rabo TT en de Z2 en kür.....

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 22:17

reddytobias schreef:
@marije: wa was bij jullie de laatste hindernis?

De laatste hindernis in de B, was nr 7 in het Z. Bruine(houten?) oxer met plantenbak incl. planten eronder. Stond voor genodigden en jurywagen.