want ik heb een haflinger

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
versace schreef:Ik ben net wezen kijken op het terrein het is erg mooi! ik hoop alleen dat het losrijgedeelte van het M en L nog wel gemaaid word want dat zag er echt niet uit verder is het een super bodem!
sannenn schreef:doet er niemand mee in het z1 voor het rabobanktophy? nou jah ik iniedergeval wel ga ik wel in mijn eentje rijden.
Quidou schreef:wie ben jij dan??? en hoelaat was je er??? ik was er ook de hele avond nl![]()
INkie schreef:Whaha verwacht er niet te veel van hoor
Leuk dat je wilt komen kijken![]()
![]()
Quidou schreef:sannenn schreef:doet er niemand mee in het z1 voor het rabobanktophy? nou jah ik iniedergeval wel ga ik wel in mijn eentje rijden.
hoe heet je en hoelaat moet je???
ik schrijf nl 's ochtends in de rabobanktrophy ring (ring 1)...
sannenn schreef:okeyik ben sanne nijholt en moet als 26ste nou moet je me wel een beetje voor trekken hoor
ik kom met het paard don't worry en die is 5 jaar(bijna)hij is pik zwart met een kol en een snep en 2 witte voetjes nou moet je me herkennen
reddytobias schreef:krijgen die andere springringen ook nog bloemetjes?
Cinzano schreef:Verder zou ik het wel leuk vinden als er wat meer foto's van de dressuur gemaakt worden voor de site, altijd leuk om achteraf te zien.
Cinzano schreef:Quidou schreef:Heeft iemand misschien nog een op / aan merking van vorig jaar wat dit jaar beter zou kunnen... ???
Ik vond het erug lang duren eer de startcoupons waren uitgedeeld, stonden mega lange rijen en er waren maar 2 dames die aan het uitdelen waren.... misschien een idee om hier overna te denken hoe dit 'sneller' kan???
Verder zou ik het wel leuk vinden als er wat meer foto's van de dressuur gemaakt worden voor de site, altijd leuk om achteraf te zien.
(maar deze opmerking is ookal in het gastenboek geplaatst op de site)
Michelle85 schreef:Weet iemand hoe je er het best heen kan rijden ? Routeplanner geeft aan A27 en dan afrit 31 Utrecht Noord. Maar omdat ik net hoorde dat er vorig jaar mensen fout waren geredenDus wil iemand ff reageren die het goed weet
Oh ja en dan ging de routeplanner verder, bij de rotonde driekwart en dan de Bastionweg op en dan de Voordorpsedijk ?? Wie helpt mij