Concour Agterberg - 11 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

window

Re: Concour Agterberg - 11 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 17:04

haha nou iedereen gaat mij herkennen haha
want ik heb een haflinger Haha!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 21:57

versace schreef:
Ik ben net wezen kijken op het terrein het is erg mooi! ik hoop alleen dat het losrijgedeelte van het M en L nog wel gemaaid word want dat zag er echt niet uit verder is het een super bodem!

wie ben jij dan??? en hoelaat was je er??? ik was er ook de hele avond nl Knipoog

heb foto's gemaakt voor iedereen die nog niet langs is geweest Knipoog

's middags:

Afbeelding
een dressuur ring zoals hij er vanmiddag nog lag... ('s avonds zou alles anders zijn Tong uitsteken )

Afbeelding
secretariaat.

Afbeelding
de tent.

Afbeelding

Afbeelding
de wc's. Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
losrij ring voor het springen...

Afbeelding

Afbeelding
de vlaggen.

Afbeelding
springring 4.

Afbeelding
springring 3.

Afbeelding
de tent van veraf... hij s groot hea Pling

Afbeelding
ziet er strak uit of niet dan... Haha!

's avonds:

Afbeelding
het gedeelte van de tent waar iedereen in mag...

Afbeelding
de bar...

Afbeelding

Afbeelding
het sponsor gedeelte...

Afbeelding
een hindernis op het begin van de avond... KAAL Knipoog (dat meisje deed ff alsof ze dr overheen was gesprongen Clown ) en marc op de achtergrond, zoals wel vaker... aan de telefoon Tong uitsteken

en toen hadden ze bedacht dat het toch niet ging, de ringen zoals ze nu lagen, alle 4 de ringen moesten dus anders komen te liggen!!!
de achterste 2 liggen nog ong. hetzelfde maar de voorste 2 liggen overdwars. alle Z ruiters goed opletten op de nummer bordjes, de ringen liggen namelijk door elkaar omdat de beste ring nr 1 moest zijn (rabobank ring)

Afbeelding
en dan ziet het er zo uit (niet echt duidelijk)

Afbeelding
en bij ieder letterbordje een gezellig nep-plantje (die echt enorm stinken Ziek )

Afbeelding

Afbeelding
en zo zien de hindernissen in de hoofdring er aan het eind van de avond uit, ook met gezellige (nep) plantjes... Haha!

Afbeelding
springring 2

Afbeelding
de kleine tentjes.

Voor window: Tong uitsteken
Afbeelding

nah dat was dan een rondje over het terrein Knipoog
k had alleen geen zin om naar de L/M dressuur ringen te lopen... srry Tong uitsteken

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:05

sannenn schreef:
doet er niemand mee in het z1 voor het rabobanktophy? nou jah ik iniedergeval wel ga ik wel in mijn eentje rijden.

hoe heet je en hoelaat moet je???
ik schrijf nl 's ochtends in de rabobanktrophy ring (ring 1)... Haha!

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:06

Quidou schreef:
wie ben jij dan??? en hoelaat was je er??? ik was er ook de hele avond nl Knipoog

Ik was er s'middags bij 3en ongeveer er was bijna niemand en toen was het losrijgedeelte van de M nog niet gemaaid dus dat vond ik een beetje raar
Laatst bijgewerkt door versace op 09-06-05 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariel89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:06

leuke foto's sab Lachen heb dr helemaal zin in ! haha

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:07

Echt GE-WEL-DIG ziet het er weer uit OK dan!
Mijn complimenten Ja

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:08

Weet iemand hoe je er het best heen kan rijden ? Routeplanner geeft aan A27 en dan afrit 31 Utrecht Noord. Maar omdat ik net hoorde dat er vorig jaar mensen fout waren gereden Boos! Dus wil iemand ff reageren die het goed weet Knipoog Oh ja en dan ging de routeplanner verder, bij de rotonde driekwart en dan de Bastionweg op en dan de Voordorpsedijk ?? Wie helpt mij Knipoog

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:13

Het ziet er echt prachtig uit! Heb er helemaal zin in Lachen
Ik zal morgen even alle starttijden van iedereen achter elkaar zetten. Dan kan je hem kopieren en in een word bestandje zetten!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:19

Help help !!

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:42

Hee lijkt echt op vorig jaar. Haha!
Leuk! *LOL*
Mijn komt was even in gevaar omdat ik al de hele week ziek ben maar ik mag toch(wel een paar uurtjes maar toch). Haha! Dus even met margon de tijd overleggen.. Zou mooi zijn als ze terug praatte op msn.. Tong uitsteken

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:45

INkie schreef:
Whaha verwacht er niet te veel van hoor Tong uitsteken
Leuk dat je wilt komen kijken Haha! Haha! Haha!

Noujaa niet zo bescheiden. Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:49

geen idee michelle...

coole foto's!! oh wat baal ik zeg dat ik mijn Z paard niet kan starten!! mooi in die hoofdring..voel me nu zo achtergesteld in ring 3 en 4...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 22:52

ik denk idd Utrecht Noord, wij komen namelijk uit het noorden en wij moeten volgens mij de eerste afslag bij utrecht hebben...gok gewoon dat dat Noord is(is ook het dichts bij Groenekan)

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 23:25

Quidou schreef:
sannenn schreef:
doet er niemand mee in het z1 voor het rabobanktophy? nou jah ik iniedergeval wel ga ik wel in mijn eentje rijden.

hoe heet je en hoelaat moet je???
ik schrijf nl 's ochtends in de rabobanktrophy ring (ring 1)... Haha!

okey Haha! ik ben sanne nijholt en moet als 26ste nou moet je me wel een beetje voor trekken hoor Knipoog ik kom met het paard don't worry en die is 5 jaar(bijna)hij is pik zwart met een kol en een snep en 2 witte voetjes nou moet je me herkennen Clown

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 08:56

krijgen die andere springringen ook nog bloemetjes?

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:16

sannenn schreef:
okey Haha! ik ben sanne nijholt en moet als 26ste nou moet je me wel een beetje voor trekken hoor Knipoog ik kom met het paard don't worry en die is 5 jaar(bijna)hij is pik zwart met een kol en een snep en 2 witte voetjes nou moet je me herkennen Clown

ja joh Tong uitsteken jury zegt een 6 ik schrijf een 8 op Clown neej hr... Ach gut helaas...
maar ik zal is kijken of ik je zie... Haha!

reddytobias schreef:
krijgen die andere springringen ook nog bloemetjes?

geen idee...

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:19

Mooie foto's!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:21

Cinzano schreef:
Verder zou ik het wel leuk vinden als er wat meer foto's van de dressuur gemaakt worden voor de site, altijd leuk om achteraf te zien.

Hans Feijth (H2F) maakt in ieder geval foto's bij Z-dressuur en ik maak voor hem foto's bij de andere dressuurringen (L en M). Deze foto's kunnen na de proef bekeken en gekocht worden bij zijn stand, waarschijnlijk naast het secretariaat. Mocht je graag foto's willen, spreek me even aan (oranje polo)

hmmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 09:26

Hoe groot is het M/L losrijterrein trouwens? Ik hoorde dat dat vorig jaar best wel klein was, misschien moet ik maar even thuis losrijden (kom namelijk te paard)

Ik heb er een beetje een hard hoofd in, mijn paard heeft het steigeren ontdekt. (ik hoop dat de jury dat leuk vindt) Haha!

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 10:58

Cinzano schreef:
Quidou schreef:
Heeft iemand misschien nog een op / aan merking van vorig jaar wat dit jaar beter zou kunnen... ???

Ik vond het erug lang duren eer de startcoupons waren uitgedeeld, stonden mega lange rijen en er waren maar 2 dames die aan het uitdelen waren.... misschien een idee om hier overna te denken hoe dit 'sneller' kan???

Verder zou ik het wel leuk vinden als er wat meer foto's van de dressuur gemaakt worden voor de site, altijd leuk om achteraf te zien.
(maar deze opmerking is ookal in het gastenboek geplaatst op de site Knipoog )

Misschien op dezelfde manier doen als vorige jaar Abcoude? Daar stond bij een tent een kast met vakken met ringnrs. erop. Daar werden de startcoupons die nagekeken waren ingelegd. Deze kon je dan zelf uitnemen.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:03

Michelle85 schreef:
Weet iemand hoe je er het best heen kan rijden ? Routeplanner geeft aan A27 en dan afrit 31 Utrecht Noord. Maar omdat ik net hoorde dat er vorig jaar mensen fout waren gereden Boos! Dus wil iemand ff reageren die het goed weet Knipoog Oh ja en dan ging de routeplanner verder, bij de rotonde driekwart en dan de Bastionweg op en dan de Voordorpsedijk ?? Wie helpt mij Knipoog

Kom je vanuit Hilversum A27 of vanuit Breda A27? Als je vanuit Hilversum A27 komt dan neem je de afslag van de veemarkhallen (is volgens mij afrit 31). onderaan stoplichten links en dan zie je het na een aantal meters aan de linkerkant liggen. En als je vanuit Breda A27 komt dan neem je de afslag van de Veemarkthallen, let wel op dat je dan vroegtijdig de parallelweg neemt, staat op borden dan al veemarkthallen, onderaan stoplichten rechts en na een paar meter ligt het aan de linkerkant. Kan niet missen

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:04

Las net in de krant dat Jeroen Dubbeldam meedoet met de rubriek ZZ-springen

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 11:07

Leuke foto's Quido. Het terrein zit er weer gelikt uit. Nu maar duimen dat de weergoden meewerken. Iedereen die morgen moet rijden: SUCCES!!!!!!!!!!!!!!

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 12:18

Pffff.....ik ben nu al zenuwachtig. Wordt voor mij de 1e keer L1 en ik ben altijd al zo'n stresser. Mochten er bokkers zijn, ik heb een vos met een dekje met ons clublogo (bordeaux rood "wapen" met een A erin).

Het terrein ziet er idd top uit.

Ik hoop dat we morgen goed wegkomen, we staan bij 't Stadion en er is een of andere wedstrijd waarbij alles afgesloten wordt Clown

Op tijd weggaan dus.

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-05 12:19

oh das lekker als alles afgesloten is
en het word mijn 3e L wedstrijd dus ook maar afwachten