Wij zetten de paarden bij stal Agnes in Vriezeveen. We gaan zeer zeker meeten!! Moeten alleen even bedenken hoe we ons herkenbaar gaan maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar tuurlijk gaan wij ook ff meteen als we nou allemaal even een foto opzoeken waardoor de elkaar kunnen herkennen!! we hebben grote kans dat jij, ''toedeledoki'' en ik tegelijk moeten losrijden want we zitten erg dicht bijelkaar in de buurt, 2 dagen dan he
inkiepinkie schreef:Hahah.. wat grappig dat jullie er allemaal heen gaan.... nou ik woon der vlak bij dus .. ga denk nog wel even kijken!!:D en heb al afgesproke met nicole da ik haar zeker kom bewonderen:D haha dus da komt wel goed..... Nou zie jullie dan wel .. Kus Inge
maar me starttijden zijn ehct K*T start steeds als 1ste maar als het goed is gaan ze dat veranderen maar je hoord me tijden nog wel we spreken elkaar toch nog wel
mis Zondags 
Toedeledoki schreef:Heb jij misschien een voorlezer voor mij voor de eerste dag?![]()
Er staan niet heel veel bekende namen op voor mij, voor jullie wel?

gabyfedde schreef:Toedeledoki schreef:Heb jij misschien een voorlezer voor mij voor de eerste dag?![]()
Er staan niet heel veel bekende namen op voor mij, voor jullie wel?
Masja en ik willen ook al voorlezers gaan regelen!
Dit zijn mijn tijden:
Woensdag
14:50
15:20
Donderdag
15:14
15:44
Vrijdag
15:14
15:44
Maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben met onze tijden! Vorig jaar ben ik in Almelo geweest
dat was pas erg... 
maar misschien gaan wij als wij mn moeder zover krijgen
jammer dat je dan niet kan
dinsdag na 3/4 uur ongeveer
heb er mega veel zin in