Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorientje schreef:Voor mensen die nog een stal zoeken tijdens de Ruiterdagen> bij Stalhouderij Olthuis in Nijverdal heb je het super voor elkaar! Het is een stuk goedkoper en het voer + uitmesten zit er bij in. Ook heeft je paard de gelegenheid om lekker naar buiten te gaan. Vanaf Stal Olthuis is het ongeveer 15 a 20 minuten rijden naar de Almelose Ruiterdagen. Vlakbij de stal zitten een camping en een jeugdherberg.
Voor meer info kun je op www.stal-olthuis.nl kijken.
WWWiske schreef:Almelo mag dan wel gezellig zijn, dat klopt. Maar het staat natuurlijk wel bij iedereen bekend als "Sinterklaasavond; het punten weggeef festijn". Het is zelfs bij de KNHS een doorn in het oog............
Ik ken heel wat mensen uit deze regio die hier nooit punten rijden, vervolgens een weekje naar Almelo gaan en met 10 WP terug komen en vervolgens de rest van het jaar weer geen winst rijden.
Die promoveren 1 keer per jaar, na Almelo
kadans16 schreef:WWWiske schreef:Almelo mag dan wel gezellig zijn, dat klopt. Maar het staat natuurlijk wel bij iedereen bekend als "Sinterklaasavond; het punten weggeef festijn". Het is zelfs bij de KNHS een doorn in het oog............
Ik ken heel wat mensen uit deze regio die hier nooit punten rijden, vervolgens een weekje naar Almelo gaan en met 10 WP terug komen en vervolgens de rest van het jaar weer geen winst rijden.
Die promoveren 1 keer per jaar, na Almelo
Mwah...Roosendaal was anders ook een vroege pakjesavond hoor
WWWiske schreef:
Nou dat ben ik z'n geheel niet met je eens, ik heb nog wel de uitslagenlijsten voor je liggen hier en ik moet je zeggen dat zeker in de M en Z rubrieken er dagen bij zijn dat 20 % winst had
kadans16 schreef:WWWiske schreef:
Nou dat ben ik z'n geheel niet met je eens, ik heb nog wel de uitslagenlijsten voor je liggen hier en ik moet je zeggen dat zeker in de M en Z rubrieken er dagen bij zijn dat 20 % winst had
Heb je die nog steeds
WWWiske schreef:
Jaaaaaaaaaaaaah ( voor het geval dat er mensen zoals jij heleeeeeeeeeeeeee domme dingen zeggen) [img]
http://smile.smilies.nl/1771.gif[/img]
Gaat het verder goed met rijden met die leuke blonde hengst?
WWWiske schreef:De changement-knoppen had ie er al op he? dus binnenkort Z2starten!!!!
anydale schreef:Ik ga ook springen heb ik net besloten
Ik heb er echt HEEL veel zin in!
Michelle85 schreef:Jorientje schreef:Voor mensen die nog een stal zoeken tijdens de Ruiterdagen> bij Stalhouderij Olthuis in Nijverdal heb je het super voor elkaar! Het is een stuk goedkoper en het voer + uitmesten zit er bij in. Ook heeft je paard de gelegenheid om lekker naar buiten te gaan. Vanaf Stal Olthuis is het ongeveer 15 a 20 minuten rijden naar de Almelose Ruiterdagen. Vlakbij de stal zitten een camping en een jeugdherberg.
Voor meer info kun je op www.stal-olthuis.nl kijken.
Volgens mij zit deze allang volWant ik had al begin maart gemaild en toen zat het al vol zei men