Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Re: Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:05

O bendankt, jammer ik had alleen de eerste rit gezien Boos!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:08

hoorn had een weigering op die geel rode dubbel en een balk op de laatste sprong..
meredith reed echt voor de 1e plek!! echt super gereden!! en schröder ging er ook echt voor, vooral van de een na laatste naar de laatste... daar gaf hij behoorlijk gas... maar het mocht niet baten...

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:12

Whoei was dat even spannend zeg Haha!
Jammer van de vele fouten die gemaakt werden Had wel wat meer verwacht maar was ook een pittig parcours.
Nu op naar volgende week Haha! en dan hup naar Las Vegas Haha!
Wel niet zon best nu voor Peking zo als ik het hoorde Verward
Wel met de paarden heen maar niet terug.... hmm hopelijk gata dat goed aflopen.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:17

jah 4 in de barrage is nouw niet echt veel Lachen

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:19

joke20 schreef:
Wel niet zon best nu voor Peking zo als ik het hoorde Verward
Wel met de paarden heen maar niet terug.... hmm hopelijk gata dat goed aflopen.

Ja dat hoorde ik ook, maar ik begreep eigenlijk niet waarom???

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:21

Me pa zei dat het iets met vogelpest te maken had Verward
Is toch eigelijk te gek dat als je je paard daar heb en hem dan vervolgens een half jaar niet terug krijgt.
Benieuwd hoe ze dit nou gaan aanpakken.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:43

Imker,
ik denk dat jij een hal gemist hebt.
Er was een 2e hal waar wèl heel veel paardenspullen waren.
Ze waren er juist allemaal.
De Kroo, De Ruitershop, Drunense ruiterhuis etc.

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:56

ik dacht ook dat er minder stents waren hoor, maar mijn vader zij dat het gwoon het zelfde was.. Knipoog ik heb best leuke foto's gemaakt, maar heb niet zon zin om ze alle 150 hier neer te zetten Tong uitsteken
het was wel kei gaaf!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 01:58

Ik ben net terug van Indoor Brabant. Ik heb WB jumping gezien, en de puissance. de muur bereikte de 2.20 m. En Marcus Wenz had gewonnen, hij kwam foutloos over de muur heen. De Spanjaard Sergio Alavares Moya was 2e.

De WB vond ik eerlijk gezegd niet zo spannend. Ik heb er wel een aantal foto's van gemaakt. Die zet ik morgen wel bij HAW.

De Anky PLUS was wel gaaf! Bonfire aan de hand met Jolly Jumper los in de piste, een camera man die bijna werd gemept door Bonnie, en een piafferende en passagerende Bonfire aan de hand bij Anky.

En natuurlijk de clinic die Anky en Edward gaven op Pianted Black en Gribaldi.

En een kür op muziek met Krack-c met een GEWELDIG STOERE uitgestrekte draf naar de uitgang. Wat is dat beest toch een hebbe-ding! Kwijl

Ik ben 3 dagen geweest, (ik liep daar de modeshow) en ik vond de WB dresuur toch wel het hoogte punt. (misschien wel omdat ik zelf intensief dressuurruiter ben Tong uitsteken). Maar het publiek leefde zo mee, en er was echt een spetterend applaus, iedere keer weer. (nou, iedere keer? Bij de saaie en slechte kuren niet natuurlijk, hahaha)

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:31

conny14 schreef:
Ik ben er zelf bij geweest Haha!
Alleen uitslag was niet terrecht...Edward had moeten winnen!!! Hij was gewoon beter als Anky...Ik vind Anky heel goed maar Edward was gewoon deze keer beter!
Ook het publiek was het niet eens met de uitslag van Edward hij had maar 79,550 % en een boe-geroep van het publiek *LOL* (en anky had 83,600%)
En toen Edward de ring uitkwam een applaus niet normaal gewoon!!
En met de uitslag ook Anky 1e iedereen klappen en toen ze riep Edward 2e toen iedereen nog harder klappen en schreeuwen enz. Tong uitsteken
Dus het publiek was ook niet met de uitslag eens maarja....
Het was wel gaaf om te zien vind de kür van Edward ook super mooi!!!

Edward was zo goed in de kur!!! Of hij had moeten winnen weet ik niet, maar hij had op z'n minst dicht bij Anky moeten zitten. Hij kreeg nu wel heel erg laag! Publiek was echt zo geweldig toen hij klaar was. Hij is zo populair geworden! We hebben een paar hele gave foto's van Edward gemaakt.
We hebben heel veel foto's. M'n zusje en ik hebben heel de dag foto's zitten maken. Geloof dat we der tegen de 350 hebben.
De special heeft Anky echt terecht gewonnen. Jammer dat het zo slecht ging met Edward. Laurens was ook erg goed!
We zijn halverwege de dag ook nog kaarten gaan halen voor de zaterdagavond. Springen was ook zo gaaf. Jachtspringen had ik nog nooit gezien, was wel heel leuk.
Ben wel geschrokken van de schuiver van Ijsbrand Chardon. Die paarden bleven zo stil boven op elkaar liggen. Ik wilde net gaan filmen op het moment dat het gebeurde. Schrok me rot! Hij ging ook zo hard!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 11:22

Citaat:
Edward was zo goed in de kur!!! Of hij had moeten winnen weet ik niet, maar hij had op z'n minst dicht bij Anky moeten zitten. Hij kreeg nu wel heel erg laag! Publiek was echt zo geweldig toen hij klaar was. Hij is zo populair geworden!

ja ik heb hier ook veel mensen over horen klagen van:"niet eerlijk hij had moete winnen.

ik ben ook geweest en ik vond het weer een hele geslaagde middag, ik sla geen jaar over wat betreft indoor brabant en ik ga zeker altijd naar de kur.
maar over dat edward had moeten winnen, het is moeilijk op zo'n niveau, maar ik vond persoonlijk dat wat edward deed, was echt show van het aller hoogste niveau, maar wat anky deed, was voor mij echt eenheid en kippenvel en vind dan ook dat zei de terechte winnaar was.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 12:55

Ja dat ben ik ook wel met je eens. Maar het vond het zo onterecht dat hij zover bij Anky vandaan zat in punten.
Hij gaf echt een mooie show weg met Lingh! Hij is zo geweldig!

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:23

Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen Clown

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:43

Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen Clown

Ja, ik weet nog dat ie iets zei, maar wat weet ik niet meer...

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:58

Miss87 schreef:

En dan voor de prijsuitreiking worldcop dressuur dresuur... De paarden staan even op stal en worden daar AFGETUIGD.

Clown

Miss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:29

Angeliek schreef:
Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen

Hij vroeg aan Meredith hoe het nou was om van haar man te winnen.. Frusty

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:55

whaaaaaaaaaaaaaa ik ben gister geweest was echt super leuk!!!!!!!!!!!!!!!! Cool Cool Cool

woow die puiccance Wow! Wow! 2 meter 20 Wow!

ben ik nog op TV gekomen? Schijnheilig

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:56

Miss87 schreef:
Angeliek schreef:
Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen

Hij vroeg aan Meredith hoe het nou was om van haar man te winnen.. Frusty

whahahaha idd Tong uitsteken
due clinic van anky en edward vond ik ook heel grappig Tong uitsteken Haha!

*kijk maar naar papa Tong uitsteken *

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 14:59

[/quote]

Haha ja die vond ik ook erg grappig Haha! wat zijn die 2 toch machtige beesten[/quote]

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:03

stalleke schreef:

Haha ja die vond ik ook erg grappig Haha! wat zijn die 2 toch machtige beesten
[/quote][/quote]

mwah ik moet zeggen dat ik panted black (zo schrijf je dat tog? Tong uitsteken)
nog niet zo super deluxe mooi vind als je zun papa [gribaldi dus Haha! ]
er mee vergelijkt Tong uitsteken

maar die clinic vond ik echt heel grappig elke keer lopen te dollen enzo met z'n 2en Gestoord

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 15:56

Die clinic heb ik niet gezien maar wel op donderdagavond toen anky en edward naar de kür's gingen kijken..zegt anky: We hebben geen tafeltje edward wil een tafel Tong uitsteken Die 2 hebben de helft van de küren maar gezien volgens mij de rest alleen maar gelachen en gelachen naar de foto's die van hun gemaakt werden Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:08

Het was niet painted black, maar peter black (geloof ik Tong uitsteken )

Ik was er 3 dagen, van vrijdag tot en met zondag, als een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes, die constant werden afgezeken door mensen die gewoon niet goed uit hun doppen keken en dus op de verkeerde plek kwamen zitten Stoom uit je oren . Ik stond op W(est) 2 en 3 en ik heb echt ontzettend veel mensen gehad met kaartjes voor O(ost), kunnen die mensen dan niet lezen, of was het gewoon zo onduidelijk Verward . En dan sta je daar ook gewoon alleen maar je bijbaantje te doen, je volgt de (soms onzinnige) regels die je zijn opgelegd omdat het anders nog een groter zooitje wordt dan het al is en dan word je zó afgezeken door sommige mensen. Maar ach, ik werd betaald om naar paardjes te kijken Knipoog

En gisteren stond ik op N2, achter de cameraman en dat was wel gezellig, eerst voetbal meegekeken op de camera en daarna gekeken hoe hij filmde Lachen

Ik vond het allemaal erg leuk om te zien, maar op een gegeven moment, na het 60e voorbijspringende paard had ik het ook wel 'n beetje gehad moet ik zeggen. Waren ook erg lange dagen, van 7 uur 's ochtends tot 12 's avonds en dan ook de hele tijd staan en vriendelijk doen tegen zeurende mensen .

Hebben jullie op zaterdagavond ook gezien wat die sul van een IJsbrand Chardon deed tijdens het vierspan mennen? Wat een ongelofelijk knullige stuurfout was dat zeg! En wat ontzettend eng was het toen de voorste 2 paarden over elkaar heen buitelden en om hun as draaiden Nagelbijten / Gniffelen . Gelukkig wel goed gekomen en ze waren uiteindelijk ook niet kreupel.

Zondag heb ik heel erg gelachen om Anky+. Anky kreeg Bonfire niet eens meer mee, hij wilde niet meelopen bij haar, bij Jokelien, de verzorgster, deed hij het wel. En Bonfire trapte inderdaad netjes langs de cameraman. En de interactie tussen Edward en Anky daarna was ook echt geweldig om te zien Haha!

Al met al was Indoor Brabant erg zwaar, maar wel leuk en volgend jaar sta ik daar weer in mijn rode pakje. Hopelijk is dan de organisatie wat beter (dit jaar was voor het eerst 'n nieuwe organisator, dus chaos, als je voor de lol de bordjes uitgang volgde, kwam je in 'n dode hoek uit Verward ), maar het is toch wel voor herhaling vatbaar

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:45

assie schreef:
...een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes..

En wat hadden jullie het zwaar zeg..
Afbeelding

Ik was er ook alle dagen om te Cheese! Cheese! Cheese!.
Na selectie van alle wazige en dubbele 2863 fotos over gehouden (9 gig) Nerd die te zien zijn op

http://www.paardenfoto.nl

veel kijkplezier..

En was echt wel painted black hoor.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:48

Ik dacht donderdag al dat jij die fotograaf was Don. Maar we zaten best hoog in een skybox, en het was van daaruit wat moeilijk te zien.

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 17:38

assie schreef:
Het was niet painted black, maar peter black (geloof ik )

Ik was er 3 dagen, van vrijdag tot en met zondag, als een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes, die constant werden afgezeken door mensen die gewoon niet goed uit hun doppen keken en dus op de verkeerde plek kwamen zitten . Ik stond op W(est) 2 en 3 en ik heb echt ontzettend veel mensen gehad met kaartjes voor O(ost), kunnen die mensen dan niet lezen, of was het gewoon zo onduidelijk . En dan sta je daar ook gewoon alleen maar je bijbaantje te doen, je volgt de (soms onzinnige) regels die je zijn opgelegd omdat het anders nog een groter zooitje wordt dan het al is en dan word je zó afgezeken door sommige mensen. Maar ach, ik werd betaald om naar paardjes te kijken

En gisteren stond ik op N2, achter de cameraman en dat was wel gezellig, eerst voetbal meegekeken op de camera en daarna gekeken hoe hij filmde

Ik vond het allemaal erg leuk om te zien, maar op een gegeven moment, na het 60e voorbijspringende paard had ik het ook wel 'n beetje gehad moet ik zeggen. Waren ook erg lange dagen, van 7 uur 's ochtends tot 12 's avonds en dan ook de hele tijd staan en vriendelijk doen tegen zeurende mensen .

Hebben jullie op zaterdagavond ook gezien wat die sul van een IJsbrand Chardon deed tijdens het vierspan mennen? Wat een ongelofelijk knullige stuurfout was dat zeg! En wat ontzettend eng was het toen de voorste 2 paarden over elkaar heen buitelden en om hun as draaiden . Gelukkig wel goed gekomen en ze waren uiteindelijk ook niet kreupel.

Zondag heb ik heel erg gelachen om Anky+. Anky kreeg Bonfire niet eens meer mee, hij wilde niet meelopen bij haar, bij Jokelien, de verzorgster, deed hij het wel. En Bonfire trapte inderdaad netjes langs de cameraman. En de interactie tussen Edward en Anky daarna was ook echt geweldig om te zien

Al met al was Indoor Brabant erg zwaar, maar wel leuk en volgend jaar sta ik daar weer in mijn rode pakje. Hopelijk is dan de organisatie wat beter (dit jaar was voor het eerst 'n nieuwe organisator, dus chaos, als je voor de lol de bordjes uitgang volgde, kwam je in 'n dode hoek uit ), maar het is toch wel voor herhaling vatbaar

Hoe zag jij er dan uit?? heb namelijk donderdag heel de dag en vrijdag heel de dag op W3 en W2 gezeten Knipoog