ranna schreef:Zijn er meer die hiervoor voelen?
Is dit een retorische vraag?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:HC mag per 1 april zelfs MET ZWEEP.
Aimee schreef:Waarom gaat dit topic over dat idiote hoedje? Ik zie wel wat in een afsplitsing van dressuur- en springbond, maar niet omdat de dressuurruiters natuurlijk een véél veiligere sport bedrijven en dus geen helm hoeven te dragen.
ranna schreef:Aimee, heb je in bit gelezen dat het geen enkel verschil maakt voor de dressuur als de deelnemers een hoedje of helm dragen?
Als je het nog niet gelezen hebt of de bit niet hebt kun je het ook lezen op de site www.dressuurhoedje.nl, laat het KNHS zich daar maar eens uitlullen![]()
JollyJumper schreef:Ik zag wel wat in dat idee om in het buitenland te starten. Ik ben de KNHS ook behoorlijk beu en ben voorlopig niet meer van plan om in Nederland te starten. Ik woon maar een paar kilometer van de Duitse grens. Maar hoe pak je zoiets aan? Wie weet wat daar voor regels gelden. Telt de klasse waar je in Nederland start mee of moet je daar onderaan beginnen. En hoe zit het eigenlijk met die klasses in Duitsland. Vast anders als in Nederland. En moet je daar nog speciale papieren hebben en lid zijn van een duitse club of bond? Wie weet dit ?
JollyJumper schreef:Ik zag wel wat in dat idee om in het buitenland te starten. Ik ben de KNHS ook behoorlijk beu en ben voorlopig niet meer van plan om in Nederland te starten. Ik woon maar een paar kilometer van de Duitse grens. Maar hoe pak je zoiets aan? Wie weet wat daar voor regels gelden. Telt de klasse waar je in Nederland start mee of moet je daar onderaan beginnen. En hoe zit het eigenlijk met die klasses in Duitsland. Vast anders als in Nederland. En moet je daar nog speciale papieren hebben en lid zijn van een duitse club of bond? Wie weet dit ?
ranna schreef:En al zouden je punten in Nederland vervallen zoals Aimee schrijft, nou en? Als je daarvoor kiest.
beppies schreef:........... en in elk geval een ingekomen brief ivm vereniging die zich af wil splitsen (nieuwe bond). Ben benieuwd wat er allemaal over op tafel komt.
beppies schreef:.
Zo kregen wij een bericht van de kring, dat de regio besloten heeft dat er tijdens regio kampioenschappen geen andere wedstrijden in de regio gehouden mogen worden. Tijdens de Hippiade is dit echter geen probleem. Waar slaat dit op. Belachelijk. Men besluit maar en je hebt er niets tegenin te brengen.