Drentse Indoor Kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Re: Drentse Indoor Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 15:03

Oke dan, zal vanavond de lijst nog wel zien, maar was ff nieuwsgierig. Dat paardje waar eline mee reed was van t zomer nog DK, dus ik had van haar heel veel verwacht, astrid rijd ook altijd erg goed en Geri met de S ook, met die T is ze volgens mij nog maar net M1 gestart.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:14

Ik was 8e in de M2. En de eerste 7 gingen door naar de finale. Ik ben door de allerlaatste ruiter naar de 8e plaats verwezen Gestoord

Maar als je bedenk dat ik met buikgriep op mijn paard zat denk ik niet dat het zo slecht ging Haha!. Ik was heel tevreden over avalla. Het was een nette proef zonder iets extra's en ik had precies de punten die ik verwachte: 156 en 157.

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 20:19

laurae schreef:
Ik was 8e in de M2. En de eerste 7 gingen door naar de finale. Ik ben door de allerlaatste ruiter naar de 8e plaats verwezen Gestoord

Maar als je bedenk dat ik met buikgriep op mijn paard zat denk ik niet dat het zo slecht ging Haha!. Ik was heel tevreden over avalla. Het was een nette proef zonder iets extra's en ik had precies de punten die ik verwachte: 156 en 157.

daar kan je best tevreden mee zijn!..
en nog beterschap met je buikgriep Ach gut

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:20

idd beterschap!!
En volgens mij hoorde ik je een paar pagina's geleden zeggen dat je dit keer geen kans had dusse... Haha! viel nog mee hè Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:42

Wij zijn niet door. We hadden 156 en 151. Ik was niet echt ontevreden maar het was gewoon niet goed genoeg. De gebruikelijke dingen gingen niet zoals het zou moeten, maar er waren ook dingen die nu beter waren als anders. Ik kan op de Drentse dus ontspannen komen kijken!

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:47

Haha! Bij mij was het ook al weer zo'n daverend succes... heel hard geoefend op proef 31... moeten we 33 rijden Boos! maar ja... beter luck next time!

Tot donderdag in Exloo karin!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:50

Ik had een slechte selectie joh! Dat wil je niet weten!!

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:51

Enne over startvolgorde gesproken, dit jaar en vorig jaar vielen de kampioenschappen midden in mijn tentamen periode. Bijde keren heb ik er een briefje bij gedaan met de vraag of ik zo laat mogelijk kon ivm school en dat is bijde keren het geval geweest...

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:58

MiEpPrInZ schreef:
Haha! Bij mij was het ook al weer zo'n daverend succes... heel hard geoefend op proef 31... moeten we 33 rijden Boos! maar ja... beter luck next time!

Daar kwam ik vanochtend ook achter idd, 33 had ik ook nog nooi tgereden Haha! . Gelukkig kan mijn moeder heel duidelijk voorlezen, dus dat was geen probleem.

Ik heb ondertussen al weer wat lasagna gegeten, dus het gaat weer de goede kant op (tenzij ik binnen nu en 10 minuten heel hard naar de wc moet rennen...)

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:29

Nou ook ik ben uitgereden, was op zich niet heel erg ontevreden, maar hij kan veel beter. Had 141 en 146... Daarmee zat ik samen met ongeveer 10 anderen in de middenmoot. Er werd weer vreselijk overdreven (kampioenschappen achtig) gejureerd. 1e was katja van der lubbe met gem. 2 wp, 2e was ina beuving met gem net 1 wp en de rest had gem. al geen wp meer.

Dat vind ik dus altijd jammer dat jury's op kampioenschappen ineens overdreven laag moeten gaan jureren, alsof iedereen dan ineens 20 punten lager rijd ofzow??

Nou ja, wij gaan weer vrolijk verder op de gewone wedstrijdjes!

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:40

Dat is idd wel heel laag dan gemiddeld Ach gut Maar gelukkig lagen jou punten wel redelijk dicht bij elkaar! Knipoog
Maar wie zaten er te jureren dan?

Wat ik overigens wel raar vind, is dat de jury's elkaar gewoon kunnen horen... dat zal een discussie hebben gegeven toen ik had gereden (145 en 159) Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:45

Ini Slot was jury en die andere weet ik niet meer.
Had achteraf liever vanmorgen gereden, ik rij altijd graag bij mevr ter Veld, die is altijd eerlijk, kijkt niet naar wat voor afstamming je onder je kont hebt, maar naar je eigen rijden en die gaat tenminste niet op kampioenschappen ineens lager punten.

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:48

hahahahaha vét grappig!! DIE heeft mij dus die 145 gepunt!! ghighi hoef ik dus gewoon ook niet bij haar te gaan rijden Clown

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:48

YvonneS schreef:
Ini Slot was jury en die andere weet ik niet meer.
Had achteraf liever vanmorgen gereden, ik rij altijd graag bij mevr ter Veld, die is altijd eerlijk, kijkt niet naar wat voor afstamming je onder je kont hebt, maar naar je eigen rijden en die gaat tenminste niet op kampioenschappen ineens lager punten.

Ach, winstpunten kreeg je toch al niet, en iedereen heeft last van dezelfde strenge jury.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:49

Maak je toch niet zo druk Yvonne!
De volgende keer beter! Bovendien tellen de punten toch niet mee.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 21:56

KarinvdM schreef:
Maak je toch niet zo druk Yvonne!
De volgende keer beter! Bovendien tellen de punten toch niet mee.

Je hebt gelijk, vind het alleen gewoon jammer. Ik bedoel, de besten komen er toch ook wel uit als er gewoon gepunt wordt. Ik had zoieso geen wp verwacht, dus voor mij had het niks uitgemaakt.

Hoe zit het eigenlijk met die 3e coupon??? Bedenk ik me nu ineens....

RJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:04

hey ja! zomaar vergeten... Frusty

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:07

Jammer, weinig bokkers op de DK, maar deze zomer zijn we allemaal van de partij he Tong uitsteken .

Ik ben door, moet 11 febr rijden.

Dressuurmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:04

YvonneS schreef:

Nee, die zit altijd al laag!!! Als die nog lager gaat zitten, krijgt iedereen een verliespunt aan zijn broek Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 23:13

Dressuurmuts schreef:
YvonneS schreef:

Nee, die zit altijd al laag!!! Als die nog lager gaat zitten, krijgt iedereen een verliespunt aan zijn broek Knipoog

Mevr ter veld jureerd dan misschien wel laag, maar zeker weten altijd goudeerlijk!! Ze durft tenminste te jureren (geeft 8en maar ook 3en!) en als je haar om commentaar vraagt is ze altijd eerlijk en draait er niet om heen. Doe mij maar meer van die jury's! En dat is niet omdat ik altijd bij haar win oid, maar omdat ik het 9 van de 10 x eens ben met haar punten....

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 00:08

Gefeliciteerd Kayla!

Dus Katja is door in de M1, super. Weet iemand hoe zij (en Renate) in de M2 hebben gereden?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 00:31

Ook door!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 01:10

Sjonge jonge............

Alle vooroordelen weer bevestigd...........

1. Laat mogen starten op verzoek
2. Drentse jury's
3. Jury's die elkaar kunnen horen
4. Een 3e coupon die totaal overbodig is

KAN HET NU NIET GEWOON EEN KEER GOED ?

.......... en niemand die zijn bek durft open te trekken naar ik mag aannemen......

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 10:24

Vond die 2 jury's zoieso al een beetje vaag, aangezien er niet 1 op de hoefslaglijn zat, dus de sbw konden ze nog niet recht van voren zien...

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 12:35

nou wat een slechte reacties allemaal...
nou moet ik nog vanavond Clown
Heb al 2 dagen niet gereden ivm werk dus ben benieuwd opzich loopt die dan wel beter wat vlotter maar we zullen zien.
Moet om kwart over 7 's avonds rijden dus jullie zullen laat horen...
Maar ben denk ik toch niet door maar we zijn dan wel weer een ervaring rijker Haha! We zullen zien Pling