Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laurae schreef:Ik was 8e in de M2. En de eerste 7 gingen door naar de finale. Ik ben door de allerlaatste ruiter naar de 8e plaats verwezen![]()
Maar als je bedenk dat ik met buikgriep op mijn paard zat denk ik niet dat het zo slecht ging. Ik was heel tevreden over avalla. Het was een nette proef zonder iets extra's en ik had precies de punten die ik verwachte: 156 en 157.
MiEpPrInZ schreef:Haha! Bij mij was het ook al weer zo'n daverend succes... heel hard geoefend op proef 31... moeten we 33 rijdenmaar ja... beter luck next time!
YvonneS schreef:Ini Slot was jury en die andere weet ik niet meer.
Had achteraf liever vanmorgen gereden, ik rij altijd graag bij mevr ter Veld, die is altijd eerlijk, kijkt niet naar wat voor afstamming je onder je kont hebt, maar naar je eigen rijden en die gaat tenminste niet op kampioenschappen ineens lager punten.
KarinvdM schreef:Maak je toch niet zo druk Yvonne!
De volgende keer beter! Bovendien tellen de punten toch niet mee.
YvonneS schreef:Had achteraf liever vanmorgen gereden, ik rij altijd graag bij mevr ter Veld, die is altijd eerlijk, kijkt niet naar wat voor afstamming je onder je kont hebt, maar naar je eigen rijden en die gaat tenminste niet op kampioenschappen ineens lager punten.
Dressuurmuts schreef:YvonneS schreef:Had achteraf liever vanmorgen gereden, ik rij altijd graag bij mevr ter Veld, die is altijd eerlijk, kijkt niet naar wat voor afstamming je onder je kont hebt, maar naar je eigen rijden en die gaat tenminste niet op kampioenschappen ineens lager punten.
Nee, die zit altijd al laag!!! Als die nog lager gaat zitten, krijgt iedereen een verliespunt aan zijn broek