Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ctal schreef:Dan zit je juist in de goede buiging toch ??
Bv linkerhand.. Dan doe ik ah eind van de volte een beetje een wijkerige hulp rechterbeen naar achter en daar is de traversDat vond ik juist wel fijn! Beter dan die proef waar je volte 10m links moet doen en dan gelijk rechterhand travers! Ik had het liefst proef 31 gehad die vind ik super fijn. Maar deze is wel fijner dan 32 voor mn gevoel!
Die proef in de M1 met 4x sb vond ik ook niets aan haha sb vanuit halve grote volte ofniet? Dat vind ik niet fijn vanuit n volte ofzo sb. Maar nu gaan me sb eindelijk goeddus nu mag er best 4x sb in van mij
_MaanMeisje_ schreef:ik vind de m2 proef moeilijker dan de z1![]()
Maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe...
maar weer ontopic:
Ik ben nog nooit in Putten geweest, is dat een fijne bak?
Ctal schreef:Jep....en die mevrouw zei dat ik op internet moest kijken want daar zou ik al als 1e starter staan :S mjah ik zie t niet...Mjah komt wel goed allemaal. Kmag gewoon als 6e en dan redden we t ook met de tijd. Beetje naar als ik niet kon starten door een afspraak
Kylan schreef:Morgen maar eens me zadel gaan poetsen enzo... Heb t scheerapparaat ook al aan de oplader liggen zodat ik morgen kan opscheren. Zaterdagochtend maar beentjes wassen denk ik.
Ik heb er zin in!
Iwandy schreef:Ik start in de klasse Z1.
Ik had er eerder ook nog wel eens last van dat mijn vader helemaal vergat te zeggen welke kant ik op moest aan het eind!Maar gelukkig maakt dat nu niets meer uit
Ctal schreef:Ik denk dat ik er om half 3 nog wel benBlijf de hele categorie wel kijken in ieder geval.
Vanaf de M2 mag jezelf kiezen welke kant je ah eind op gaatIdeaal. In de L2 heb ik namelijk weleens -2 gehad omdat mn moeder zei dat ik op de linkerhand moest en het de rechterhand was
En toen was het 170-2 dus dat was niet zo leuk
![]()
Veel succes allemaal morgen!!