Doorverwijzing Regio Gelderland bekend!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Re: Doorverwijzing Regio Gelderland bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 19:48

Even 1 vraagje...
Tot welke kring hoor groningen eigenlijk?

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:43

Ctal schreef:
Dan zit je juist in de goede buiging toch ??
Bv linkerhand.. Dan doe ik ah eind van de volte een beetje een wijkerige hulp rechterbeen naar achter en daar is de travers Tong uitsteken Dat vond ik juist wel fijn! Beter dan die proef waar je volte 10m links moet doen en dan gelijk rechterhand travers! Ik had het liefst proef 31 gehad die vind ik super fijn. Maar deze is wel fijner dan 32 voor mn gevoel!

Die proef in de M1 met 4x sb vond ik ook niets aan haha sb vanuit halve grote volte ofniet? Dat vind ik niet fijn vanuit n volte ofzo sb. Maar nu gaan me sb eindelijk goed Tong uitsteken dus nu mag er best 4x sb in van mij Knipoog

Hij is wel makkelijker dan 32 idd, maar ik vind de travers niet fijn zo. In die ene proef waar je eerst sb moet dan afwenden bij B/E dan op X volte 10 meter en dan bij E/B op de andere hand en dan travers, die is wel fijner...
Die m1 proef met 4x sb was echt niet leuk nee...

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 20:46

_MaanMeisje_ schreef:
ik vind de m2 proef moeilijker dan de z1 Clown
Maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe...

maar weer ontopic:
Ik ben nog nooit in Putten geweest, is dat een fijne bak?

Jij ook al? In de Z1 zit tenminste nog een appuyement en heb je meer ruimte.... Maar dan moet mn ponytje eerst maar eerst wat meer tot dragen gaan komen...

Ik vind putten wel een mooie bak. Alleen een raar gangetje van de losrijbak naar de wedstrijdbak. Goeie bodem in beide bakken (tenminste, een jaar terug nog wel). Ik rij dr bijna altijd wel fijn....

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 22:56

Hmm ik vind de Z1 proeven wel lastig Tong uitsteken ik weet al die letters niet hoor haha veel te moeilijk Knipoog

Maarja de bak in Putten is wel fijn niet kijkerig ofzo maar ik vind de bodem meestal te hard ben er nu al n tijd niet geweest dus kan er niets over zeggen Tong uitsteken Maar mijne loopt nooit fijn op een harde bodem.

Ik werd net gebeld of ik als 1e wou starten want iemand die kon dat niet halen ofzo. Dus ik vond t eerst best..mjah mn ma boos op me : Ja ik heb eerst nog n afspraak.. Haha kon ik weer terug bellen en toen mocht ik bijna niet op m n eigen plaats omdat ik er als reserve bij was gekomen :S Maar nu mag ik toch als 6e omdat degene die uitviel ook als 6e was. Wat n gedoe Lachen Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-05 23:09

Dus je start wel?

Hehe, is er ook 1 slim geworden... Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 23:21

Jep....en die mevrouw zei dat ik op internet moest kijken want daar zou ik al als 1e starter staan :S mjah ik zie t niet...Mjah komt wel goed allemaal. Kmag gewoon als 6e en dan redden we t ook met de tijd. Beetje naar als ik niet kon starten door een afspraak Lachen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:05

Ctal schreef:
Jep....en die mevrouw zei dat ik op internet moest kijken want daar zou ik al als 1e starter staan :S mjah ik zie t niet...Mjah komt wel goed allemaal. Kmag gewoon als 6e en dan redden we t ook met de tijd. Beetje naar als ik niet kon starten door een afspraak Lachen

Je staat nu gewoon als 6e op de lijst... vlak voor mij...

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:41

Ja ik weet t Lachen Maar er werd vertelt dat ik al als 1e op de lijst stond wat dus niet zo was. Die tijd zou ik sowieso niet eens redden Tong uitsteken Mjah boeiend..!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:47

ach nu is het allemaal goed gekomen Lachen GK is al bijna.. hehe ik word nog niet echt zenuwachtig gelukkig!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:53

Morgen maar eens me zadel gaan poetsen enzo... Heb t scheerapparaat ook al aan de oplader liggen zodat ik morgen kan opscheren. Zaterdagochtend maar beentjes wassen denk ik.

Ik heb er zin in!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:46

Kylan schreef:
Morgen maar eens me zadel gaan poetsen enzo... Heb t scheerapparaat ook al aan de oplader liggen zodat ik morgen kan opscheren. Zaterdagochtend maar beentjes wassen denk ik.

Ik heb er zin in!

ik heb vandaag mn hoofdstel al gepoetst, doe ik morgen denk ik nog wel n keer en ik ga em ook wassen. Dat doe ik bijna nooit Tong uitsteken ik heb der echt zin in! en ik leer morgen mn proef ook wel ff uit mn hoofd voor ik ga rijden, kan ik em nog een keertje oefenen.

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:01

Ik doe ook mee in Putten:D ik heb de proef al uit mn hoofd geleerd Cool En ik heb er heel veel zin in! Ik zie wel wat het word. Tong uitsteken
Iedereen veel succes in elk geval!!!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:30

Ga je m ook uit je hoofd rijden dan?
Ik lees m nog wel een keer door dan ken ik m wel aardig. Ik ga eerst mn laarzen maar eens poetsen want dat is echt nodig Tong uitsteken die zitten nog onder het zand van mn laatste concour Schijnheilig

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:02

Hahaha nee ik ga hem niet uit mijn hoofd rijden Haha! Ik heb hem uit mijn hoofd geleerd voor het geval mn pa hem van de zenuwen verkeerd voorleest Knipoog Dat gebeurde de vorige keer op de gelderse Boos! Dus zekerheid voor alles laten we maar zeggen Clown

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 11:56

he in welke klasse start jij dan iwandy?

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:09

Haha ja mijn moeder leest ook nog weleens verkeerd voor Lachen Dan zit ik op de AC-lijn ofzo en dan zegt ze: A afwenden Tong uitsteken En dan raak ik half in paniek.

Maarja..we zullen t zien, idd in welke klasse start je?

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:11

of dat laatste stukje na het groeten bij G, dan moet je de bak verlaten en is mijn vader altijd heel laat met zeggen welke kant ik op moet.. das echt chaos bij mij Tong uitsteken

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:14

Ik start in de klasse Z1.
Ik had er eerder ook nog wel eens last van dat mijn vader helemaal vergat te zeggen welke kant ik op moest aan het eind! Haha! Maar gelukkig maakt dat nu niets meer uit Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 13:40

Iwandy schreef:
Ik start in de klasse Z1.
Ik had er eerder ook nog wel eens last van dat mijn vader helemaal vergat te zeggen welke kant ik op moest aan het eind! Haha! Maar gelukkig maakt dat nu niets meer uit Knipoog

hehe nee dat heb je niet meer vanaf Z1 toch? Maar dan moet je dus wel later dan veel van ons, er zijn er 2 hier in de M2 en iets van 3 in de M1...

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 14:08

Dan zie ik jullie waarschijnlijk niet... Nou misschien nog wel want ik ben dr half 3 ofzo al wel en dan zitten jullie in de kantine natuurlijk te feesten vanwege de kampioenslinten Haha! Haha! Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:55

Ik denk dat ik er om half 3 nog wel ben Lachen Blijf de hele categorie wel kijken in ieder geval.
Vanaf de M2 mag jezelf kiezen welke kant je ah eind op gaat Lachen Ideaal. In de L2 heb ik namelijk weleens -2 gehad omdat mn moeder zei dat ik op de linkerhand moest en het de rechterhand was Lachen En toen was het 170-2 dus dat was niet zo leuk Lachen

Veel succes allemaal morgen!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:53

Ctal schreef:
Ik denk dat ik er om half 3 nog wel ben Lachen Blijf de hele categorie wel kijken in ieder geval.
Vanaf de M2 mag jezelf kiezen welke kant je ah eind op gaat Lachen Ideaal. In de L2 heb ik namelijk weleens -2 gehad omdat mn moeder zei dat ik op de linkerhand moest en het de rechterhand was Lachen En toen was het 170-2 dus dat was niet zo leuk Lachen

Veel succes allemaal morgen!!

Haha! Idd wel handig dat je zelf mag weten welke kant je op gaat!
We zullen morgen wel even gezellie meeten...
Anders iedereen iig succes!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:56

Gingen jullie nog n 'centrale meeting' doen??

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 03:01

misschien een beetje laat ctal, maar ik dacht om half 12 in de kantine Tong uitsteken ik weet niet of dat nog doorgaat.. ik zie shanna vast wel daar, die wordt vast moeilijk om niet tegen te komen! Ik ben net terug van feestje het is al 2 uur en de wekker gaat weer vroeg morgen.. ik heb der wel zin in!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 03:04

HEEL VEEL SUCCES ALLEMAAL MORGEN!!

Haha! Knipoog