sophie_kurk schreef:ik heb ook gestemd mar zag nu dat je persoonsnummer in moet vullen, en ik heb mijn combinatienummer ingevuld.. is dat heel erg?
BEDANKT VOOR JE STEM

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:Ik heb mijn instructeur de site door gemaild.en hij heeft een aantal mensen van zijn dressuurstal laten tekenen.Er rijden daar een aantal zz licht ruiters dus dat waren al snel wat stemmen. Ook staat de link nu op de website van onze vereniging en het secretariaat had na aanleiding van mijn post daar op de site gister bij het concour de handtekeningen lijst liggen, iedereen die zich inschreef werd gevraagd te tekenen echt top dus!
Nimber schreef:het secretariaat had na aanleiding van mijn post daar op de site gister bij het concour de handtekeningen lijst liggen, iedereen die zich inschreef werd gevraagd te tekenen echt top dus!
VValar schreef:Zondag heeft onze vereniging een wedstrijd. Mijn vriendinnen die in het bestuur zitten hebben zelf al ingetekend maar doen nog een beetje moeilijk over het plaatsen van de handtekeningen lijsten bij het secretariaat. Best lastig
Gerrie schreef:Niet moeilijk doen maar opkomen voor een mening![]()
Als ze er zelf achter staan, mogen ze er ook wel voor naar buiten komen,toch?
risthia schreef:Maar is dat een lijst die je zelf moet maken of zijn er standaart lijsten die iemand mij kan mailen of faxen?? Graag een reactie van het actiecomitee en alvast bedankt
grt