Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 18:57

sophie_kurk schreef:
ik heb ook gestemd mar zag nu dat je persoonsnummer in moet vullen, en ik heb mijn combinatienummer ingevuld.. is dat heel erg?

BEDANKT VOOR JE STEM OK dan! en combinatienummer is ook OK. dat komt allemaal goed.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 14:40

OK dan! super

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 11:52

Ik heb gisteren, iemand die getekend had en s'middags naar een wedstrijd ging, bereid gevonden om aldaar een flyer op te hangen voor onze aktie OK dan!

Zelfs in Stal Assen, waar het meest gesprongen wordt, mocht ik een flyer ophangen omdat de eigenaar ook vond dat een hoedje eleganter was

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 08:31

Ik heb mijn instructeur de site door gemaild.en hij heeft een aantal mensen van zijn dressuurstal laten tekenen.Er rijden daar een aantal zz licht ruiters dus dat waren al snel wat stemmen. Ook staat de link nu op de website van onze vereniging en het secretariaat had na aanleiding van mijn post daar op de site gister bij het concour de handtekeningen lijst liggen, iedereen die zich inschreef werd gevraagd te tekenen echt top dus!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 09:20

Nimber schreef:
Ik heb mijn instructeur de site door gemaild.en hij heeft een aantal mensen van zijn dressuurstal laten tekenen.Er rijden daar een aantal zz licht ruiters dus dat waren al snel wat stemmen. Ook staat de link nu op de website van onze vereniging en het secretariaat had na aanleiding van mijn post daar op de site gister bij het concour de handtekeningen lijst liggen, iedereen die zich inschreef werd gevraagd te tekenen echt top dus!

goed zo Nimber OK dan!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 09:52

Vanavond ga ik even kijken hoeveel handtekeningen we inmiddels hebben.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:02

Ik ben heel benieuwd!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 11:15

Nimber schreef:
het secretariaat had na aanleiding van mijn post daar op de site gister bij het concour de handtekeningen lijst liggen, iedereen die zich inschreef werd gevraagd te tekenen echt top dus!

Das pas een goede aktie van dat secretariaat!

Gewoon doen,die handtekening!

Zonder tegengas verdwijnt anders de hoed voorgoed Verdrietig

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:07

En hoeveel handtekeningen zijn er al?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:24

Vandaag weer 3 volle vellen met handtekeningen per post ontvangen van een actieve activist

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:31

Zondag heeft onze vereniging een wedstrijd. Mijn vriendinnen die in het bestuur zitten hebben zelf al ingetekend maar doen nog een beetje moeilijk over het plaatsen van de handtekeningen lijsten bij het secretariaat. Best lastig Scheve mond

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:34

ik heb ook al een klein rondje gemailt..
heb niet zoveel paardrijmensen in men lijst dus.. maar goed ik zie wel verder Knipoog

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:46

VValar schreef:
Zondag heeft onze vereniging een wedstrijd. Mijn vriendinnen die in het bestuur zitten hebben zelf al ingetekend maar doen nog een beetje moeilijk over het plaatsen van de handtekeningen lijsten bij het secretariaat. Best lastig Scheve mond

Niet moeilijk doen maar opkomen voor een mening

Als ze er zelf achter staan, mogen ze er ook wel voor naar buiten komen,toch?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 12:58

Gerrie schreef:
Niet moeilijk doen maar opkomen voor een mening

Als ze er zelf achter staan, mogen ze er ook wel voor naar buiten komen,toch?

Dat zei ik ook al tegen ze! Maarja dan komen ze aan met het feit dat het een vereniging is. En waarschijnlijk willen ze geen problemen met de KNHS. Ik vroeg welke problemen ze dan zagen, omdat ik er van overtuigd ben dat je je mening mag laten gelden, zonder daavoor afgestraft te worden.
Toen kwamen ze met het agument dat het niet hun accomodatie was. Ik heb daarop geantwoord dat de folders die per sé in de kantine hoeven te hangen, maar ook bijvoorbeeld op de tafel van het secretariaat geplaatst kunnen worden. Ik heb tot heden geen antwoord meer gehad.......

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-04 20:48

Er hebben zich op dit moment 897 mensen aangemeld op dressuurhoed.nl.
Tel daarbij op de handtekeningen die we via de lijsten binnen hebben (ik heb zelf slechts een halve, maar via de fax kregen we ook vier volle lijsten binnen).
Nog lang niet genoeg, maar al wel een aardig begin.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 20:57

De actie loopt pas twee weken, dus op zich is het een goed begin ja, ik heb zelf ook een aantal volle lijsten liggen, zo ook een aantal andere mensen, daarmee komen we wel over de 1000, het moet wel nog meer bekendheid krijgen, de actie loopt nog zeker in november en december, dus ik denk dat het nog wel zeker zal ver-drie-dubbelen, minimaal !

Ik zag ook dat de banner staat op de site van de Twentse Dressuurvereniging Hengelo: http://www.dressuurverenigingdehorstlinde.nl/

OK dan!

Houston

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 23:31

Nu al 897 stemmen, dat is een mooie score om mee te beginnen! OK dan!

En hoezo is dat secretariaat bang voor problemen met de KNHS?
Wij met z'n allen, de leden, zijn de KNHS! Hang die lijst op en laat je stem horen, is niets mis mee. Knipoog

risthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 09:45

Hallo,

ik heb eigenelijk niet zo'n zin om dit hele topic weer te lezen. Heb zelf al lang gestemd via de site maar over vier weken is er bij ons een dressuurwedstrijd, heb het secretariaat zover dat er een lijst mag liggen en dat gebeurt ook bij de volgende wedstrijden (elke maand)! Maar is dat een lijst die je zelf moet maken of zijn er standaart lijsten die iemand mij kan mailen of faxen?? Graag een reactie van het actiecomitee en alvast bedankt

grt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 09:50

@risthia, ik stuur je even een PB.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:15

Ik heb een handtekeningenlijst , een flyer en een begelijdend schrijven (brief met uitleg) voor je in een Word document, als je je e-mail adres doorgeeft kan ik hem naar je mailen, per Pb gaat niet.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:32

www.hippix.nl heeft sinds vanmorgen ook de banner een paar keer op de site staan! goed werk van je VValar OK dan!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 12:37

Even recapituleren!

Wie gaat naar welke regiovergadering, en.. hebben we een 'standaard' brief die we allemaal inleveren?

Drenthe => Houston en Gerrie

Groningen => Yokie (er mag mentale en fysieke ondersteuning mee... Haha! )

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-04 13:00

risthia schreef:
Maar is dat een lijst die je zelf moet maken of zijn er standaart lijsten die iemand mij kan mailen of faxen?? Graag een reactie van het actiecomitee en alvast bedankt

grt

Op www.dressuurhoed.nl staat ook een lijst die je kunt downloaden en printen/mailen.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:06

Ik krijg steeds vaker mensen die mij vragen om te kunnen stemmen zonder dat ze lid zijn.

Sponsoren en mensen die om het principe van de sport en de hoed ook hun stem willen geven!

hoe dat on-line te realiseren??

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 13:27

Kan er een scheiding gemaakt worden op de site? Stem hier als je lid bent van de KNHS, Stem hier als je gewoon graag dressuurhoeden ziet? Haha!