yokie schreef:Heb 'm gelezen, ziet er goed uit: kort en helder! Hij komt eraan!
Moet nog even door de spellingscontrole

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rosanna schreef:En de firma Wegener, Christy enzo ook niet denk ik ....
Gerrie schreef:nee die ook niet![]()
Ik wilde alleen even pleiten voor het vakmanschap...De Winter (uit Uden) maakt alle hoeden op maat en met de hand.
Die zitten perfekt en je hoeft je niet af te vragen of ie wel blijft zitten bij een winderige dag met een uitgestrekte galop 60 meter
Linda007 schreef:Als je voor jezelf rijdt moet je zelf weten wat je op je hoofd zet, maar wedstrijdorganisaties kunnen geen verzekering krijgen voor hun evenement als er niets aan veiligheid wordt gedaan. (geen wedstrijden is ook geen optie, toch?)
Lovely schreef:Ongevallenverzekering is alleen voor dood of invaliditeit.
Lielle"]
even een heel ander verhaal. Er is het afgelopen jaar regelmatig bij de KNHS nagevraagd of die geruchten over cap/hoedje nou een kern van warheid bevatten. Na wat zoeken kwam ik oa dit tegen:
[quote="angelo, juli 2004 schreef:
Kijk op de site van de groninger bond. Daar is deze vraag ook al eens gesteld. De webmaster heeft de "hoedjesvraag' doorgespeeld naar de KNHS. Niemand wist er daar iets van. Zelfs in de wandelgangen is er nog niet over gesproken. Ik geloof het niet eerder dan dat het met koeieletters in de P&S heeft gestaan. Je mag trouwens nu ook al met een veiligheidscap in het Z rijden. En in het zuiden of westen van het land rijden ook sommige B of L ruiters al met een hoedje. Een kennis van mij komt uit het westen. Reed daar L. Ging hier ook starten in de L met haar hoedje op. Nou die heeft toch maar eerst een cap gekocht.
Linda007 schreef:Tip:
maar wedstrijdorganisaties kunnen geen verzekering krijgen voor hun evenement als er niets aan veiligheid wordt gedaan. (geen wedstrijden is ook geen optie, toch?)
Lovely schreef:1 puntje voor alle mensen die zich zorgen maken over allerlei letsels:
De KNHS heeft dit besluit genomen met het oog op de voorwaarden voor de Ongevallenverzekering (te lezen in een reactie van de KNHS). Deze verzekering dekt alleen dood en blijvende invaliditeit en geen andere letsels. Een keer van je paard stuiteren en een snee moeten laten hechten, een hersenschudding, tijdelijk hersenletsel en alle andere herstelbare letsels zijn niet verzekerd en hebben me deze nieuwe regel dan ook niks te maken.
Hobbelknol schreef:ZZGP ruiters gezocht? Hier is er éénVoor een leuke (sponsor)bedragje wil ik de KNHS wel overhalen hoor...