Tadano schreef:Ben ik het mee eens!!
Ik ook!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lies schreef:Ik vind Edward zijn stem ook niet zo mooi, er zit een soort 'breuk' in, alsof hij de baard in de keel moet krijgen ofzo
Maar niettemin was ik wel erg blij met zijn commentaar, hij moest even op gang komen, maar hij bracht het duidelijk en met enthousiasme.
Ik heb geen flauw idee waarom de een zoveel meer scoort dan de ander (nog steeds snap ik niet dat Ulla 74,8 kreeg trouwens), maar dankzij zijn commentaar word ik toch iets wijzer.
Vasthi schreef:Als Edward nu woensdag maar weer komtmoet hij niet weer eens gaan trainen thuis met zijn paarden?
Mijn moeder riep trouwens direct dat ze hem zo'n irritante stem vond hebben, ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd.
Ik zou het wel zielig vinden als de NOS Frits gaat ontslaan na de OS
Gerrie schreef:Dat is niet mijn opzet geweest,maar na zoveel jaar was het verslag van de GP wel bedroefd![]()
Soms moet je wat harder inkomen...
We zullen hem blijven volgen..
En Edward deed zijn best en werd ook steeds enthousiaster![]()
Hij bekende dat ie ook zelf een beetje zenuwachtig werd toen Imke moest rijden![]()
Zeker toen Weltall binnen kwam!
Met dank aan Edward en de NOS.
Citaat:Maar vonden jullie nou ook dat Umberto al veel beter over kwam dan van de week? Die had echt even zijn huiswerk gedaan, toppie
Excuseme schreef:Zal ik jullie eens iets verklappen? Frits is commentator omdat dit hem gevraagd wordt, niet omdat hij zo graag wil en moet. Hij vindt het leuk om erbij te doen, maar hij zou ook goed zonder kunnen. (Insiderinfo, echt waar)
Gerrie schreef:Dat mag dan wel zo zijn Excuseme en alsie het leuk vindt waarom merk ik daar al die jaren zo weinig van?? Al die fouten in het commentaar komt mij wat weinig verstand van zaken hebben over? wat doet verder naast deze verslaggeving??