Verlos ons van Frits!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:17

Tadano schreef:
Ben ik het mee eens!!

Ik ook!!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:36

Als Edward nu woensdag maar weer komt Nagelbijten / Gniffelen moet hij niet weer eens gaan trainen thuis met zijn paarden?
Mijn moeder riep trouwens direct dat ze hem zo'n irritante stem vond hebben, ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd.

Ik zou het wel zielig vinden als de NOS Frits gaat ontslaan na de OS Bloos!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:41

Wat willen we liever, een goeie commentator of een slechte die ontslagen word ?

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:43

Ik vind Edward zijn stem ook niet zo mooi, er zit een soort 'breuk' in, alsof hij de baard in de keel moet krijgen ofzo Haha!
Maar niettemin was ik wel erg blij met zijn commentaar, hij moest even op gang komen, maar hij bracht het duidelijk en met enthousiasme.
Ik heb geen flauw idee waarom de een zoveel meer scoort dan de ander (nog steeds snap ik niet dat Ulla 74,8 kreeg trouwens), maar dankzij zijn commentaar word ik toch iets wijzer.

En Frits.. Ach, hij doet vast zijn best. Ik denk dat het best moeilijk te verslaan is, die dressuur. Het gaat om zulke kleine dingetjes die het verschil maken. Ik denk echt niet dat ze hem gaan/kunnen ontslaan vanwege deze OS.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:48

lies schreef:
Ik vind Edward zijn stem ook niet zo mooi, er zit een soort 'breuk' in, alsof hij de baard in de keel moet krijgen ofzo Haha!
Maar niettemin was ik wel erg blij met zijn commentaar, hij moest even op gang komen, maar hij bracht het duidelijk en met enthousiasme.
Ik heb geen flauw idee waarom de een zoveel meer scoort dan de ander (nog steeds snap ik niet dat Ulla 74,8 kreeg trouwens), maar dankzij zijn commentaar word ik toch iets wijzer.

Met name toen Anky de ring in kwam en goed ging, leek het alsof zijn stem een oktaaf hoger werd Haha!

Maar al met al een betere aanvulling dan Frits. Frits is een uitstekende springverslaggever, maar dressuur kan hij beter aan de profi's overlaten Knipoog

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:50

Haha, ja je merkte dat ie op het puntje van zijn stoel zat.
Is Anky zijn juf btw?

Heureka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:53

lies schreef:
Haha, ja je merkte dat ie op het puntje van zijn stoel zat.
Is Anky zijn juf btw?

Jaha, hij lest bij Anky. Imke ook. Goh, zegt dat nou niet iets...... Schijnheilig
Ik bedoel, die manier van rijden werkt dus toch...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:59

Vasthi schreef:
Als Edward nu woensdag maar weer komt Nagelbijten / Gniffelen moet hij niet weer eens gaan trainen thuis met zijn paarden?
Mijn moeder riep trouwens direct dat ze hem zo'n irritante stem vond hebben, ik vond het wel meevallen eerlijk gezegd.

Ik zou het wel zielig vinden als de NOS Frits gaat ontslaan na de OS Bloos!

Dat is niet mijn opzet geweest,maar na zoveel jaar was het verslag van de GP wel bedroefd Huilen

Soms moet je wat harder inkomen...
We zullen hem blijven volgen..

En Edward deed zijn best en werd ook steeds enthousiaster
Hij bekende dat ie ook zelf een beetje zenuwachtig werd toen Imke moest rijden Ach gut
Zeker toen Weltall binnen kwam!

Met dank aan Edward en de NOS.

Mart Smeets zal wel een beetje jaloers zijn op Umberto die zo lekker stond te giechelen met Anky Knipoog

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:00

Ow dat is ook nog een klasse apart die Umberto

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:14

Gerrie schreef:
Dat is niet mijn opzet geweest,maar na zoveel jaar was het verslag van de GP wel bedroefd Huilen

Soms moet je wat harder inkomen...
We zullen hem blijven volgen..

En Edward deed zijn best en werd ook steeds enthousiaster
Hij bekende dat ie ook zelf een beetje zenuwachtig werd toen Imke moest rijden Ach gut
Zeker toen Weltall binnen kwam!

Met dank aan Edward en de NOS.

Dan nog liever Frits dan Hans Eijsvogel Tong uitsteken

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 17:16

Ik denk dat de boodschap wel duidelijk genoeg is overgekomen.

En een beetje nieuw/jong bloed zullen ze daar bij de NOS toch wel hebben??

Ik vraag ook niet om Hans terug te laten komen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:18

Maar vonden jullie nou ook dat Umberto al veel beter over kwam dan van de week? Die had echt even zijn huiswerk gedaan, toppie OK dan!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:20

Ja umberto heeft ook dit topic gelezen Tong uitsteken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:31

laten we frits vervangen door edward Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 17:34

Nee zeg laat Edward gauw weer met Lingh de baan in gaan OK dan!

Citaat:
Maar vonden jullie nou ook dat Umberto al veel beter over kwam dan van de week? Die had echt even zijn huiswerk gedaan, toppie

Ja die is even snel bijgespijkerd Haha!

Mart Smeets zal wel jaloers zijn....
Laatst bijgewerkt door Gerrie op 23-08-04 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:35

ja das miss wel beter Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:41

Klasse van Edward!! Hij werd gedurende de ochtend steeds beter en hij kwam steeds beter in zijn rol, echt goed hoor!!
Umberto doet het ook leuk, ik vind het interview met Imke ook al heel erg leuk, punten dus voor Umberto, want hij kon ook al Salinero herkennen Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:48

Ik hoor net Edward dit zeggen:
"dan wordt ie meer loperig dan dat ie ruimte pakt"
Het grootste deel van Nederland begrijpt daar echt helemaal niks van. Ik zal mijn moeder een bellen of die iets heeft gezien en wat ze van het commentaar vond Haha!.

Overigens heb ik Ed vandaag ook al iets horen roepen over een appuyement naar links wat naar rechts was, maar ja spiegelbeeld kijken hè Verward.
Hij doet het super!

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:12

Zal ik jullie eens iets verklappen? Frits is commentator omdat dit hem gevraagd wordt, niet omdat hij zo graag wil en moet. Hij vindt het leuk om erbij te doen, maar hij zou ook goed zonder kunnen. (Insiderinfo, echt waar)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:16

Mijn ouders (totaal leken) hebben geen verschil gemerkt tussen de proef van zaterdag en die van vandaag, qua verslaggeving Haha!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:25

Excuseme schreef:
Zal ik jullie eens iets verklappen? Frits is commentator omdat dit hem gevraagd wordt, niet omdat hij zo graag wil en moet. Hij vindt het leuk om erbij te doen, maar hij zou ook goed zonder kunnen. (Insiderinfo, echt waar)

Dat mag dan wel zo zijn Excuseme en alsie het leuk vindt waarom merk ik daar al die jaren zo weinig van?? Al die fouten in het commentaar komt mij wat weinig verstand van zaken hebben over? wat doet verder naast deze verslaggeving??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:29

joke20 schreef:
laten we frits vervangen door edward Haha!

Nee liever niet. Ik mis Edward en Lingh in de baan.
Of Frits moet heel fantastisch geweldig kunnen sturen Schijnheilig [hoe ziet Frits er eigenlijk uit??]

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:31

Tyrza schreef:
Dan nog liever Frits dan Hans Eijsvogel Tong uitsteken

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:37

Gerrie schreef:
Dat mag dan wel zo zijn Excuseme en alsie het leuk vindt waarom merk ik daar al die jaren zo weinig van?? Al die fouten in het commentaar komt mij wat weinig verstand van zaken hebben over? wat doet verder naast deze verslaggeving??

90% van de toehoorders merkt daar niets van en kijkt naar de leuke huppelpasjes van de paarden. Verder was zo iemand bij een sport als voetbal of tennis al lang uitgerangeerd. Zegt ook iets over de aandacht die Studio Sport ervoor inruimt. Bij het springen doet hij het al niet veel beter, ronduit een ramp als het gaat om verslaggeving.
Dan geef mij carsten Sostmaier maar, die heeft verstand van zaken en analyseert paard en ruiter als topruiter. Verder weet ie veel van afstamming en benoemt deze.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:11

Hahaha, dan rijdt nu de ring binnen Frits van het Groenewoud op Gestion Lingh waarvan verslag wordt gedaan door onze commentator Edward Gal Tong uitsteken

Gerrie, jij hebt dus ook het interview met Mart in de Hoefslag gelezen?