YvonneS schreef:Ik wete het niet! Waar stond je?? Ik was er om 9 uur en zat op zo'n stokding/stoeltje. Had een rooie trui aan en digi bij me!
Zat er naast je ook iemand op een zitstok???
Zo ja, dan stonden we pal achter jullie......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Daar gaat het ook niet om, het gaat om de paarden waar hij dan mee aan komt! Maar alles in goede harmonie hoor, ik weet dat de directe concurrentie hem alle grieven vrolijk recht in het gezicht zegt, om vervolgens samen met hem een borrel te gaan drinken.....
Kayla schreef:Nou ja dat zijn nu eenmaal de paarden die hij nu rijdt. Bovendien bepaalt de eigenaar/Coby voor een groot deel waar hij start, die willen dat hij ze ook hier laat zien.
Vond het trouwens erg leuk vandaag, veel goede paarden gezien. In de Z1 was Wilmer eerste met Radar, Janneke Reinders 2e, in de Z2 was Wilmer eerste met Kigali, Floor Vos 2e (die is pas 15
), Truusje Smeding met Odif 3e (is mijn instructrice). De rest weet ik niet meer.
Ik heb jullie (Levy, Lydiia en YvonneS) trouwens niet gezien.
Gefeliciteerd trouwens Pytje.
lies"]
Was je incognito Kayla?
Ik heb je ook niet gezien. Maar ben ook niet geweest
[/quote]
Oh wat gek, maar ik was idd incognito.
[quote="Levy schreef:Lydia en ik waren nog naar je aan het zoeken Kayla, maar zagen jou ook niet!
Kayla schreef:Nou ja dat zijn nu eenmaal de paarden die hij nu rijdt. Bovendien bepaalt de eigenaar/Coby voor een groot deel waar hij start, die willen dat hij ze ook hier laat zien.
Kendra schreef:Blunder van de eerste orde.............Cyntia Bossema kampioen in de M1.
Fout van de rekenkamer, Cynita had een punt meer dan Marjan van Dijk!
Ontdekt nadat Marjan van Dijk haar ererondes had gereden, op de foto was gekomen met kampioenslint enz.
Zuur voor beide, Marjan blij met een dode mus, Cyntia kampioen zonder ereronde en linten............