pavo cup selectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:05

Missouri schreef:
Palmbomen zijn beter, Desiree! Haha! Ik zou het ook wel weten hoor... Schijnheilig Knipoog


Ik vind het ook niet een zwaar probleem hoor...wel lekker haha

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:05

He dat was mijn honderdste bericht!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 16:07

PrimaDonna schreef:
Dit klopt als een bus!!! hehe eindelijk mijn tijden binnen en toen zag ik idd een bekende bij mijn groepje Haha! hihiiii lachen man dit vind ik wel heel erg leuk! *LOL*

En volgens mij zijn wij inderdaad de enige 3 bokkers die deelnemen zal mij benieuwen Knipoog
Ik krijg vanavond prive les van Mark Biemans (ooit ook winnaar van de PAVO cup geweest dus ik krijg een gericht lesje pavo-tips Cool
Weet ik in ieder geval wat ik zo'n beetje kan verwachten in zo'n kwartiertje.
Maar goed verwacht nergens wat van, integendeel maar wil wel een serieuze kwartier laten zien van Tamors "talententen"....afgelopen zaterdag was hij nog een boktalent tijdens de wedstrijd, misschien hebben ze daar wel een poedelprijsje voor *LOL* en verders maar Kwijl kwijlen op al het moois wat rond gaat lopen want als ik zo de lijst bekijkt moet daar zeker toch wel toppers tussen zitten Kwijl smul smul!!!!

Primadonna


Ik zelf verwacht er ook niet al te veel van, donderdag wordt ik nog wel even geholpen, maar ga ik haar eigenlijk niet al te lang rijden, en ik probeer er alles uit te halen wat er in zit, maar aan de ene kant ben ik best benieuwd hoe ze tegen mijn paard aan gaan kijken aangezien ze toch niet door mag... hoop dat de jury gewoon eerlijk kijkt naar een paard wat vriendelijk en los door het lijf wordt voorgesteld. maar ja gelukkig zit ik niet met zo heel veel spanning meer, omdat ze toch geen halve finale plaatsje kan bemachtigen, anders zat ik al een week van te voren met spanning Knipoog En vind het natuurlijk ook wel weer leuk om daar die jonge beesten te hebben gezien, en daar een keer aan mee te hebben gereden, maar hoop wel een beetje wakker te zijn aangezien ik vrijdag om 5 uur 'smorgens op stal ben Scheve mond Gaaaap Slapen

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 16:24

Jeuh, desiree83 en Muiltje, en Corne (vorige eigenaar) komen misschien kijken Lachen wordt wel gezellig dagje dan vrijdag, nu hopen dat het weer ook goed is.


Ow wacht ik zie trouwens nu op de startlijst dat om 12:30 een demonstratie plaats vind van de gene die naar de halve finale door mogen...

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 21:04

hoelang is het voor jullie eigenlijk rijden?

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:17

Voor mij is het zo'n twintig minuutjes rijden van huis.

Alleen ik zit nu erg te twijfelen na vanavond de les gehad te hebben van Mark Biemans Scheve mond
Hij vindt dat ik een ontzettend goed paard heb en zeker wel ééntje voor de PAVO CUP maar hij vertelde mij ook dat er een hele voorbereiding voor af gaat om je paardje er voor klaar te stomen om er door te komen.

De timing is nu niet optimaal voor Tamor en denkt dat ik volgend jaar meer kans maakt met hem om er door te komen aangezien Tamor het zeker wel in zich heeft Bloos!
Hij vindt de keus geheel aan mij, het is leuk om mee te doen om de ervaring op te doen maar volgend jaar leek het hem zinvoller omdat mijn kansen dus dan aanzienlijk hoger zijn om door de selectie heen te komen aangezien Tamor die capiciteiten bezit OK dan! ....toch wel leuk om te horen van een ex PAVO CUP winnaar Knipoog

Was trouwens een erg leuke een leerzame les *LOL* en leuk om Mark weer eens gezien te hebben OK dan! Tamor en ik komen er heus wel Bloos

Het paard trouwens wat Liseon Kamper mee rijdt komt trouwens ook bij hem van stal vandaan dus dat vondt hij wel erg leuk om te horen dat ze daar mee, mee doet *LOL*

Dus ja, nu zit ik in dubio.....wat zullen jullie doen...mee rijden voor de ervaring of er volgend jaar er volledig voor gaan met grote kans voor de selectie???

Primadonna

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 07:48

ik zou als ik jou was dit jaar gewoon mee rijden, heb jij dat ook weer eens meegemaakt hoe het er aan toe gaat, en dan kan je er volgend jaar als nog tegen aan vlammen!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 07:48

ik kan trouwens rekenen dat ik er vrijdag 2 uur over rijd Scheve mond normaal is het maar een uurtje, maar aangezien het rond dat tijdstip overal wel erg druk kan zijn ...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 07:52

PD,
Triumph staat er net zo voor...
Die is weer zo hard aan het groeien waardoor hij heel kaal eruit ziet en niet op zijn beste loopt. Komt bij dat hij sowieso nog erg groen is omdat ik jonge paarden spaar en zeker als ze zo groot zijn.
Ik weet dus bij voorbaat al dat ik geen kans maak, maar dat maken mensen als wij toch al niet zo snel hoor Haha!
Ik ga puur voor de ervaring, Triumph is niet dapper en hij groeit elke keer weer als ik weer zoiets heb megemaakt

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 08:01

Sjuimpje schreef:
PD,
Triumph staat er net zo voor...
Die is weer zo hard aan het groeien waardoor hij heel kaal eruit ziet en niet op zijn beste loopt. Komt bij dat hij sowieso nog erg groen is omdat ik jonge paarden spaar en zeker als ze zo groot zijn.
Ik weet dus bij voorbaat al dat ik geen kans maak, maar dat maken mensen als wij toch al niet zo snel hoor Haha!
Ik ga puur voor de ervaring, Triumph is niet dapper en hij groeit elke keer weer als ik weer zoiets heb megemaakt


Precies de reden waarom ik ook ga Knipoog Die van mij is ook nog zo kaal als iets, maar ik merk wel dat ze steeds wat voller wordt, dus anders komen we als 5 jarige gewoon weer terug Knipoog

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:14

rockey schreef:
Precies de reden waarom ik ook ga Knipoog Die van mij is ook nog zo kaal als iets, maar ik merk wel dat ze steeds wat voller wordt, dus anders komen we als 5 jarige gewoon weer terug Knipoog


Dat lijkt me ook een goed plan. Ik ga ook gewoon mee rijden heb ik besloten...we zien het wel,toch?..
In ieder geval een leuke ervaring idd en dan maar verders kijken wat ze er van vinden en nergens van uit gaan.
Ik hoorde van Mark ook dat ze ook naar de kleur kijken...althans, die van mij behoord zwart te zijn maar die is behoorlijk verschoten door de zon waardoor hij wat bruine vlekken heeft, het schijnt dat zelfs dit kleine detail mee teld voor de selectie.
Ergens vind ik dat nergens op slaan want daar gaat het toch niet om en mag een paard dan geen paard zijn en lekker in de wei staan omdat hij dan verkleurd Verward erg apart hoor dat deze factoren ook mee spelen. Scheve mond

Ook kijken ze naar de bespiering en daar in komt die van mij ook behoorlijk in tekort. Een 4jarige train je ook als een 4 jarige dus afwisselend en nog niet constant en zeker de grotere paarden idd die er dan nog erg groen tevoorschijn komen denk ik omdat ze vaak alle energie verbruiken in het groeien in de hoogte dan in de breedte.
Mark had het over dat je dan ook ruim van te voren flink bij moet voeren en een supplement er bij moet geven voor de bespiering.....naja in ieder geval een hoop bij geleerd alvast voor volgend jaar....maar ja, ik moet er niet aan denken om mijn paard met het mooie weer op te sluiten in zijn stal omdat hij anders verkleurd...... Scheve mond een PAVO valt dus nog niet mee

Primadonna

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 12:18

owjee als ik dit allemaal zo hoor kan ik beter wel thuis blijven en die lange rit besparen Knipoog

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:28

Is wat he....stond er ook wel een beetje van te kijken ja Scheve mond ach in ieder geval een leuke meeting van maken Tong uitsteken

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:01

Ik ben gisteren naar de PAVO-cup oefenavond in Middenbeemster geweest met Tivoli. Het was onder begeleiding van Johan Hamminga. Achteraf kreeg je nog een protocol met opmerkingen. Ik was dik tevreden, hij was superbraaf. Nu heeft hij die bak tenminste ook al eens gezien. Waren er nog meer Bokkers gisteren in Middenbeemster?

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:40

HocusTivoli schreef:
Ik ben gisteren naar de PAVO-cup oefenavond in Middenbeemster geweest met Tivoli. Het was onder begeleiding van Johan Hamminga. Achteraf kreeg je nog een protocol met opmerkingen. Ik was dik tevreden, hij was superbraaf. Nu heeft hij die bak tenminste ook al eens gezien. Waren er nog meer Bokkers gisteren in Middenbeemster?

Jaaah ikke was er ook met Tiffany Tong uitsteken
Maar dat wist je natuurlijk al Haha!
Ik was ook echt DIk tevreden, hij was heeel positief over Tif, hij zei dat als we tot de PAVO nog even hard gaan trainen, dat we dan nog best een kansje maken Haha!
Dat word dus nog even heeel hard trainen, maar Mariska (mijn instrictrice) is altijd bereid om me te helpen (ook als ik die dag geen les heb), dus dat vind ik echt TOP van haar OK dan!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:12

ja jammer dat wij hier niet zo'n oefenavond hebben, maar ja we doen ons best en halen er uit wat er in zit Knipoog

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 00:06

Wat leuk dat er veel hier een "kansje" maken... Sil en ik dus totaal NIET.

Ben ik de enige die dat zeker weet van zichzelf, en dus ook geen stille hoop koestert Verward Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 00:08

Missouri schreef:
Wat leuk dat er veel hier een "kansje" maken... Sil en ik dus totaal NIET.

Ben ik de enige die dat zeker weet van zichzelf, en dus ook geen stille hoop koestert Verward Knipoog Haha!



Sil en ik maken ook geen schijn van kans.........daarom blijven wij ook thuis Schijnheilig Haha! Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:05

5 jarige is natuurlijk ook al weer veel zwaarder,
daar moet je ze onderhand Z klaar heben Scheve mond

Overigens vind ik wel dat iedereen erg positief gesteld is, als je ziet wat voor select groepje er elk jaar door mag klopt dat niet met het aantal mensen die zeggen een kans te maken Haha!
Ik weet vrijwel zeker dat ik geen kans maak, zeg nooooit nooit en ik moet zeggen dat ik dus met een paard als dat van Rockey niet had meegedaan want als ik al van te voren weet dat ik niet door mag vind ik het toch ook weer niet leuk Clown

Ik kan trouwens nergens mijn hoofdnummers vinden,
zometeen maar even nieuwe halen, moeten ze aan beide zijden?

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:17

Nee hoor, ik verwacht er ook absoluut niks van. Ik ben al hartstikke blij als hij braaf is! Maarja, stiekum zullen we allemaal wel hopen dat we doormogen... Haha!

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:39

629
633
643

Zijn mensen die ik ken via mijn vorige vereniging.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:49

Even een vraagje, moet je zelf voor hoofdstelnummers zorgen???

Dan moet ik die namelijk nog even halen.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:35

Ik en Noble-Girl zijn er morgenochtend ook om jullie aan te moedigen(of zullen we de spandoeken maar thuis laten Schijnheilig ), ik heb er al zin in!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:47

Neem ik gelijk jouw Burlingtons mee Tequila
(als ik er aan denk Schijnheilig )

Je moet inderdaad zelf voor nrs zorgen.

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:52

ik wil de mensen die morgen moeten rijden allemaal veel succes wensen! we horen wel wat het geworden is!