Annash schreef:Dat fijn DemiSisa! Zowel van de schimmel/ mok als met rijden.Ik heb er toen ook een keer 1 laten enten tegen schimmel omdat het op de 'normale' manier niet overging (wassen etc.), toen was het ook snel weg.
Het wassen hielp hier inderdaad ook niet. Heb 5x met imaverol gewasssen met telkens 3 dagen ertussen, maar zag daarna nog steeds witte plekken (schimmel dus) en kon nog steeds haren uit trekken. Heel blij dat dit lijkt te werken!

Melzazu; Chiko had ook nog nooit eerder mok gehad. Het is waarschijnlijk gekomen doordat hij in november een virusje te pakken heeft gehad en achter met gigantisch dikke benen stond. De mok was volgens de DA de manier waarop het virus eruit kwam, al zal het natte weer absoluut niet mee hebben geholpen.
Ik heb me gisteren nog weer opgegeven voor een andere clinic op 23 februari. Februari wordt een maand van de clinics voor ons schijnbaar

Hier rijden we trouwens ook op een dubbelgebroken watertrensje. Wil over niet al te lange tijd nog wel kijken naar een ander bit, maar daarvoor wil ik een bitfitter laten komen.
Welkom DJZ en _Charlot!