Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cocktailtime schreef:Alsnog bij vele goede resultaten en voor andere de volgende keer beter!
Ik wist niet dat je nog steeds online proeven kon rijden, ik vraag me altijd nog steeds af of de jurys dan alles wel goed genoeg zien. Ik start liever officieel op locatie

gaat het een beetje intussen? 
maar eigenlijk vind ik het wel mooi zo! Mijn witte handschoenen zijn wel echt aan vervanging toe, alle grip is eraf dus ze zijn super glad nu.

SpikkelFire schreef:Goed gedaan Fly high! Soms ziet het beeld er ook veel beter uit dan je eigen gevoelik herken het (en andersom gebeurt natuurlijk ook regelmatig).
) terwijl we qua communicatie echt helemaal niet op 1 lijn zitten en hij stiekem van top tot teen verstijfd is van stress. Er zaten ongetwijfeld ook mooie oefeningen tussen, halsstrekken en verruimen in draf hadden we 7,5 voor bijvoorbeeld en dat komt overeen met mijn gevoel, maar het geheel voelde onwijs slordig en afgedwongen, alsof ik hem elke keer tegen zijn wil moest pushen om iets te doen
Vooral mijn houding is een aandachtspuntje, thuis kan ik netjes zitten maar zodra ik mijn handen vol heb om uberhaupt van X naar Z te rijden val ik terug in alle slechte gewoontes
Dus volgende proef is het doel netjes (en rechtop ipv in een halve verlichte zit
) meereizen ook al zou het betekenen dat we dan ergens per ongeluk uit de hoek vliegen ofzo
DiscoDipp schreef:Ik ben vanmorgen zo goed als jankend af gestapt, de stukken die ze niet sprint gaan echt goed, maar ik hoef maar aan mijn been te denken en ze is letterlijk verdwenen, tis echt drama

Kiwiaa schreef:Ik had uiteindelijk 69% en was 5e dus nog nipt een rozetje. Heel weinig commentaar wel, maar goed kan er zelf gelukkig genoeg van zeggen.
Autumnn schreef:Hier helaas beide proeven geen winst. Voor mijn gevoel fijn gereden en kan me ook echt niet vinden in de uitslag. “Gelukkig” waren er meer heel laag gepunt maar toch. Ik ga even in een hoekje huilen

ooit mee begonnen omdat ik "volwassen" zwepen te lang en te onhandig vond in het parcours, en in de praktijk gebruik ik het toch zo goed als nooit op wedstrijd, dan is zo'n kleintje beter geschikt als placebo-zweep
weleens dressuur ook met een kleurdekje gestart maar nog geen perfecte match gevonden wat dat betreft, vind het toch een tikje teveel van het goede als iedereen anders zwart-wit is