Ik snap hier echt helemaal niks van.

Ik ben wel benieuwd of er daadwerkelijk veel ruiters nog zijn op die wedstrijd!q
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MyWishMax schreef:De knhs laat verenigingen al kosteloos de wedstrijd afzeggen. We hebben vorige keer al gehad dat het hier 24 graden was, maar op andere plekken in NL nog 30+. De knhs kan het nooit goed doen, nu geven ze verenigingen de kans om af te lassen. Willen jullie echt standaard regels? En geldt het dan als het zuiden zo warm is(Ik zag 30 graden langs komen als grens), dat ze op de wadden of aan de kust ook alles af moeten lassen?
Kijk, dat het nu niet door moet gaan, ook niet om 18 uur, tuurlijk! Maar dat zou devereniging toch zelf moeten snappen?
MyWishMax schreef:Dat zou wel moeten.. maar dat is dus niet het geval. Ik zou een standaard regel juist heel goed vinden. Dan kan er niet gezeurd worden over hoeveel het wel niet kost, dat het veel geregel is geweest of dat het een groot concour is.. nee, eerst paardenwelzijn.De knhs laat verenigingen al kosteloos de wedstrijd afzeggen. We hebben vorige keer al gehad dat het hier 24 graden was, maar op andere plekken in NL nog 30+. De knhs kan het nooit goed doen, nu geven ze verenigingen de kans om af te lassen. Willen jullie echt standaard regels? En geldt het dan als het zuiden zo warm is(Ik zag 30 graden langs komen als grens), dat ze op de wadden of aan de kust ook alles af moeten lassen?
Kijk, dat het nu niet door moet gaan, ook niet om 18 uur, tuurlijk! Maar dat zou devereniging toch zelf moeten snappen?
"is niet erg , we stappen alleen in de schaduw en ze hebben genoeg drinken"
Askja schreef:Beetje storend vind ik het dat sommigen hier kennelijk bewust verkeerd lezen om hun punt maar te kunnen maken dat je je paard per definitie mishandelt als je gedurende deze dagen ueberhaupt gaat rijden.
.
Hou even op met de dramaqueen uit te hangen zeg. Vanitas schreef:Waarom zou iemand met een steekhoudend argument moeten komen om zijn/haar eigen paarden te rijden op een moment dat dat prima kanHou even op met de dramaqueen uit te hangen zeg.

ElviraKelan schreef:Vanitas schreef:Waarom zou iemand met een steekhoudend argument moeten komen om zijn/haar eigen paarden te rijden op een moment dat dat prima kanHou even op met de dramaqueen uit te hangen zeg.
Hooo ik blijf gewoon correct.
Ik accepteer gewoon dat er verschillende meningen zijn.
Ik mis enkel echte argumenten bij de mensen die vinden dat er gewoon gereden kan worden.
Echter mogen de mensen die “gewoon” door blijven rijden wel beweren van de mensen die het niet vinden kunnen dat de anderen hun paarden mishandelen. Terwijl dat niet word gezegd. Als er dan 1 dramaqueen is dan ben jij het zelf wel.
rien10 schreef:Maar waarom niet rijden als het 20 graden is? Ik snap het echt niet.
20 graden is 20 graden.

rien10 schreef:Met 20 graden niet kunnen rijden? Wat een flauwe kul. Gewoon smorgens rijden, paard afsponzen of afspuiten en klaar.
Het zijn echt geen chocolade ijsjes die smelten hoor.
freetorun schreef:MyWishMax schreef:Dat zou wel moeten.. maar dat is dus niet het geval. Ik zou een standaard regel juist heel goed vinden. Dan kan er niet gezeurd worden over hoeveel het wel niet kost, dat het veel geregel is geweest of dat het een groot concour is.. nee, eerst paardenwelzijn.De knhs laat verenigingen al kosteloos de wedstrijd afzeggen. We hebben vorige keer al gehad dat het hier 24 graden was, maar op andere plekken in NL nog 30+. De knhs kan het nooit goed doen, nu geven ze verenigingen de kans om af te lassen. Willen jullie echt standaard regels? En geldt het dan als het zuiden zo warm is(Ik zag 30 graden langs komen als grens), dat ze op de wadden of aan de kust ook alles af moeten lassen?
verootjoo schreef:Afgelasten is het werkwoord jongens, aflassen is iets anders en als ze dat doen krijg je het pas heet
Maar goed dat je niet mee doet TS! En bijzonder idd dat ze niet uit zichzelf die wedstrijd afgelasten...
ik had verwacht dat daar wel richtlijnen voor zijn. Blijkbaar is het nodig en heeft niet iedereen hetzelfde inzicht
MyWishMax schreef:Maar hoe ie je een standaard regel voor je? Weet je hoe vaak het gebeurd dat het langs de kust helemaal niet zo warm is. Of dat ik zelfs een jas mee neem, maar het in andere delen wel bloedheet is? Deze week met 35+ graden gemiddeld over het hele land (want hier wordt het geen 39 of 40 graden), ja dat is een standaard regel waard. Maar zaterdag en zondag wordt het hier bijvoorbeeld 26/27 graden zoals ze voorspellen. Als het dan in het zuiden nog 30+ is, moet dan overal alles afgelast worden?
Of zoals de vorige hittegolf, hier in de omgeving was het ongeveer 25 graden, zelfs koeler toen het ging regenen, andere delen was het nog bloedheet. Alles af lassen omdat er in een gedeelte van het land nog hoge temperaturen zijn?
Ik zit niet te wachten op meer regels. De KNHS geeft de mogelijkheid om kosteloos af te lassen.