Dit schreef ik laatst, maar inmiddels nog meer ellende. Trainingspaardje stond ineens licht bevangen. Vanwege de blessure had hij de laatste tijd minder intensief getraind en meer op het land gestaan en dat was waarschijnlijk de druppel.
Heb nu de startkaart maar op non-actief laten zetten. Dierenarts verklaring is aangevraagd zodat ik een deel van mijn geld terug kan krijgen en dan zien we wel of hij goed herstelt en of en wanneer we weer kunnen gaan starten.
Ik hoop dat hij snel weer pijnvrij kan bewegen. De training heeft hij juist nodig om spieren te houden en niet te dik te worden. Wat een pech voor de eigenaresse dit jaar...
joyce B schreef:Hier ook vanaf maart niet meer gestart. Paard had last van zijn lijf dus eerst grote beurt gehad met dierenarts/fysio, tandarts, op ijzers gezet voor, zadel laten checken, nog meer fysio en weer voorzichtig opbouwen in training. Hij is bijna weer wedstrijdklaar, maar heb besloten om dit buitenseizoen over te slaan en in september/oktober weer te gaan starten als de meeste muggen weg zijn. Kunnen we rustig doortrainen, en hopelijk rijden we dan straks soepel de M2 door, misschien selectiewedstrijd je proberen en dan gelijk door de Z1 in. we moeten nog 6 punten dus als het lekker gaat zouden we met 3 wedstrijden al genoeg punten kunnen hebben. Laatste wedstrijd hadden we 189 en 195 punten.