Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heb dan wel fijn diezelfde proeven. Vind die proeven denk ik wel veel fijner dan die nu zijn.
204,5 en 193,5. Zaten nog teveel fouten in de proeven maar ook wel hele fijne stukken. 2e proef werd ze wat moe.
was zelf te laat met een overgang terug en zo wel meer van die rommels. had daar 3x een 3 en 4x een 4 maar ook 2x 8 en aardig wat 7ens. . 2e proef zaten wel 2 goede wissels in en een die finaal mis ging door mijn eigen rijfout. Daar duurde de overgang galop-draf veel te lang bij het binnenkomen, keertwendingen waren niet fijn en ook wat slordigheidsrommeltjes. Al met al nog heel veel wat beter kan en moet.
ik had niet heel fijn gereden. Vind het erg lastig om vanaf mn jonkie op die grote tank te rijden. Dan voelt alles heel vertraagd. Enige echte fout was de wissel van contra naar contra, die was veel te laat en in 2en. Wat een rotonderdeel! Maar aangezien mijn gevoel heel vaak er naast heeft gezeten had ik geen idee hoe her gegaan was. Mijn verbazing was dan ook groot met 217 punten!nikkietjuh schreef:Wat een mooie resultaten allemaal! Gefeliciteerd.
Smurvaas fijn dat ie braaf was en hopelijk snel weer volledig aan de gang.
Conny toch mooie punten ondanks het lastige begin. Volgens mij heb ik in het Z1 wel eens tegen je gereden.
Melissa leuk de tripalon. Ik had er ook voor gekeken maar dan ben ik een weekendje weg.
Wij hebben afgelopen weekend weer een eventing wedstrijd gereden. Ging nog niet vanzelf maar dat is denk ik vooral kwestie van km maken. Vanavond weer dressuur les. Hopelijk in oktober weer eens een dressuur wedstrijdje meepakken.

. Nu nog de durf om te starten straks