[/quote]Ah leuk misschien zie ik je daar dan wel! tisp altijd welkom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lisetjj schreef:Vandaag weer springles gehad![]()
Mijn paard is vaak over enthousiast waardoor ze vroeg af gaat en groot springt. Vandaag geoefend op een galoppas extra, lastig! Maar ze heeft haar best gedaan.
Zelfs een hindernis van 1 meter uit stilstand gesprongen. En dan weet ze gewoon de balk te laten liggen
Fijn dat ze zo gemakkelijk uit stilstand springt
Sanne96 schreef:Majken, Heerlijk van die lijntjes springen! die van mij wordt daar altijd zo fanatiek van :p
Wij doen deze week rustig aan, paard ziet er niet fit uit en staat zo ongeveer de hele dag binnen terwijl ze gewoon naar buiten kan (stal met uitloop). En heeft koorts gehad, ze wil wel heel graag mee dus hebben we maar staprondjes gedaan zodat ze toch even buiten komt. Vanochtend rende ze weer bokkend rond, dus ik heb goede hoop dat ze snel de oude is
Wilde er ook zo een, maar heb toch voor een goedkope Harry Horse St tropez gekozen. Scheelt een hoop centjes! Onze sport is al zo duur haha.. Ik ga het jasje overigens wel pimpen door de knopen te veranderen en op sommige wat rode accenten toe te voegen.

Lekker ervaring op doen
Lisetjj schreef:Wat hebben jullie aan hindernismateriaal? Wij hebben een paar staanders, en wat rotte balken. We hebben nu net 10 balken gekocht en zelf geverfd. Nu zijn we aan het kijken of we ook planken kunnen maken. Maar weten niet goed van welk hout. Jullie een idee?
Zou wel iets van hard hout doen wat niet snel wegrot. Wij hebben echte 'hindernis planken' met ijzeren pookjes die in de lepels liggen. Maar je kan zoiets ook wel los vinden denk ik.