janouk schreef:Voor ons is het veel duurder met een enkelspan pony, die ook onder het zadel wordt gestart.
Van 48 euro naar 108 euro en ook geen Paard en Sport meer, dat ik overigens ook leuk vond om te lezen.
Plus nog een startkaart onder het zadel dus plus 108 plus 20 euro lid KNHS plus startkaartlid bij rijvereniging plus menvereging lid. Voor dat geld kan ik nog een haflinger aanschaffen.
Voorlopig hebben wij alle startkaarten opgezegd. Eerst maar eens kijken hoe alles zich gaat ontwikkelen.
Zo jammer dit. We rijden vooral dressuur vaardigheid. Ik heb zomaar het idee dat dit de doodsteek is voor D/v wedstrijden.
Want voor die 108 euro kan je ook maar weinig starten binnen 50 km.
Ruiters kunnen elke week starten als ze willen binnen 20 km
Hier dus ook. Man en ik zijn enkelspanrijders. Ik wilde er juist een aanvragen, maar ik begin er niet meer aan. Mijn man idem.
En dan willen ze de wedstrijdsport toegankelijker maken. Nou, het lijkt me niet dat een beginner doorgaans meteen met twee- of vierspan start.... Dit schiet toch niet op? Wat ontzettend dom. Wie zitten er eigenlijk in die ledenraad die hiermee akkoord is gegaan? Ook menners?