Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar ik heb mezelf beloofd dat ik mooie dressuurlaarzen koop voor mezelf voor m'n B-debuut
ook al ben ik nog niet heel actief hier...

Urielle schreef:Lynne Maas.
Kleding heb ik omdat ik natuurlijk ook een ander paard /andere paarden start. Het handschoenen-wegloop-probleem heb ik met plastrons.
Crème kan ik afraden. Heb ik ook gehad en het is al lastig om dezelfde kleur te vinden maar om het zo te houden is helemaal een crime. Heb je gewassen, ineens je rijbroek drie tinten lichter dan de rest. Plus dat je voorzichtiger moet wassen dus bij vlekken kun je minder kunstgrepen uithalen.

Urielle schreef:Blauw-wit is dan wel makkelijker
Maar zwart wit kun je ook apart maken met biesjes en kraagjes etc. Ik vind zelf de snit van een jasje het belangrijkste. Heb volgens mij alle kleuren al gehad dus het leuke is er wel vanaf hahaha.

witte broek, blauwe jas, bruine laarzen + cap?
Zwartvosje schreef:Bruin-wit-blauw is toch ook een mooie combinatie chantalnadia?witte broek, blauwe jas, bruine laarzen + cap?
Ik start zwart-wit maar heb crème handschoentjes want die waren €5,- en de witte €10,-![]()
Heb wel een donkerblauw dekje omdat paris een vliegenschimmel is. Met een wit dekje lijkt zij dan weer zo vies en met een crèmedekje lijkt t dekje weer zo vies

. 
Sanne96 schreef:Ik heb zelf echt super fijn gereden, en daar ging het mij om!
Wat heb jij een gaaf tuig trouwens, en een heel leuk schimmeltje!
Wil je onder het zadel gaan starten of aangespannen?
Hoe ging het?
Heel gaaf dier trouwens!
Komt vast helemaal goed in de B!
Wat voor outfit heb je in gedachten?
In de aangespannen sport is het natuurlijk iets makkelijker omdat je niet zo aan die strenge regels gebonden zit. Ik wil een nieuwe wedstrijdblouse en misschien nog wel een jasje, maar aangezien het nu winter is start ik gewoon met een nette wollen winterjas en een blouse die ik geleend heb