Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb nog even wat foto's van een tijd terug in m'n profiel gezet.
 heb nog even wat foto's van een tijd terug in m'n profiel gezet. 
  dat is echt een stukje m'n eigen gevoel dat ik een rustiger basistempo oke moet vinden en daarin ritme behouden.
 dat is echt een stukje m'n eigen gevoel dat ik een rustiger basistempo oke moet vinden en daarin ritme behouden.                                                         
 Heb er zelf altijd ook eentje gehad.
 Heb er zelf altijd ook eentje gehad.

) dus maar weer even doorprutsen en contact opnemen met het lesgeefmens.
) dus maar weer even doorprutsen en contact opnemen met het lesgeefmens.                                                         

Punt is dat we wel al vaker 200 punten hebben gereden en paard dit ook gewoon makkelijk kan. Het is er echt eentje met kwaliteit, maar als ze weer zo haar kont in de kribben gooit kom ik niet zo ver he haha
 Punt is dat we wel al vaker 200 punten hebben gereden en paard dit ook gewoon makkelijk kan. Het is er echt eentje met kwaliteit, maar als ze weer zo haar kont in de kribben gooit kom ik niet zo ver he haha  
  Je hebt ook gelijk over die klasses.. Maar rijden jullie netjes op de letter? Mijn voltes zijn niet altijd rond en dat vind ik van die slordige fouten. Als je in het M zit, moet je dat wel kunnen vind ik en mij lukt dat niet altijd hahaha
 Je hebt ook gelijk over die klasses.. Maar rijden jullie netjes op de letter? Mijn voltes zijn niet altijd rond en dat vind ik van die slordige fouten. Als je in het M zit, moet je dat wel kunnen vind ik en mij lukt dat niet altijd hahaha  

En niet alle jury's zijn leuk haha! Maar ja, eerlijk is eerlijk, jij moet er waarschijnlijk wel veel meer aan werken dan iemand anders met een paard met wat spectaculaire gangen. Dat is echt niet banketstaaf bedoeld he!! Veel mensen vergeten dat vaak gewoon... Maar ik vind het heel erg stoer van je en lekker blijven rijden hoor
 En niet alle jury's zijn leuk haha! Maar ja, eerlijk is eerlijk, jij moet er waarschijnlijk wel veel meer aan werken dan iemand anders met een paard met wat spectaculaire gangen. Dat is echt niet banketstaaf bedoeld he!! Veel mensen vergeten dat vaak gewoon... Maar ik vind het heel erg stoer van je en lekker blijven rijden hoor  Bevalt je nieuwe zadel wel ondanks het wennen?
 Bevalt je nieuwe zadel wel ondanks het wennen? 

mijn bruine moet donderdag nog gescand worden maar denk niet drachtig helaas.
 mijn bruine moet donderdag nog gescand worden maar denk niet drachtig helaas. 

en heeft wat meer body dan de bruine. Ik ben 1,69 en pas prima op zulke maatjes! Vind grote paarden zelfs eng
 en heeft wat meer body dan de bruine. Ik ben 1,69 en pas prima op zulke maatjes! Vind grote paarden zelfs eng  

beetje groot...
  beetje groot...                                                         

Het is ook echt een lieverd hoor
 Het is ook echt een lieverd hoor  Zo te horen weet jij precies wat ik bedoel! Raar he, ene keer ontploffen ze en de andere keer sluiten ze zich helemaal af.
 Zo te horen weet jij precies wat ik bedoel! Raar he, ene keer ontploffen ze en de andere keer sluiten ze zich helemaal af.  Rustig blijven, opnieuw proberen en vooral veel kilometers maken is de enige oplossing denk ik altijd maar.
 Rustig blijven, opnieuw proberen en vooral veel kilometers maken is de enige oplossing denk ik altijd maar. 

https://youtu.be/jW06PPA9Oss
 https://youtu.be/jW06PPA9Oss                                                         
 ik ben er zo al 2x vanaf geknalt (en 1x in het ziekenhuis beland).
 ik ben er zo al 2x vanaf geknalt (en 1x in het ziekenhuis beland). ) schouderbinnenwaards begind hij nu eindelijk goed te doen. Het wijken gaat er uit. Travers vind hij nog mooier dan wijken, hoe meer hij zich om mijn binnenbeen kan vouwen hoe beter
) schouderbinnenwaards begind hij nu eindelijk goed te doen. Het wijken gaat er uit. Travers vind hij nog mooier dan wijken, hoe meer hij zich om mijn binnenbeen kan vouwen hoe beter 
 tjah, ik lach er negen van de 10 keer om
 tjah, ik lach er negen van de 10 keer om 
 zo gaaf. De zadelmaker was zo enorm onder de indruk van Nash
 zo gaaf. De zadelmaker was zo enorm onder de indruk van Nash  Helemaal leuk
 Helemaal leuk 

Meer foto's en filmpjes!!
 Meer foto's en filmpjes!! Klinkt alsof jij goed weet wat je doet en dat je er hartstikke goed mee om kan gaan. Hoe gaan die Haflinger wedstrijden in zijn werk? Is dat ook gewoon officieel van het KNHS zeg maar?
 Klinkt alsof jij goed weet wat je doet en dat je er hartstikke goed mee om kan gaan. Hoe gaan die Haflinger wedstrijden in zijn werk? Is dat ook gewoon officieel van het KNHS zeg maar?