[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:03

x_Kaat_x schreef:
aaah :j ah ik vind het maar stom :+ het is toch voor de lol :P Dat ze ons knders toch lekker laten rijden met wat we willen :o

Vind ik ook hahaha was er helemaal depressief van |( eindelijk mijn outfit compleet hahaa LRV mag ie dan weer wel

mavantos
Amazone

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:03

Jemig wat gaan jullie hard zeg! Gewoon 5 pagina's erbij! Ga zo wel even teruglezen!

M'n les ging vandaag echt heel goed, ontzettend fijn aan het lopen. Hij word dan ook echt stoer, pirouettes gingen ook al beter! Ik denk dat als we deze stijgende lijn vast kunnen houden dat ik over een maand of 2 weer ga starten. Moet even kijken hoe ik dan met m'n vervolgstudie zit en met m'n examens, maar als het even past wil ik het wel graag!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:05

IlBuono schreef:
Blijkbaar is de vlag verboden als je nog niet nationaal gestart bent!
Eigenlijk Kaat doe je zondag niet mee in M&M?

Heeee jij kent dat :D *\o/* Normaal had ik dit weekend zondag wedstrijd, maar omdat het Rhinovirus zo rond gaat hebben we besloten het risico niet te nemen. De volgende M&m cup is helaas pas volgende maand weer ;( Maar ik ga eens kijken of er geen andere wedstrijd in de buurt is zodat ik toch weer eentje kan rijden :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:06

IlBuono schreef:
x_Kaat_x schreef:
aaah :j ah ik vind het maar stom :+ het is toch voor de lol :P Dat ze ons knders toch lekker laten rijden met wat we willen :o

Vind ik ook hahaha was er helemaal depressief van |( eindelijk mijn outfit compleet hahaa LRV mag ie dan weer wel

idd :j maar in lrv moet je dan weer in het zwart starten :roll:

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:06

mavantos schreef:
Jemig wat gaan jullie hard zeg! Gewoon 5 pagina's erbij! Ga zo wel even teruglezen!

M'n les ging vandaag echt heel goed, ontzettend fijn aan het lopen. Hij word dan ook echt stoer, pirouettes gingen ook al beter! Ik denk dat als we deze stijgende lijn vast kunnen houden dat ik over een maand of 2 weer ga starten. Moet even kijken hoe ik dan met m'n vervolgstudie zit en met m'n examens, maar als het even past wil ik het wel graag!

ja we kletsen nogal wat bijeen :')

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:07

x_Kaat_x schreef:
IlBuono schreef:
Blijkbaar is de vlag verboden als je nog niet nationaal gestart bent!
Eigenlijk Kaat doe je zondag niet mee in M&M?

Heeee jij kent dat :D *\o/* Normaal had ik dit weekend zondag wedstrijd, maar omdat het Rhinovirus zo rond gaat hebben we besloten het risico niet te nemen. De volgende M&m cup is helaas pas volgende maand weer ;( Maar ik ga eens kijken of er geen andere wedstrijd in de buurt is zodat ik toch weer eentje kan rijden :)

Ja! Ga er zondag starten maar dan in de winter KR. Heb ook nog even getwijfeld of ik zou gaan maar toch maar besloten gewoon te gaan.. Hij is tenslotte ingeënt en ik ken paarden die vorige week daar liepen en kerngezond zijn... Ken de familie ook redelijk goed en normaal sluiten ze wel bij de minste problemen

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:07

Dus Isaline... <<) <<) Jij kent ook Emmers dan? :D

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:08

x_Kaat_x schreef:

Geen goede vraag om te stellen Kaat :') ik denk dat ik daar niet meer naartoe mag -O-

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:10

IlBuono schreef:
x_Kaat_x schreef:

Ja! Ga er zondag starten maar dan in de winter KR. Heb ook nog even getwijfeld of ik zou gaan maar toch maar besloten gewoon te gaan.. Hij is tenslotte ingeënt en ik ken paarden die vorige week daar liepen en kerngezond zijn... Ken de familie ook redelijk goed en normaal sluiten ze wel bij de minste problemen

ken je Micheline? :D en Amigo is ook ingeënt maar je moet maar net de pech hebben :(
Ik kan een sinterstartkaart aanvragen en dan mag ik 3 wedstrijden rijden daarmee :j
En daar heb je geen B brevet voor n odig :P Want die heb ik helaas nog niet :')

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:10

IlBuono schreef:
x_Kaat_x schreef:

Geen goede vraag om te stellen Kaat :') ik denk dat ik daar niet meer naartoe mag -O-

bankkaart geplunderd? _O-

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:12

Ja heb er 4 jaar geleden mijn eerste wedstrijd gereden haha dus kom er wel vaak :D Ja ik las wel dat het eigenlijk elk jaar wel terugkomt.. Jammer van die gestorven paarden, best wel eng want ik rijd vaak wedstrijd in Alken :\

mavantos
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:18

Getver, Rhino is nu weer aardig in het nieuws. Moet er niet aan denken dat het dichterbij komt.

IlBuono

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:19

mavantos schreef:
Getver, Rhino is nu weer aardig in het nieuws. Moet er niet aan denken dat het dichterbij komt.

De stal waar 4 doden gevallen zijn is nog niet officieel vastgesteld & direct gesloten dus ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken hoor!

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:30

Alken is heel erg in de buurt hier :j en een vriendin van mij haar paard staat er gestald. Het komt idd jaarwlijks wel terug maar alle symptomen wijzen op Rhino dus... het zou me verbazen moest het niet zo zijn :P
Ik heb er ook mijn eerste wedstrijd gereden! :P grappig haha _O-

mavantos
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:30

Maak me gelukkig ook geen zorgen, er komen bij ons op stal weinig paarden van buitenaf op het terrein! En ik dacht dat het alleen besmettelijk is met contact (dus via spullen of neuzen enz.), dus als ik op wedstrijd ga en het heerst gewoon gelijk op de trailer als ik klaar ben. Meestal zijn zulke stallen in quarantaine, dus zal de kans dat je een besmet geval tegen komt op wedstrijd heel klein zijn.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:32

Het is besmettelijk via ademhaling :j niezen van een paard kan al genoeg zijn. Maar er is inderdaad geen groot risico, toch nemen wij het risico liever niet :) dierenarts raadt het ook af om op wedstrijd te gaan.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:35

Maar jongens, ik ga slapen :j
Morgen weer een lange dag en ik moet morgenvroeg op om mijn paard eten te geven :+
Tot morgen!

ElineCath

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:37

Gezellig!

Ik ben 17 jaar en rijd nu sinds een halfjaar wedstrijden, we zijn nu l1+5 maar hebben een kleine stop ingelast nadat we op vorige wedstrijd samen onderuit zijn gegaan door té veel spanning :Y)

mavantos
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:39

Ja als het advies negatief is zou ik het ook niet doen hoor! Maar als er 1 stal is waar het aanwezig is, zal het allemaal vaak wel meevallen. 9 van de 10 keer wordt het gigantisch opgeblazen over de hoeveelheid.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:58

Het is ook zo dat doordat het zo dichtbij is ik ook mensen ken die daar staan. Mijn vriendin haar paard is besmet. Gelukkig gaat het ondertussen al wat beter. 4 paarden zijn er tot nu toe gestorven aan het virus , de rest heeft koorts maar het gaat beter zeggen ze toch. :)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 08:01

Gefeliciteeeeerd lina! *\o/*
Ja soms ben ik helemaal klaar met de regels haha...

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 08:24

Hillady schreef:

Dankjewel!

Jongens, jullie gaan echt hard :')
maar ik voel me wel echt begrepen, veel smileys komt me bekend voor, net als de enorme drang om dingen te kopen die leuk zijn.. 6 hoofdstellen, en 20 dekjes is echt heel erg nodig. 'Het is wel voor twee paarden hoor.' Zeg ik er altijd bij :')

mavantos
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 08:26

lina1998 schreef:
Hillady schreef:

Dankjewel!

Jongens, jullie gaan echt hard :')
maar ik voel me wel echt begrepen, veel smileys komt me bekend voor, net als de enorme drang om dingen te kopen die leuk zijn.. 6 hoofdstellen, en 20 dekjes is echt heel erg nodig. 'Het is wel voor twee paarden hoor.' Zeg ik er altijd bij :')

Gefeliciteerd!!

Ja natuurlijk is dat nodig, je kan nooit genoeg hebben.

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 08:29

Precies O:)
En die ene kleur blauw had ik echt nog niet hoor..

Dankjewel!

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 08:31

Leuk! :D

Ik ben net 3 dagen 15 haha, ik rijd M1 met mij D pony !