x_Kaat_x schreef:aaahah ik vind het maar stom
het is toch voor de lol
Dat ze ons knders toch lekker laten rijden met wat we willen
Vind ik ook hahaha was er helemaal depressief van
eindelijk mijn outfit compleet hahaa LRV mag ie dan weer wel Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IlBuono schreef:Blijkbaar is de vlag verboden als je nog niet nationaal gestart bent!
Eigenlijk Kaat doe je zondag niet mee in M&M?
Normaal had ik dit weekend zondag wedstrijd, maar omdat het Rhinovirus zo rond gaat hebben we besloten het risico niet te nemen. De volgende M&m cup is helaas pas volgende maand weer
Maar ik ga eens kijken of er geen andere wedstrijd in de buurt is zodat ik toch weer eentje kan rijden
IlBuono schreef:x_Kaat_x schreef:aaahah ik vind het maar stom
het is toch voor de lol
Dat ze ons knders toch lekker laten rijden met wat we willen
Vind ik ook hahaha was er helemaal depressief vaneindelijk mijn outfit compleet hahaa LRV mag ie dan weer wel
maar in lrv moet je dan weer in het zwart starten
mavantos schreef:Jemig wat gaan jullie hard zeg! Gewoon 5 pagina's erbij! Ga zo wel even teruglezen!
M'n les ging vandaag echt heel goed, ontzettend fijn aan het lopen. Hij word dan ook echt stoer, pirouettes gingen ook al beter! Ik denk dat als we deze stijgende lijn vast kunnen houden dat ik over een maand of 2 weer ga starten. Moet even kijken hoe ik dan met m'n vervolgstudie zit en met m'n examens, maar als het even past wil ik het wel graag!
x_Kaat_x schreef:IlBuono schreef:Blijkbaar is de vlag verboden als je nog niet nationaal gestart bent!
Eigenlijk Kaat doe je zondag niet mee in M&M?
Heeee jij kent dat![]()
Normaal had ik dit weekend zondag wedstrijd, maar omdat het Rhinovirus zo rond gaat hebben we besloten het risico niet te nemen. De volgende M&m cup is helaas pas volgende maand weer
Maar ik ga eens kijken of er geen andere wedstrijd in de buurt is zodat ik toch weer eentje kan rijden
Jij kent ook Emmers dan?
IlBuono schreef:x_Kaat_x schreef:
Heeee jij kent dat![]()
Ja! Ga er zondag starten maar dan in de winter KR. Heb ook nog even getwijfeld of ik zou gaan maar toch maar besloten gewoon te gaan.. Hij is tenslotte ingeënt en ik ken paarden die vorige week daar liepen en kerngezond zijn... Ken de familie ook redelijk goed en normaal sluiten ze wel bij de minste problemen
en Amigo is ook ingeënt maar je moet maar net de pech hebben

Want die heb ik helaas nog niet
Ja ik las wel dat het eigenlijk elk jaar wel terugkomt.. Jammer van die gestorven paarden, best wel eng want ik rijd vaak wedstrijd in Alken
en een vriendin van mij haar paard staat er gestald. Het komt idd jaarwlijks wel terug maar alle symptomen wijzen op Rhino dus... het zou me verbazen moest het niet zo zijn 
grappig haha
niezen van een paard kan al genoeg zijn. Maar er is inderdaad geen groot risico, toch nemen wij het risico liever niet
dierenarts raadt het ook af om op wedstrijd te gaan. 

Hillady schreef:Gefeliciteeeeerd lina!![]()
Ja soms ben ik helemaal klaar met de regels haha...

lina1998 schreef:Hillady schreef:Gefeliciteeeeerd lina!![]()
Ja soms ben ik helemaal klaar met de regels haha...
Dankjewel!
Jongens, jullie gaan echt hard
maar ik voel me wel echt begrepen, veel smileys komt me bekend voor, net als de enorme drang om dingen te kopen die leuk zijn.. 6 hoofdstellen, en 20 dekjes is echt heel erg nodig. 'Het is wel voor twee paarden hoor.' Zeg ik er altijd bij