Volgens mij zit je er bij als je nu op de deelnemerslijst bij ingediend staat en als je het startgeld overgemaakt hebt. Mij is het vanochtend gelukkig gelijk gelukt, maar ik hoorde van veel anderen dat die er moeite mee gehad hebben en viavia gelukt is of nu op de wachtlijst staan. Blijft toch een knudde systeem.... Doe mij maar weer de oude manier via mail of met coupons. Ging het er eerlijker aan toe, nu is het hopen dat je erdoor heen komt en als het niet lukt kan je er weinig aan doen.
CalvinenGino
Geplaatst: 10-02-15 12:02
Nja Coupons was ook niet alles, banketstaaf als de post net langzaam is. Hoe gaat het dan, wie het eerst komt wie het eerst maalt? Stuur je het dan de dag van te voren op. Ik denk dat het zo online toch uiteindelijke het eerlijkste is. Al is het natuurlijk ontzetten k*t als je internet/computer of bij jou het systeem net niet meewerkt Had ik afgelopen jaar bij Maarsbergen ook. Dit keer had ik geluk Had de netwerkkabel ook rechtstreeks in de laptop geduwt ipv over de wifi
Ik ga straks het geld overmaken
esje01
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-15 22:50
Wekker gezet. Ik ga er voor morgen Wil het begin van het seizoen niet missen Twee jaar geleden niet kunnen starten vanwege sneeuwval, vorig jaar afgelast vanwege een berg zand, we willen nu echt wel heel graag van start
Is gelukt ben helemaal vergeten te kijken als ik op de wachtlijst sta
esje01
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-15 07:18
Pfffffft gelukt. Mijn dochter rijdt bij de ponies en daar was nog ruimte op de startlijst
Bij de B paarden staat al een wachtlijst zag ik op de deelnemers lijst.
Zenuwslopende momenten op deze manier. Vraag me echt af of het via bijvoorbeeld. Concours.nl niet eenvoudiger gaat.
kyrkelover
Geplaatst: 11-02-15 07:19
Volgens mij sta ik gewoon bij ingediend, maar kan het niet zien aangezien de boel nog steeds overbelast is haha. Gaat om Yvonne in de B paarden en Gijs in de L pony's.
Zephyr
Geplaatst: 11-02-15 07:21
Wachtlijst.... Sta nu dus al 2 lijsten op de wachtlijst... wat een telleurstelling! Jammer dat je ook niet kan zien waar je op de wachtlijst staat....
Prisjee91
Geplaatst: 11-02-15 07:23
Iemand trouwens enig idee hoeveel er mee kunnen doen in de klasse B paarden?
En k neem trouwens aan dat ik dan niet meteen moet betalen toch?
En bij mij staat er trouwens een oranje rondje met uitroepteken? Geen idee of het wel goed is gegaan...
domosan
Geplaatst: 11-02-15 07:27
Yes het lukte meteen en ik was binnen 2 minuten klaar dus ik denk dat ik er wel bij zit
Joki
Geplaatst: 11-02-15 07:28
Zephyr jij staat 14de op de wachtlijst in de B.
ik sta 36ste. Dus tenzij er een ring bij komt kan ik chaam wel vergeten
dropje_90
Geplaatst: 11-02-15 07:29
Oranje rondje met uitroepteken is wachtlijst. Ik sta ook op de wachtlijst terwijl ik al vanaf zeven uur probeerde er doorheen te komen. Als het zo moet ben ik er toch wel een beetje klaar mee..