Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antje_vip schreef:Oke, dus qua informatie zijn we weer terug bij OP; er is nog te weinig bitloos doorstroom naar M. Kun je zelf niet een oproep plaatsen om te zien hoeveel bitloos mensen (bijna) toe zijn aan klasse M? En dan met z'n allen naar KNHS? Of zeg ik nu iets heel geks?
Yvank_ schreef:Voor dat mensen denken dat ik iedereen over 1 kam scheer, nee dat doe ik niet, maar het grote gros van wat ik bitloos zie rijden komt met alle respect de B nog niet door... Dus vandaar mijn opmerking begin er dan eerst maar eens aanwie weet wordt het in 2016 wel toegestaan want dan verwacht ik ook wel weer een nieuw proevenboekje.
Tendance schreef:Yvank_ schreef:Voor dat mensen denken dat ik iedereen over 1 kam scheer, nee dat doe ik niet, maar het grote gros van wat ik bitloos zie rijden komt met alle respect de B nog niet door... Dus vandaar mijn opmerking begin er dan eerst maar eens aanwie weet wordt het in 2016 wel toegestaan want dan verwacht ik ook wel weer een nieuw proevenboekje.
Ik ben zelf bitruiters en jury, maar zie ook daar genoeg ruiters niet hoger dan de L komen hoor.
Dit heeft naar mijn idee niets met het bit of bitloos rijden te maken, maar gewoon met de kunde van de desbetreffende ruiter.
Yvank_ schreef:@Tendance, ik heb het puur over de mensen die roepen dat het belachelijk ouderwets is en dat de knhs andere mails moet sturenniet over TS...
Yvank_ schreef:Op de voorhand al roepen maar ik mag toch geen M starten dan heb ik zoiets van joh bewijs je zelf dan eerst in de B en L en wie weet is het over een jaar oid wél hoger toegestaan
Yvank_ schreef:Vraag me dan wel afheeft TS wel al eens met KNHS hierover gebeld? Mijn ervaring is dat ze het bitloze euvel daar een stuk beter mee kunnen uitleggen dan per e-mail
![]()
Standaard mailtjes sturen ze helaas vaker, netjes is dat zeker niet nee.. Daarom bel ik eigenlijk altijd dan heb je wel direct antwoord op je vraag
Yvank_ schreef:Maar hoevaak moeten ze nog zeggen dat je vanaf M1 niet bitloos mag? Dit jaar is t/m L2 vrij gegeven en het schijnt dat er vrijwel niemand bitloos start. Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam als hoge prioriteit stellen?
Maartje1990 schreef:Yvank_ schreef:Maar hoevaak moeten ze nog zeggen dat je vanaf M1 niet bitloos mag? Dit jaar is t/m L2 vrij gegeven en het schijnt dat er vrijwel niemand bitloos start. Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam als hoge prioriteit stellen?
Bekijk het van de andere kant. Waarom zou ik, als bitloos rijder, überhaupt starten als ik toch niet ver(der) kan komen?
Yvank_ schreef:@Tendance, ik heb het puur over de mensen die roepen dat het belachelijk ouderwets is en dat de knhs andere mails moet sturenniet over TS...
Ik heb zelf een paard gehad die na een operatie geen bit meer inkon.. In die tijd was bitloos starten uberhaupt niet toegestaan heb ik toen contact over gehad en reden was toen ook al FEI.. maar dat ze in de toekomst wel wilden proberen om het t/m L2 toegankelijk te maken maar dat hoger door de FEI moelijk werd. Vandaar dat ik me in kan denken dat dat nog steeds het standpunt is.