Goed dat je zoveel bent afgevallen!!

ruitje schreef:[/quote]Ik vind mensen met overgewicht vergelijken met ponypletters echt enorm kwetsend, wat voor smiley je er ook achter zet....
Als we dingen moeten gaan verbieden die slecht zijn voor de gezondheid van een paard, waar trek je dan de grens?
Bij dikke mensen, of ook bij beginners of of of.....
Ik ben zelf trouwens 30 kilo kwijt, nog 15 te gaan en ik heb die hele periode amper gereden, dus ik ben zeker niet tegen. Wel moet ik helaas accepteren dat ik op mijn allerdunst nog steedd 85 kilo ga wegen. Mijn spieren en bouw zijn niet anders. Dan heb ik dus geen normale bmi voor mijn lengte, maar wel een dunne kont. En dan nog zou ik niet op mogen stappen volgens mijn bmi....Niet iedereen die zwaarder is kan nog meer kilo's kwijt, ik word gewoon nooit dunner dan 85/87 kilo.....
QuirineH schreef:Ik vind dat je ten eerste GEEN resipect hebt, ten tweede waarscheinlijk ook totaal niet snapt hoe zulke mensen zich voelen! Kom op zeg!
Ik heb ook geen respect voor mensen die met een enorm groot gewicht op een paard gaan zitten, in geen enkele situatie. Niet gek ook, ponypletten mag niet maar met het dubbele gewicht op een iets groter paardje mag wel.![]()
Nee sorry, 0 respect. Niet om het gewicht, als je dik bent, oké jou pakkie aan, maar zet je niet op een paard. Dat dier is het evengoed niet schuld dat je dik bent.