Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Giolli schreef:JudArthos schreef:een keer de singel te los (was niet mijn fout overigens)
Ik vraag me dan toch af hoe dit niet je eigen fout kan zijn?Ookal zadelt iemand anders je paard op, je bent toch zelf verantwoordelijk en check check dubbelcheckt nog even?
Kozbi schreef:Mensen wt een verhalen hahahaha!!
Van de 10 jaar dat ik wedstrijd rij heb ik toch ook een aantal blunders ehad hoor!
Heb een keer de vader van een ander meisje in de inspringbak omgesprogen
Singel, dekje, hoodstel en laarzen zeker al 20 keer vergeten.
Ben met me oude pony tegen een paard aan gereden met het los rijden. En heb hem vervolgens op iemands anders trailer gezet.. Lol
En met mijn nieuwe heb ik afgelopen zondag de 'deur' (zon paal die omhoog kan) eruit gerend omdat ik haar niet stop kreeg.
Ik ben niet geschikt als wedstrijdruiter;)
unihorses schreef:Kozbi schreef:Mensen wt een verhalen hahahaha!!
Van de 10 jaar dat ik wedstrijd rij heb ik toch ook een aantal blunders ehad hoor!
Ben met me oude pony tegen een paard aan gereden met het los rijden. En heb hem vervolgens op iemands anders trailer gezet.. Lol
En met mijn nieuwe heb ik afgelopen zondag de 'deur' (zon paal die omhoog kan) eruit gerend omdat ik haar niet stop kreeg.
Volgensmij moet jij eerst maar eens leren sturen.ik vind dit niet zo lol het zou je maar gebeuren aangereden.door een.pony
unihorses schreef:Kozbi schreef:Mensen wt een verhalen hahahaha!!
Volgensmij moet jij eerst maar eens leren sturen.ik vind dit niet zo lol het zou je maar gebeuren aangereden.door een.pony
huppelz schreef:het valt ook echt niet mee hoor om aan wedstrijden te beginnen
Van het idd vergeten van spullen of gewoon 2 uur te vroeg aankomen op het wedstrijdterrein.
Onderweg nog even stoppen om te zien wat we op de trailer hebben laten staan wat eigenlijk in de zadelkamer gelegd had moeten worden....
Voor onze lessen betaalden we meer dan de gemiddelde klant omdat het parcours zo vaak vergeten werd dat we dat elke keer moesten 'vergoeden' met het uitdelen van zakjes snoep
Nu word het parcours zelf niet vergeten maar word er gewerkt aan de gelijkmatige galop door de voltes te rijden eerst.........ja alles leuk en aardig schat! maar niet NADAT je door start gereden bent .....zucht.....
Owja wanneer moet ik ook alweer aangeven dat hij springen moetEn hop daar gaat hij weer: eerst hoofd en hals heel hoog de lucht in en dan de 4 benen tegelijk erover maar.