Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shirleyp schreef:Ik denk dat het voor een groot deel aan je eigen instelling ligt. Ik krijg ook niet altijd een leuke spontane reactie als ik een praatje probeer te maken met een concurrente, maar ik blijf het wel proberen. En ook als er een keer een voorlezer nodig is bied ik mezelf graag aan. Trailerladen is ook zoiets, er zijn altijd mensen die aanbieden om te helpen (al is dat dan meestal niet op de manier die ik prefereer). Zonder gekleurde bril een wedstrijdterrein opstappen helpt al veel!
femiaans schreef:Okay, dan weet ik wat me te doen staat, ik ga dit jaar zelf weer starten en zorg dat mijn voorleester bij het aanmelden een lekker broodje hamburger mee neemt voor de Jury..![]()
Maar even serieus, zulke berichten maken me zeer zéer verdrietig en gooit de geloofwaardigheid van heel veel juryleden te grabbel. Dit soort dingen mogen NOOIT gebeuren. Wat nou comfortabel voelen. Je weet als jury dat je ook in een spinnenhok gezet kan worden en dat je soms zelf vriendelijk moet vragen of er een kopje koffie beschikbaar is. Je zit dan toch in dat hok om je "werk" te doen en de deelnemers die niets van de catering weten te benadelen omdat het broodjes kaas te laat is of de tosti te koud boven komt ( En beste collega`s, hoe vaak komt het voor dat die tosti daadwerkelijk warm is?)
Dit soort dingen zouden mij meer de KNHS laten bellen dan een stel gelukzoekers die hopen en denken dat ze op koudbloedwedstrijden hun punten kunnen scoren.
Lielle schreef:tja, dat zegt dan meer over jouw instructrice dan over de dressuur in zijn algemeenheid toch?
femiaans schreef:Dus Lielle, jij zou ook de deelnemers benadelen die geen invloed op de catering hebben, gewoon voor hun plezier wedstrijd willen rijden en later niks snappen van hun punten?
Citaat:Ik ben iemand die graag tegen iemand aan banketstaaf in feite en praat graag over de combi over hoe die ontstaan is.
Jolandaa_ schreef:Ik zit dan overigs niet op t paard, maar ik kijk toe en met uitstappen vraag ik zo iets pas