Annekeee schreef:Fitzroy schreef:Beste mensen, ik heb een antwoord van de KNHS en niet van de minste en geloof mij, deze regeling gaat ondanks dat 90 % van de leden het hiermee oneens is gewoon door als het aan de KNHS ligt. Er is echt totaal niet ingegaan op de argumenten die ik heb aangevoerd.
Alleen maar: we willen schaalvergroting, kleine wedstrijden staan ons niet aan, de dressuursport moet naar een hoger niveau (we doen het nl. heel slecht in de wereldtop)
De KNHS laat haar leden gewoon in de steek, ze hebben een gedachte en denderen hierbij over de achterban van de hobbyruiter heen.
Heel fijn.
Het wordt tijd voor een tweede bond, een andere conclusie kan ik niet trekken.
Ik kan er niks aan doen, (wil niemand stuipen op het lijf jagen maar ik ben er mee eens hoor) maar even los van alles (alleen over mijn onderlijnd stukje) hoeveel mensen rijden wel niet in een klasse die daar totaal niet thuis horen?!?!?! Er lopen paarden in het Z waarvan heel de basis mist?! Sorry maar ik vind dat KNHS er dan goed aan doet om op te treden. In mijn ogen wordt er soms te snel een winstpunt gegeven
Misschien dan toch het beleid voor de jury's veranderen / vernieuwen en strenger beoordelen !!.