Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SandravdB

Re: Onderlinge competitie Asten (heijligers). Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 11:00

23 en in eerste instantie als 20 toen er nog 45 op de lijst stonden en toen zou ik het net kunnen halen

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:15

@Hilde wat een leuk artikel ow en die foto hahahahaha die is gaaf!!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 12:39

Hmm mis kan je idd naar voren dan Sandra. Best ver rijden overigens! Zo lang rijd ik niet voor een wedstrijd, al zeker geen onderlinge!

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 12:44

Tja begon als geintje tegen stalgenoten in vlierden waar me hengst in de opfok staat dat ik wel zou gaan met mijn nieuwe paard, heb haar nog maar sinds vorige week maandag, dus voor de grap gezegd dus toen maar besloten voor de gezelligheid en de lol te gaan, normaal blijf ik in straal van 20 km om stal heen voor wedstrijden.

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:12

Dat moet je ook nooit zeggen he tegen stalgenoten }> hahahaha

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 16:20

Pff ik ben die wijzigingen beu. mail gestuurd.. Moesten er nu weer 11 na mij. daar ga ik niet op wachten hoor. Zitten weer op 46 starts...

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:24

Hebben ze hier om het half uur een nieuwe startlijst op de dag zelf ofzo :+ ?

(groom Leo meld zich :p)

Lisanne, volgens mij ken ik jou, heb ik vruger niet eens in Mierlo tegen jou gereden? Reed jij toen in Beek & Donk?

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:27

Iedereen succes vandaag! Ik kom mijn stalgenoten natuurlijk aanmoedigen (stal Mira) :-)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 16:45

haha ja renee (Groomie :j )als je hele topic leest kwamen wij ook al tot die conclussie hahaha ;).

Ja die lijst is echt steeds nieuw! Word er knetter van!

Ze hebben wel humor haha. Kreeg hele grappige mail terug en het wordt geregeld. Ze zetten mij, zoals gepland,bij een van de laatste zodat ik niet zo lang hoef te wachten. Word onwijs laat, maar toch fijn!
*edit, sta nu 38ste en het zin er weer 41 hahahaha _O- Die mensen hebben er een dagtaak aan met al die wijzigingen!

Selente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 23:24

leonie87 schreef:
Ik sta in heeze ja. Wel heel dicht bij de rv, maar daar ga ik met sneeuw ook niet heen rijden.
Ik was 1,5 jaar geleden opzoek naar stalling en heb er toen wel paar gezien. Weet niet waar jij staat :P, maar zou prima kunnen dus.

Ik woon in Heeze! Ik kan er vanavond toch niet bij zijn. Nu zijn jullie al vast aan het rijden dus schiet het niet echt op maar ik moet morgen in Rotterdam zijn dus ben alvast bij m'n vader beland. (Dordrecht)
En mijn lens was dus nog niet binnen haha... Maar desnoods kom ik een keer stalken op jullie stallen om foto's te maken met natuurlijk licht! :j

En dan toch nog even: Succes allemaal!! Ook al zullen jullie het niet meer lezen!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 01:35

Nou dat was nog eens een vage wedstrijd :P. Ik ging zadelen had ik er nog 6 voor me. Stap ik op, word ik geroepen. Dus zonder losrijden de ring in met een 3 jarige....
Hij liep heel braaf, niet echt bij elkaar gereden, op de voorhand, laag ingesteld, niet aan het been gereden, foutloos, saai sukkelproefje.
Resultaat, 3de van de 37 met 195.... Was echt niet tevreden dus leuk, maar nog steeds niet tevreden.

Wat hadden jullie gedaan? Ben meteen doorgelopen (sorry) om hem weg te gaan brengen. Kom nu net pas thuis.

Jammer Sanne. Andere keer beter.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 11:34

netjes gedaan !!
ik ben ook heel tevreden beestje is nog nooit van huis geweest en vond het heel leuk wel spannend. we hadden 174 punten ben ik heel blij mee, de aanleuning is nog niet helemaal goed dus als dat in orde .

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 12:53

Ik ben ook erg tevreden over hoe het ging, eerste keer dus voor mij en haar samen op wedstrijd, losrijden vond ze de kleine ponys niet leuk dus naar buiten, had ze het vage idee dat die blauwe lichtjes toch wel erg eng waren, dus had al zoiets van dit gaat ze me niet kado geven. Toch weer naar binnen gegaan om verder los te rijden, zodra ik de ring in kwam maakte ze front en werd erg fanatiek waardoor dus sommige dingen fout gingen maar ook dingen erg goed, alleen een keer met gebroken lijn zette ik hem in als een appuyement, iets teveel buitenbeen naar achter. Toch 184 punten gehaald.

Leonie, leuk toch dat je in de prijzen zit. Maar bij sommige punten op mijn lijst had ik zoiets van dit punt moet lager, dit punt mag weer hoger. En waarom geen opmerking van de taktfouten die ze af en toe maakte? Tja ben perfectionistisch aangelegd, dus misschien til ik zelf wel te zwaar aan sommige fouten.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-12 13:12

Hey fijn dat ie zo braaf was Wendy! Daar ging je voor toch. Die punten komen wel!

Bij jou ook wel braaf geweest dus Sandra! Foutjes houd je bijna altijd toch wel.

Ik ben ook erg perfectionistisch en daarom dus ook helemaal niet tevreden. Baalde ook echt dat er dus opeens 2 mensen uitvielen waardoor ik niet heb kunnen losrijden. Wel geweldig dat ik zo een braaf paard heb die dan gewoon zijn rondje sukkelt. De punten vond ik ook wat aan de hoge kant. De proef is gefilmd, als ik hem heb zal ik eens kijken wat ik er zelf van vond.

Wat had jij gedaan Lisanne?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 19:27

Dankje Yvette!
Fijn dat hij braaf was wendy en leonie proficiat met je 3e plek!

Het is maar goed dat ik niet startte :') Meneer had gister met binnen halen zijn ijzer er onder uit. Dus de hoefsmid is vanochtend om 8 uur al naar de wedstrijd lokatie gekomen :P

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:25

Vond het erg vervelend dat de startlijst gister bleef wijzigen.. had nog geen 5 minuten los kunnen rijden, maar uiteindelijk 12e met 185 punten geworden, dus mocht niet klagen, Ambria was lekker actief (zeker voor haar doen!) en de aanleuning was redelijk constant, helaas wat punten laten liggen met de middendraf en het aangalopperen.. :)

Wendy, Da Vinci had het gister super gedaan, zeker voor de eerste keer van huis!

Renee, volgens mij hebben wij een paar jaar geleden tegen elkaar gereden in Lieshout, toen reed jij die tuiger, dacht ik? Toen reed ik Udinne, van Richard.. klopt het dat jij daar nu rijdt?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:32

Jaaa ! Het was in Lieshout, ik vroeg dat al aan Richard maar wist niet meer waar het was ! Maar nu weet ik het weer. Ik rijd daar nu idd, heb ook een keer op Udinne gereden :P !

Toen reed ik Wise nog inderdaad, dat is echt wel lang geleden !

lisanne1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:52

Ja klopt, dat is wel echt een paar jaar geleden!
Leuk dat je nu bij Richard rijdt.. welke paarden rijdt je? Ga je uiteindelijk ook wedstrijden rijden?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 21:55

Lisanne pb

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 21:52

Hebbesje schreef:
Dankje Yvette!
Fijn dat hij braaf was wendy en leonie proficiat met je 3e plek!

Het is maar goed dat ik niet startte :') Meneer had gister met binnen halen zijn ijzer er onder uit. Dus de hoefsmid is vanochtend om 8 uur al naar de wedstrijd lokatie gekomen :P

Dank je.

Heb je nu wel of niet gereden? Want jij moest zaterdag toch ergens heen?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:01

Nee ik was niet gestart ;) Had zaterdag om 9 uur al concours plus dat we het niet echt nodig hebben als oefening zoals ik eerst wel had verwacht (omdat ik hem nog maar vanaf 20 okt. heb)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 22:08

Ja ik bedoel dus zaterdag ;). Die heb je dus wel gereden?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:11

Jep, die heb ik wel gereden. Moest om 9 uur starten en de hoefsmid was er om 8 uur. Dat was dus echt heel fijn!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 22:12

En wat heb je gedaan dan?

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 22:18

Haha, donderdag had hij vrij en vrijdag dus onverwachts ook omdat hij zijn ijzer mistte. We dachten dat hij toch wel zou lopen :') Hij heeft eerst dik 15 min. knorrend en snurkend rond gerend met losrijden waarbij ik tot de helft van de losrijbak kwam :') Later ontspande hij meer maar ik kreeg hem in de proef absoluut niet bij de les wat resulteerde in storingen en slordigheden. Hij ging stilstaan tussen de voltes 10 m. :+ Aangaloperen wat hij normaal super fijn doet reageerde hij totaal niet op mijn been dus een keer goed aangeprikt. En alles wat normaal super gaat was nu maar flauwtjes. Wel was de contra gelukt! (andere proeven nog niet) Dus heb er maar een oefenrondje van gemaakt en gezorgd dat hij ook in de ring gewoon kan luisteren. Andere keren pakte hij super fijn aan maar denk dat het door alle omstandigheden komt van weinig rijden, de temperatuursverandering, eerst nog een ijzer terug slaan etc. Had 183 en was 5e maar niet echt tevreden ;)