Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)als je hele topic leest kwamen wij ook al tot die conclussie hahaha
.
Die mensen hebben er een dagtaak aan met al die wijzigingen! leonie87 schreef:Ik sta in heeze ja. Wel heel dicht bij de rv, maar daar ga ik met sneeuw ook niet heen rijden.
Ik was 1,5 jaar geleden opzoek naar stalling en heb er toen wel paar gezien. Weet niet waar jij staat, maar zou prima kunnen dus.
. Ik ging zadelen had ik er nog 6 voor me. Stap ik op, word ik geroepen. Dus zonder losrijden de ring in met een 3 jarige....
Meneer had gister met binnen halen zijn ijzer er onder uit. Dus de hoefsmid is vanochtend om 8 uur al naar de wedstrijd lokatie gekomen

!Hebbesje schreef:Dankje Yvette!
Fijn dat hij braaf was wendy en leonie proficiat met je 3e plek!
Het is maar goed dat ik niet startteMeneer had gister met binnen halen zijn ijzer er onder uit. Dus de hoefsmid is vanochtend om 8 uur al naar de wedstrijd lokatie gekomen
Had zaterdag om 9 uur al concours plus dat we het niet echt nodig hebben als oefening zoals ik eerst wel had verwacht (omdat ik hem nog maar vanaf 20 okt. heb)
. Die heb je dus wel gereden?
Hij heeft eerst dik 15 min. knorrend en snurkend rond gerend met losrijden waarbij ik tot de helft van de losrijbak kwam
Later ontspande hij meer maar ik kreeg hem in de proef absoluut niet bij de les wat resulteerde in storingen en slordigheden. Hij ging stilstaan tussen de voltes 10 m.
Aangaloperen wat hij normaal super fijn doet reageerde hij totaal niet op mijn been dus een keer goed aangeprikt. En alles wat normaal super gaat was nu maar flauwtjes. Wel was de contra gelukt! (andere proeven nog niet) Dus heb er maar een oefenrondje van gemaakt en gezorgd dat hij ook in de ring gewoon kan luisteren. Andere keren pakte hij super fijn aan maar denk dat het door alle omstandigheden komt van weinig rijden, de temperatuursverandering, eerst nog een ijzer terug slaan etc. Had 183 en was 5e maar niet echt tevreden