Morgen word mijn merrie gemasseerd en dan zondag een Z1 wedstrijdje

Ben benieuwd hoe het gaat, ze zit nu best vast in haar lijf, arm dier..
Na d'r blessure zit ze zo vast in de rug, in haar nek..
voor ze eens lekker loopt zijn we zo een kwartier verder (spieren warm), ik hoop dus dat de massage goed zijn werk doet

ze krijgt voor d'r spieren en gewrichten nu ook Glucosamine bij, maar daar word ze iets druk en schrikerig van.
Helaas waren de eenvoudige wissels niet zo best. Daar had ik 2 3-en, een 4 en een 5 voor. Daardoor werd het eindresultaat 196. Terecht. 2e Proef iets minder impuls waardoor de zijgangen er niet op z'n best uitkwamen. Maar het was zeker niet verkeerd. En... 2 super nette eenvoudige wissels. Ze zijn op wedstrijd nog nooit zo goed geweest! (Volgens mij thuis ook niet
). Resultaat: 197
oliebol! Had in de 2e proef wel een mooie winstpunt verwacht.
De jury zei: "ik ben wel wat te streng geweest". @#^%&#*$((&%!!!!!! JA, WAT HEBBEN WE DAAR NOU AAN!
Verdorie! Had dat eerder bedacht of houd je mond.... Maar ja.
Soms snap ik het niet. Maar ja, over 2 weken gaan we weer en ik heb er wel weer vertrouwen in!
vond het wel schattig. Hij sprong ze in het begin ook eerder achter dan voor. Inmiddels zit de rust er wel in en gaan ze goed, train nu op het verfraaiien en meer zetten. Vind het wel echt een leuke klasse om in te rijden!