Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 09:58

Wauw, gefeliciteerd!!

Morgen word mijn merrie gemasseerd en dan zondag een Z1 wedstrijdje :)
Ben benieuwd hoe het gaat, ze zit nu best vast in haar lijf, arm dier..
Na d'r blessure zit ze zo vast in de rug, in haar nek..
voor ze eens lekker loopt zijn we zo een kwartier verder (spieren warm), ik hoop dus dat de massage goed zijn werk doet :+
ze krijgt voor d'r spieren en gewrichten nu ook Glucosamine bij, maar daar word ze iets druk en schrikerig van.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 10:34

Degene met een wp van harte.

Ik heb niet gestart afgelopen weekend. Wij mogen as zondag weer en dan hopelijk weer een stapje dichterbij het ZZ-licht :P

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 12:12

Wanted gefeliciteerd met je goede debuut. Officieel Z2, gaaf!!

Mijn wedstrijd gisteren ging lekker. Ik moest vroeg op,want kwart voor 8 moest paardlief in de trailer staan. Super weer, niet te warm, niet te koud, geen vliegen en windstil. Mooie banen en Vanquish liet zich erg lekker rijden!

1e proef waren m'n drafonderdelen heel fijn gegaan. Binnenkomen was al een 8 waard! :D Helaas waren de eenvoudige wissels niet zo best. Daar had ik 2 3-en, een 4 en een 5 voor. Daardoor werd het eindresultaat 196. Terecht. 2e Proef iets minder impuls waardoor de zijgangen er niet op z'n best uitkwamen. Maar het was zeker niet verkeerd. En... 2 super nette eenvoudige wissels. Ze zijn op wedstrijd nog nooit zo goed geweest! (Volgens mij thuis ook niet := ). Resultaat: 197 -O- oliebol! Had in de 2e proef wel een mooie winstpunt verwacht.

We reden met z'n 10-en. Veel mooie combinaties gezien! 1e plaats had 204. |o De jury zei: "ik ben wel wat te streng geweest". @#^%&#*$((&%!!!!!! JA, WAT HEBBEN WE DAAR NOU AAN! _-:( -:(- Verdorie! Had dat eerder bedacht of houd je mond.... Maar ja.

In ieder geval heb ik wel een fijn gevoel gehad. Veeeeeel beter dan twee weken geleden. En toen had ik bijna winst! Jury's.... :? Soms snap ik het niet. Maar ja, over 2 weken gaan we weer en ik heb er wel weer vertrouwen in!

AnoukvW

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:59

Zonde Sharon, waar was je geweest?
De rest met winst gefeliciteerd!!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 21:59

Ik was naar Wormerveer. Was er nog nooit geweest. Fijn starten daar!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:12

Zaanse ruiters? Super leuk, allemaal mensen die dichtbij wonen hier... Ik voel een meeting topic opkomen ;) :)

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:17

Zeker fijn rijden daar! Haha wordt allemaal tegelijk debuteren in het Z2!
Welke kring rij jij Michelle?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 23:05

Midden, ik ben lid bij HCAssendelft (op manege de Delft, vaders is daar voorzitter, dus paps schrijft mij altijd in, onwijs handig, ik mag ook vaak schrijven enzo :D )

Mijn debuut duurt nog wel even ben ik bang.. vandaag liep ze wel direct ruim, maar gohgoh, ze houd zichzelf zo vast in haar lichaam, morgen massage en dan hoop ik d'r voor zondag weer wat op orde te hebben, anders start ik niet.

Wanneer denken jullie het debuut in t Z2 te maken, en bovenal, waar? :D

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:11

Ik woon echt aan totaal de andere kant van NL :+

Balen Sharon!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:11

Ik zit precies in het midden van NL dus kom in Utrecht, Zuidholland, Brabant, Gelderland....

Wanted, gefeliciteerd met je punt!
Andere resultaten vielen wat tegen, jammer altijd maar laat je oren niet hangen naar wat een jury ervan vindt. Je rijdt voor jezelf, voor het goede gevoel en dat is altijd een stuk belangrijker dan wat een jury ervan vindt!

Ik ga echt pas ergens volgend jaar over hoor, ik ga over zeven weken op vakantie en eigenlijk ga ik ervan uit dat als ik terugkom dat het dan wel winter is :D

romy46

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:21

Hier ook woonachtig in het midden van het landje!, En hoop mijn debuut rondom de jaarwisseling te maken..

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:23

Ik zit in Zuid-Holland in de buurt van Rotjeknor.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:53

Ik woon vlak bij Haarlem. Dus zuid Noord-Holland :) Leuk dat een aantal zo dicht bij elkaar wonen en starten!

Mijn Z2 debuut.. Tja, eerst nog drie punten halen ;) Mijn streven is dat ik die voor mijn vakantie haal en dat is half december. Ik kom dan 1e week van januari terug en ik hoop hem na de vakantie klaar te stomen voor het Z2. De wissels oefen ik nu nog niet. Heb het 1 keertje gedaan en toen sprong ie hem wel. Galopappuyement en zigzag in draf is geen probleem. Dus zodra de wissels er in zitten gaan we het Z2 in. Hopelijk lukt dat in februari al! Maar als alles erg meezit en we in oktober de laatste punten rijden zou het ook wel mogelijk zijn dat we voor mijn vakantie al debuteren.

Lekker duidelijk he? :+ Conclusie: Hangt van 3 winstpunten en de wissels af :')

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:01

Hallo allemaal, mag ik me hier ook melden?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Z2 debuut gemaakt. Vond het superspannend heb mn eerste proef daardoor zelf verprust, net geen winst, tweede proef lekker gaan rijden en die hebben we gewonnen met 213 :D . Z2 is dus nu een feit!

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:06

Gefeliciteerd! En welkom natuurlijk :D

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 10:52

Welkom Sythaa en gefeliciteerd met zo`n mooi debuut.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 11:07

Welkom!

Dames, misschien kunnen we eens meteen :D
Ik moet ook nog 3 puntjes, hier zijn ook alleen dr wissels het punt..
Ach, alles op zijn tijd..

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 12:37

Sythaa schreef:
Hallo allemaal, mag ik me hier ook melden?
Ik heb afgelopen zaterdag mijn Z2 debuut gemaakt. Vond het superspannend heb mn eerste proef daardoor zelf verprust, net geen winst, tweede proef lekker gaan rijden en die hebben we gewonnen met 213 :D . Z2 is dus nu een feit!

Hallo! Gezellig dat je je ook meldt. Gefeliciteerd met je punt. Leuk voor je!

@Michelle, we kunnen inderdaad wel eens meeten. Lijkt me leuk :)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:53

Welkom en gefeliciteerd!

Jaa, lijkt me gezellig :)

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 17:02

Dank jullie :D
De wissels heb ik ook wel even voor uitgetrokken hoor. Was er vanaf juli mee aan de slag gegaan. In het begin werd hij er veel te heet van en als hij een fout maakte en dus even niet wist waar hij zijn hoeven neer moest zetten werd hij helemaal woest <3 vond het wel schattig. Hij sprong ze in het begin ook eerder achter dan voor. Inmiddels zit de rust er wel in en gaan ze goed, train nu op het verfraaiien en meer zetten. Vind het wel echt een leuke klasse om in te rijden!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:00

Mijn arme paardje heeft sinds d'r kreupelheid een verschoven wervel in de rug.. morgen bellen naar een kliniek in friesland (op aanraden van masseur die nog niets heeft gedaan, na dat we bij de kliniek zijn geweest komt hij pas masseren). arm paard wel top van de masseur trouwens...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:02

Mijn 2de debuut in de Z1 van zondag moet nog even op zich laten wachten dus...

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:07

Dat is balen Michelle, wat voor blessure heeft ze gehad dan?
Wel goed van de masseur dat je eerst wordt doorverwezen naar de kliniek!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:19

Ze is onderuit gegaan op het land waar ze enkele weekjes kreupel van heeft gelopen, en nu steeds stijver dan normaal met begin van het rijden..

Joslinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:29

Mag ik me heirbij ook melden?
We zijn Z2 startgerechtigd. Begin november wil ik tijdens een onderlinge een keer Z2 proberen maar denk dat we nog even in het Z1 blijven. De selecties voor de indoorkampioenschappen wil ik nog in het Z1 rijden maar wanneer blijkt dat ik na 2 wedstrijden geen kans maak op een startbewijs dan stap ik over naar het Z2! Ben heel benieuwd wat het aankomende seizoen ons gaat brengen. Ik vind het in ieder geval allemaal heel leuk/spannend en interessant!