Ja alles liep idd goed op schema en ging lekker door, leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer bij alst lukt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonnelover schreef:fijn dat er mensen zijn die aan deze dag veel lol hebben beleefd, wat wij ook graag hadden gehad.
Onze dochter was er ook klaar voor, maar helaas heeft de pony bij het opladen vanochtend een koprol gemaakt en hebben we haar aangezien ze een breuk had opgelopen boven de knie, moeten laten inslapen.
Wat zo'n leuke dag had moeten worden eindigde in een nachtmerrie!!
MelanieB schreef:Heb genoeg leuke poowns gezien, ook wat mindere dingen (heel leuk pony'tje, kind had sporen om en pessoabit in en martingaal om, maar pony ging heel niet snel oid, volgens mij mogen sporen niet op de bixiedag, en dat bit was ook nergens voor nodig)
En pony'tjes bij springen die niet vooruit te duwen waren
Maar ook echt prachtige stoere combinaties gezien, echt stoer
Bonnelover schreef:fijn dat er mensen zijn die aan deze dag veel lol hebben beleefd, wat wij ook graag hadden gehad.
Onze dochter was er ook klaar voor, maar helaas heeft de pony bij het opladen vanochtend een koprol gemaakt en hebben we haar aangezien ze een breuk had opgelopen boven de knie, moeten laten inslapen.
Wat zo'n leuke dag had moeten worden eindigde in een nachtmerrie!!
Mutjei schreef:Bah wat vreselijk van die pony, drama voor zo'n meisje.
Heel veel sterkte.
Mijn dochter heeft onwijs genoten van haar eerste Bixiedag.
Ze heeft voor het eerst crossles gehad en dat vond ze zo vreselijk cool.
Ook voor de pony was het voor het eerst en hoewel hij best een beetje stout was hadden ze toch dikke pret.
Bayazo schreef:Soms wilde je dat iedereen de kans kreeg om op zo`n schat te leren rijden.
Een van de dametjes gaf haar pony zelfs als beloning een kus op zijn neus !
Helemaal goed !![]()
Ik zeg : "Tot volgend jaar dan maar ? "
pietsie schreef:tassie73 schreef::Wij zijn er ook geweest vandaag. Heeeel gezellig.....ook wel paar opmerkelijke dingen gezien maar goed.....dat zul je altijd houden![]()
Indy vond het superleuk. Vooral de ponyspelletjes. Helemaal geweldig.
Dressuurproefje ging wat minder. Pony had geen zin en al heeeelemaal niet om te draven. Dus moeders kon de hele proef mee rennen.
Ook nog meegedaan met de verkleedpartij. Dat was ook heel leuk. En toen eindelijkkk naar huisssssss...
Fijn dat jullie de ponyspelen zo leuk vonden , die deed ik namelijk![]()
Ik heb weer een hele hoop stralende kids en vermoeide ouders voorbij zien komen !