Bixiedag 2012 2 mei, wie doet er mee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Bixiedag 2012 2 mei, wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:07

Tis ook wel een hele brave poown hoor die van jou, echt een schat!

Ja alles liep idd goed op schema en ging lekker door, leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer bij alst lukt :D En dan heb ik nog meer hier die mee willen doen met mennen. :))

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:10

fijn dat er mensen zijn die aan deze dag veel lol hebben beleefd, wat wij ook graag hadden gehad.
Onze dochter was er ook klaar voor, maar helaas heeft de pony bij het opladen vanochtend een koprol gemaakt en hebben we haar aangezien ze een breuk had opgelopen boven de knie, moeten laten inslapen.

Wat zo'n leuke dag had moeten worden eindigde in een nachtmerrie!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:11

Jeetje :oo bah dat is wel echt heel erg naar zeg, denk je leuk naar een wedstrijd te gaan :(:) heel veel sterkte met dat verlies :(:)

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:13

Jeetje sterkte! Wat vreselyk erg!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:26

oh wat naar Bonnelover, veel sterkte :(:) !

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:28

Dat ringsteek paardje, toen wij weg wouden gaan zat er een kind op die attractie en toen viel dat paardje van de rails, bah. Lekker gevaarlijk ding, kind had heel erg pijn aan zn hoofd en knie, heb niet gezien hoe ie viel, maar pff, man zette m ook zo weer op de rails en liet er gewoon weer kids op... :? :?
Wel beetje heel erg lomp dus...

En ik heb nog een leuk dekje gekocht voor de poowns haha, een kobaltblauw BR dekje. :)

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:29

Och, dat is triest !
Wat naar dat wat een leuke dag had moeten worden zo afloopt.
Veel sterkte !

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:32

Ik heb een onwisj leuke dag gehad als Cross instructie!! Heleboel kinderen enthousiast kunnen maken en over hun angst heen kunnen krijgen! Erg dankmaar. Ben alleen nu helemaal op!

Bonnelover: Wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte..

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:34

:Wij zijn er ook geweest vandaag. Heeeel gezellig.....ook wel paar opmerkelijke dingen gezien maar goed.....dat zul je altijd houden :P
Indy vond het superleuk. Vooral de ponyspelletjes. Helemaal geweldig.
Dressuurproefje ging wat minder. Pony had geen zin en al heeeelemaal niet om te draven. Dus moeders kon de hele proef mee rennen.

Ook nog meegedaan met de verkleedpartij. Dat was ook heel leuk. En toen eindelijkkk naar huisssssss...

Jeeetje bonnelover........wat een vreselijke dag voor jou en je dochter zeg !!!!!!!!

Roosje1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:35

Bonnelover, wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte, speciaal voor je dochter!

Bij ons was het gelukkig niet dramatisch, maar ook niet super. Ponylief vond het allemaal wat té leuk, en zette regelmatig de sprint erin. Met de springclinic viel mijn dochter eraf en toen was de lol over. Maar geen drama van gemaakt, pony weer lekker in de box en toen hebben we de hele middag genoten tijdens het kijken, ook leuk!!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:04

Bonnelover, wat vreselijk!! Sterkte voor jullie!

Wij hebben ook een leuke dag gehad, als jury('s) voor de A dressuur. Erg goede combinaties gezien! Niveau lag eigenlijk wel iets te hoog vonden wij, maar goed, dat was ook wel makkelijk beoordelen :D
Het was echt heerlijk weer! En toen we weggingen zagen we nog een paar verklede pony's en kinderen, geweldig!!
Wij vinden het elk jaar weer erg gezellig.

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 23:06

Bonnelover schreef:
fijn dat er mensen zijn die aan deze dag veel lol hebben beleefd, wat wij ook graag hadden gehad.
Onze dochter was er ook klaar voor, maar helaas heeft de pony bij het opladen vanochtend een koprol gemaakt en hebben we haar aangezien ze een breuk had opgelopen boven de knie, moeten laten inslapen.

Wow wat heftig. Ik hoorde het vanmorgen al op de bixiedag, dat een pony zijn/ haar been had gebroken bij het inladen. Het kippenvel stond toen al op de rug bij de jury en bij mij.
Heel veel sterkte bij dit verlies, ook heel speciaal voor je dochter. Ik denk, dat ik ook wel spreek uit de naam van de jury bij wie ik schreef. Echt heel erg triest. Vooral, omdat het zo'n leuke dag moest worden en dat het dan zo afloopt. Ik heb er echt geen woorden voor. Nogmaals heel veel sterkte.

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:07

Heel veel sterkte met het verlies van jullie pony, vooral voor zo'n klein meisje is het heel moeilijk om te snappen..

Mijn zusje heeft gelukkig wel heel erg genoten gister, met dressuur in de aa 77 punten en als commentaar dat ze lekker B moest gaan starten. Daarna kon ze nog meedoen met crossles.
Nooit verwacht dat het zo goed zou gaan, wal op en af,
Heuvel op en af galoperen, waterbak door draven in uitgestrekte draf.
Alleen boomstam heb ik meegerend, en lachen wat ze deed! Echt genieten, heel leuk :D

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:03

MelanieB schreef:
Heb genoeg leuke poowns gezien, ook wat mindere dingen (heel leuk pony'tje, kind had sporen om en pessoabit in en martingaal om, maar pony ging heel niet snel oid, volgens mij mogen sporen niet op de bixiedag, en dat bit was ook nergens voor nodig)
En pony'tjes bij springen die niet vooruit te duwen waren :))
Maar ook echt prachtige stoere combinaties gezien, echt stoer :j

deze had ik gevraagd doe jij mee met bixi?
nee zij ze dat mag ik niet meer.
tja zei ik dat mag je namelijk niet mee starten.

ik ben goed verbrand gisteren en was goed zweten.
verder ook een mooie dag gehad.
alleen wie bij voltijge in groep 6 zat wis ik niet.
wel wat fotos gemaakt.
dan bij mennen waren we de cap vergeten dus mog ze niet op de wagen.
heeft alleen gevolticeerd.

Bonnelover schreef:

ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies, dat is een van de erge dingen wat een kind kan over komen.

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:02

Wij hebben gister echt een leuke dag gehad! Mooi weer en hele leuke combinaties! :D

Oh gatver, Bonnelover, wat verschrikkelijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies :(:) Echt vreselijk.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 11:43

Oh Bonnelover wat afschuwelijk :(:)

Wij hebben ook genoten! Ik zag dat digishots de foto's heeft gemaakt bij dressuurring 2, 3, 4 en 5 (www.digishots.nl), weet iemand wie de andere fotografen waren? Ik wil heel graag foto's van mijn dochter en nichtje bij het mennen en van mijn dochter in ring 1 ;)

Mutjei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:18

Bah wat vreselijk van die pony, drama voor zo'n meisje.
Heel veel sterkte.

Mijn dochter heeft onwijs genoten van haar eerste Bixiedag.
Ze heeft voor het eerst crossles gehad en dat vond ze zo vreselijk cool.
Ook voor de pony was het voor het eerst en hoewel hij best een beetje stout was hadden ze toch dikke pret.
Afbeelding
Daarna had ze voltige en aan het eind van de middag nog de dressuurclinic.
Afbeelding
Het verkleedonderdeel was zooooo schattig, al die knap versierde pony's en kinderen.
Ik had niet in de schoenen van de jury willen staan want eigenlijk waren ze allemaal even leuk.
Afbeelding
Ik kwam nog in contact met mensen die een volle zus van onze pony hadden, hun dochter was er M2 meegeworden en vaak mee op kamp geweest in Ermelo. Mijn dochtertje gaat dit jaar voor het eerst naar dat kamp en wedstrijden rijdt ze ook sinds vorig jaar zomer met onze pony.....ik hoop dat wij net zoveel plezier gaan beleven van onze knappe BO.
De bixiedag vond mijn kind de allerleukste dag van haar leven dus dikke complimenten voor de organisatie en alle medewerkers.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 01:38

[quote="tassie73"]:Wij zijn er ook geweest vandaag. Heeeel gezellig.....ook wel paar opmerkelijke dingen gezien maar goed.....dat zul je altijd houden :P
Dressuurproefje ging wat minder. Pony had geen zin en al heeeelemaal niet om te draven. Dus moeders kon de hele proef mee rennen.

Ook nog meegedaan met de verkleedpartij. Dat was ook heel leuk. En toen eindelijkkk naar huisssssss...

Fijn dat jullie de ponyspelen zo leuk vonden , die deed ik namelijk :o
Ik heb weer een hele hoop stralende kids en vermoeide ouders voorbij zien komen !

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 07:35

Fleur jouw zusje aa? Dacht met inrijden dat ze toch wel a of b1 deed hoor haha.

Wat een leuke foto's hierboven!

En pietsie, leuk! De kids op mijn pony's vonden de spelletjes ook echt heel erg leuk :D

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 11:57

Wat hebben we een geluk gehad met het weer !

Ik heb met de begeleidingsproef alleen maar stralende kinderen gezien !
De ene wat verlegener dan de andere, maar met soms een tactische omweg allemaal de vraag goed ! +:)+

En wat een lieve en brave pony`s !
Soms wilde je dat iedereen de kans kreeg om op zo`n schat te leren rijden.
Een van de dametjes gaf haar pony zelfs als beloning een kus op zijn neus !
Helemaal goed ! *\o/*

Ik zeg : "Tot volgend jaar dan maar ? " :D

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:04

Mutjei schreef:
Bah wat vreselijk van die pony, drama voor zo'n meisje.
Heel veel sterkte.

Mijn dochter heeft onwijs genoten van haar eerste Bixiedag.
Ze heeft voor het eerst crossles gehad en dat vond ze zo vreselijk cool.
Ook voor de pony was het voor het eerst en hoewel hij best een beetje stout was hadden ze toch dikke pret.
Afbeelding

Wat leuk.. Ik heb jouw dochter les gegeven op het crossterrein. Vond het zo leuk hoe heerlijk onbevangen ze erop zat en overal overheen wou!! Geweldig!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:09

Bayazo schreef:
Soms wilde je dat iedereen de kans kreeg om op zo`n schat te leren rijden.
Een van de dametjes gaf haar pony zelfs als beloning een kus op zijn neus !
Helemaal goed ! *\o/*

Ik zeg : "Tot volgend jaar dan maar ? " :D

Haha dat was bij mij, kleine meed reed op Noran is de enige die ze kusjes geeft altijd, maar niet haar tante ofzo hoor, maar pony krijgt altijd kusje na het rijden. :))
Ze vond het onwijs leuk. :j vooral de sterretjes op de ton gooien was wel erg leuk!
Later ook nog: gaat ie dan ook rollen straks zodat ik weer kan poetsen? (nav vraag haha)

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:59

pietsie schreef:
Ik heb weer een hele hoop stralende kids en vermoeide ouders voorbij zien komen !

vooral vermoeide ouders, heb er nog een na sleep van.
wat is het terein groot.

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:27

pietsie schreef:
tassie73 schreef:
:Wij zijn er ook geweest vandaag. Heeeel gezellig.....ook wel paar opmerkelijke dingen gezien maar goed.....dat zul je altijd houden :P

Heee leuk......wie was jij dan. Degene die speakerde of degene die in de bak liep.
Wij waren om 9.30 tot 10.00.

Indy was op de terugweg met haar negerzoen en bijnaaaaa bij het eind viel ie toch nog net op de grond. hahahahhahahah

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:30

ik was degene die speakerde en ja die negerzoenen ..... de bak was er mee bezaaid haha