Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Dat kan wel pp, op een kleine wedstrijd..
Maar wat als je 22 banen hebt met ieder tussen de 24-28 starts?
Lekker werkje...
ponyparadijs schreef:Ik denk dat de schrijfsters het voorlopig nog gewoon met de hand doen.
kleinvosje schreef:Jessie, maar dat is nu toch ook al/ Hoe meer je start, hoe sneller je de kosten er weer uit hebt. Als je echt maar zo weinig zou starten, kun je je afvragen of je überhaupt wel moet starten, denk ik dan...
SemperFi schreef:Anderhalve week heeft mn vader nog met iemand van de knhs gesproken. Ze zijn er druk mee bezig maar volgens hem ging het nog wel even duren... Ik heb dus ook gewoon weer een setje nieuwe coupons besteld.
Op zich lijkt het inschrijven ed me wel handig, zo digitaal. Vraag me alleen af hoe ze het gaan doen met de punten invoeren en commentaar opschrijven. Als je én moet invoeren op een laptop/ipad én moet schrijven op een protocol gaan de schrijvers het nog druk krijgen. Daarnaast, als je een groot ch hebt is het nogal een investering om voor elke baan een laptop aan te schaffen.
Janine1990 schreef:SemperFi schreef:Anderhalve week heeft mn vader nog met iemand van de knhs gesproken. Ze zijn er druk mee bezig maar volgens hem ging het nog wel even duren... Ik heb dus ook gewoon weer een setje nieuwe coupons besteld.
Op zich lijkt het inschrijven ed me wel handig, zo digitaal. Vraag me alleen af hoe ze het gaan doen met de punten invoeren en commentaar opschrijven. Als je én moet invoeren op een laptop/ipad én moet schrijven op een protocol gaan de schrijvers het nog druk krijgen. Daarnaast, als je een groot ch hebt is het nogal een investering om voor elke baan een laptop aan te schaffen.
Het het programma van equiscore.nl valt het best mee. Ik heb het een aantal keren gedaan als schrijfster.
Het is wel even wennen, maar valt heel goed te handelen.
Bettine schreef:Prima initiatief van de KNHS om die startcoupons de deur uit te doen.
Wat ik echter niet zo goed snap:
Ze besluiten nu alvast om de startcoupons eruit te doen, en beginnen vast met minder coupons uit te geven.
En dit allemaal al vóórdat ze hebben besloten of het digitale systeem er per 1 januari komt?
En vóór ze ook maar een goed werkend (en getest!) systeem hebben?
We doen al járen en járen met die startcoupons, een half jaartje of jaartje extra kan er dan ook nog wel bij, laat ze dan alsjeblieft eerst een goed systeem uitwerken voordat we weer met een half werkend iets worden opgescheept....
Bettine schreef:Prima initiatief van de KNHS om die startcoupons de deur uit te doen.
Ze besluiten nu alvast om de startcoupons eruit te doen, en beginnen vast met minder coupons uit te geven.
En dit allemaal al vóórdat ze hebben besloten of het digitale systeem er per 1 januari komt?
We doen al járen en járen met die startcoupons, een half jaartje of jaartje extra kan er dan ook nog wel bij, laat ze dan alsjeblieft eerst een goed systeem uitwerken voordat we weer met een half werkend iets worden opgescheept....