Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(niet dus
maar hijs wel schattig
)
piezze schreef:pfff nou ja jullie zullen allemaal wel gelijk hebben. Shetlanders zijn super sportpaarden. Speciaal ontworpen op topsport enzo. Ik ga dat topic maar eens opzoeken van dat luie sportpaard heheeh
PERENBOOMPIE schreef:piezze schreef:pfff nou ja jullie zullen allemaal wel gelijk hebben. Shetlanders zijn super sportpaarden. Speciaal ontworpen op topsport enzo. Ik ga dat topic maar eens opzoeken van dat luie sportpaard heheeh
Achja hoeveel van de speciaal ontworpen sportpaarden lopen er daadwerkelijk ook in de topsport.![]()
Ja Piezze ga daar je advies maar eens geven
PERENBOOMPIE schreef:Nou mijn meligheid is toch ook even daarheen overgeslagen,moet nu echt mijn bed gaan opzoeken en zal morgen ook maar eens even tegen die knol van mij zeggen dat ze zich vanaf morgen ook echt als topsportpaard moet gaan gedragen
al moet ik wel ff wachten tot volgende week vrijdag tot dat ik mijn paardje kan vertellen dat hij een topsportpaard moet worden
.
)
. NatasjavE schreef:roxxxiejjj schreef:En dat vind ik zo vreemd, neem Okidoki bijvoorbeeld, geen papieren, maar liep wel mee in de top. Hoe verklaren ze dat dan?
Okidoki had wel papieren. Zijn vader was alleen niet goedgekeurd en hij had dus het zo bekende blauwe KWPNpapier.
Voor mij is een sportpaard een paard wat op wedstrijden wordt uitgebracht wordt.
Afhankelijk van het nivo een amateur sportpaard of een (sub)toppaard.
En als ik heel eerlijk ben bedoel ik dan eigenlijk nog een sportwarmbloed. (dus gefokt voor de sport)
Strikt genomen zijn natuurlijk bijna alle paarden sportpaarden want er wordt of recreatie sport of (amateur)wedtrijdsport mee gedaan. (dan laat ik alle fokmerries dus inderdaad even buiten beschouwing)