Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vanaf april hoef je niet meer met stang en trens. 
Poisson schreef:Ik vind het het meest vervelend dat je vanaf bepaalde klasses met stang en trens moet gaan rijden. Zulke hoge klasses kunnen makkelijk met een bustrensje worden gereden, waarom zou je je paard een strenger bit moeten aandoen terwijl hij prima loopt op een enkel trensje?
)
SuzannePerla schreef:-Bij ponywedstrijden de ouders die veels te fanatiek zijn..
Ik heb zo'n hekel aan die moeders en vaders die constant aanwijzingen over het veld schreeuwen die meestal nergens opslaan...
-Mijn paard die constant zit te hinniken en vervelend doen als de trailer te dicht bijstaat (met ander paard erin)
-Mensen die hun hoog opgeleide paard al lang voor mekaar hebben en genoeg winstpunten hebben, maar die toch nog eindeloos in de B blijven hangen omdat ze dan prijsjes kunnen rijden.
Irene18 schreef:Als je pony thuis fantastisch loopt, en het op wedstrijd totaaaal verknalt... grrr,
maar het is meestal mn eigen schuld want ik maak me zenuwachtig![]()
Of als ik mn cap of jasje of handschoentjes oid vergeten ben......... (OF MN PONY (!!))
Of, als ie bij inrijden geweldig bezig is, en in de ring opeens alles eng vind..........
Maar ach, met mn huidige pony ben ik nog niet op wedstrijd geweest, dat komt nog wel![]()
Eerst maar zorgen dat ik alles goed onder controle heb
Ik reed met een shetje een behendigheidswedstrijd en in de losrijbak (naast de ring) was niets aan de hand, maar zodra ik in de ring kwam begon hij te steigeren....
(Ik was toen nog eerste ook, omdat ie uiteindelijk toch vol gas vooruit ging door de slalom enz.
)