Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shanna schreef:Romytjuuh schreef:Ik had mijn mobiel op de bak rand gelegt in mijn jas toen ik de proef ging rijden.
Mijn vriend belde mij toen op en die heeft zelf zijn ringtone in gesproken. (En je wilt niet weten hoe) Die galmde dus keihard over het wedstrijd terrein! Schaamde me dood!
Leuke kür op muziek gereden dus
Eigenlijk wil ik juist wel weten hoe!
Kon hem toen eindelijk wel voorwaarts krijgen, en volgens mij was hij er zelf ook van geschrokken want toen kreeg ik hem eindelijk weer een beetje verder 
Pony vond het doodeng, en we kwamen met geen mogelijkheid verder, we stonden uiteindelijk midden in de bak en pony durfde geen stap meer te zetten, toen huilend de bak uitgegaan
Maand erna weer daar wedstrijd gehad, pony durfde nogsteeds niet langs die spiegel
Uiteindelijk nog redelijk gelukt onder mn proefje

Hij was nogal een zenuwpees, en vooral op wedstrijden. Vaak bleef dat "gewoon" bij hard rennen en springen, maar 1x heeft hij dus naar de jury gesteigerd 

)
Ik dacht dat ik de laatste hindernis al had gehad, bleek dat dus de op een na laatste te zijn...... had ik hem gesprongen en foutloos, dan was ik door geweest naar de barrage, had daarvoor namelijk geen balken en/of weigeringen..
Oe wat baalde ik! Was dan ook wel erg dom van me natuurlijk. MarloesRixt schreef:Een hele tijd terug in een parcours heb ik het gepresteerd om de laatste hindernis over te slaanIk dacht dat ik de laatste hindernis al had gehad, bleek dat dus de op een na laatste te zijn...... had ik hem gesprongen en foutloos, dan was ik door geweest naar de barrage, had daarvoor namelijk geen balken en/of weigeringen..
Oe wat baalde ik! Was dan ook wel erg dom van me natuurlijk.
Degene na mij was iets minder gelukkig, die hield het voor gezien tijdens de proef en sprong zo langs de jury de ring uit.
x_Ilse_x schreef:Tijdens een oefenwedstrijd reed ik in een binnenbak met spiegels, maar meneer had nog nooit een spiegel gezien. Ik reed er rustig langs en oppeens draait hij z'n hoofd naar de spiegel en springt in een keer 3 meter van de spiegel vandaan. Hij vond zichzelf wel erg eng.
alovej schreef:Ik moest de F6 rijden, hadden ze de F5 opgelezen