Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:09

Ik had een M proef te rijden. Ik was al aan me 2e of 3e oefening bezig toen die bel ging.... Dame, u mag de ring verlaten...... u heeft uw zweep nog in de hand

:(:)

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 09:12

kainda schreef:
Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

Ik zou wel eens gezichten willen zien als dit gebeurd..... :=

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 11:19

Shanna schreef:
Romytjuuh schreef:
Ik had mijn mobiel op de bak rand gelegt in mijn jas toen ik de proef ging rijden.
Mijn vriend belde mij toen op en die heeft zelf zijn ringtone in gesproken. (En je wilt niet weten hoe) Die galmde dus keihard over het wedstrijd terrein! Schaamde me dood!
Leuke kür op muziek gereden dus :+

Eigenlijk wil ik juist wel weten hoe! :))

Hij schreeuwde een stuk of 20x zijn naam op verschillende toon hoogtes :Y) :o

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 23:02

Op de manege een wedstrijd
Ik moest erop omdat ie met een ander er telkens vandoor ging

Spring parcour
Hij is alleen maar gaan galoperen en heeft geen enkele sprong genomen :o :D :P

_BlackPearl_

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:33

Een keer op concour, buiten, begon ik net aan mn eerste proef. Dus binnenkomen en groeten en toen van hand veranderen en middendraf en toen opeens schrok mn pony zich dood van een hekje en vloog omhoog en achterwaarts en ik maar proberen om weer voorwaarts te komen, vliegt hij opeens in de bak die naast ons lag :+ Kon hem toen eindelijk wel voorwaarts krijgen, en volgens mij was hij er zelf ook van geschrokken want toen kreeg ik hem eindelijk weer een beetje verder :+

En met mn vorige pony: ik had net iets van 3 oefeningen gereden, en kom voor het eerst langs een spiegel waar net licht in valt door een dakplaat (was binnen btw), en toen begon een eend keihard te kwaken :') Pony vond het doodeng, en we kwamen met geen mogelijkheid verder, we stonden uiteindelijk midden in de bak en pony durfde geen stap meer te zetten, toen huilend de bak uitgegaan :o Maand erna weer daar wedstrijd gehad, pony durfde nogsteeds niet langs die spiegel :+ Uiteindelijk nog redelijk gelukt onder mn proefje
Gekke pony :+

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 12:35

De oude pony waar ik op reed heeft de jury wel eens aangevallen :o Hij was nogal een zenuwpees, en vooral op wedstrijden. Vaak bleef dat "gewoon" bij hard rennen en springen, maar 1x heeft hij dus naar de jury gesteigerd :o
En het stomste was, dat ik dacht: Sh*it daar gaan mn punten :Y)

*Edit - iedereen kwam met de schrik vrij gelukkig! :P

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:32

Leuke verhalen hier allemaal :P

- mijn vriendin had ook een wedstrijd en zoals altijd ging ik met haar mee als soort van ' groom ' ik reed der pony was losjes terwijl zij haar parcour aan het verkennen was enzo. Daarna deden we omgekeerd, voor moest ze haar parcour vergeten zijn, ik misschien nog kon roepen :P

Nujaa... voor die pony was het de eerste keer op wedstrijd en was bij mij al 2x weggeschoten.. Opzich was dat niet zo vreselijk want ik was het al wat gewoon :P

maar bij haar op 't parcour dan, wou de pony genaamt Flame niet over die hinderis.
Flame was echt doodsbang ervoor, was echt grappig zicht..
Telkens als ze dichter reed, begon hij de flippen, en erg bangerig te hinniken.
Dusja ze reed rond en ging naar de volgende.. Maar daar naast stond die hindernis waar Flame niet over wou.
Dus begon Flame daar een spel te maken :P

En telkens als ze daar voorbij moest ineens kei hard te galopperen enzo.

Later die dag moesten we er erg om lachen, maar het moment zelf niet :P

Whoopi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:35

op zich niet echt een blunder, maar we hadden wel iedereen aan het lachen.

Kom met Yum-Yum de springring in, wil groeten, ging ook groeten, roepen ze om, hier is blabla met haar paard Yap-Yum...
Roept mijn tante; Het is mijn paard en ze heet Yum Yum, maar het ging zo hard dat iedereen mee kon luisteren.

Zo heb ik ook al eens met dat paard gehad dat we tijdens het parcours hoorden hoe de jury het over haar naam had, ook over de Yap-Yum, omdat hun microfoon nog aan stond.

Op concours komen en er stonden mensen die hun paard waren vergeten (gelukkig nooit zelf gehad)

Mensen op concours die de verkeerde trailer open doen en paard uitladen heb ik ook al eens meegemaakt, ook best lachwekkend, vooral als het dier daarna de trailer niet meer in wil en de eigenaren in geen velden of wegen te bekennen zijn.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:47

over een dressur hekje heen springen tijdens een dressuur proef :P :Z :o :D ;)

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 20:53

Hele proef in galop
Niet naar de voorlezer luisteren
Niet kunnen inrijden en daardoor drukke pony (niet echt een blooper eigenlijk :+ )
Galop ipv middendraf. Zat ik op een pony die ook nog eens een enorme sprong maakt als je in galop gaat. Ik zat rustig in draf, ik leg me been iets naar achter. Galopeert pony ineens hard weg :+

:o

hoedjevan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:02

pony die in eens moet poepen en in eens op de rem staat en pas naar het poepen door wil lopen :+

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 19:07

Te goed door de hoeken rijden, waardoor je een keiharde tik van de hoeven van mijn pony tegen het hekje aan hoort :o

xLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:10

Oef.
Toen ik klein was, mijn allereerste wedstrijd. Ik was op van de zenuwen;
moest ik bij E of bij B, geen idee, naar rechts. Wat denk je, stuur ik mijn pony naar links. Ge-wel-dig, haha, niet dus.

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 20:30

Oefenwedstrijdje mennen met 2 span. ene ponie hoort de bel en gaat keihard van start. andere ponie wordt half meegesleurd de bak door. We hadden wel de snelste tijd met de meeste pionnen omgegooid. 2e keer starten toch maar even gevraagd of de starter ietsje zachter wilde bellen. Toen was alles wel foutloos.

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:54

ik heb een keer gehad .. toen was er een dressuur wedstrijd op de manege en toen was ik zo zenuwachtig dat ik 2x die volte reed in plaats van 1x(terwijl die man duidelijk zei 1x , en ik had het gehoord maar toch niet gedaan) en die zelfde wedstrijd moest ik gebroken lijn deed ik van hand veranderen..

nu kan ik er wel om lachen , maar toen niet echt.. was wel 7e , vond ik wel goed..

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:01

Een hele tijd terug in een parcours heb ik het gepresteerd om de laatste hindernis over te slaan :Y) Ik dacht dat ik de laatste hindernis al had gehad, bleek dat dus de op een na laatste te zijn...... had ik hem gesprongen en foutloos, dan was ik door geweest naar de barrage, had daarvoor namelijk geen balken en/of weigeringen.. := Oe wat baalde ik! Was dan ook wel erg dom van me natuurlijk.

PonyPrinses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 13:38

Toen myn pony weg schoot (aa').

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:39

MarloesRixt schreef:
Een hele tijd terug in een parcours heb ik het gepresteerd om de laatste hindernis over te slaan :Y) Ik dacht dat ik de laatste hindernis al had gehad, bleek dat dus de op een na laatste te zijn...... had ik hem gesprongen en foutloos, dan was ik door geweest naar de barrage, had daarvoor namelijk geen balken en/of weigeringen.. := Oe wat baalde ik! Was dan ook wel erg dom van me natuurlijk.

dat is ook echt balen,
maar als je je pony vergeet is denk ik nog het ergste van wat hier heeft gestaan :+

Gwen666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:08

Mijn paard is ook een keer de dressuurbaan uitgesprongen, gelukkig wel alleen tijdens het inrijden! :) Degene na mij was iets minder gelukkig, die hield het voor gezien tijdens de proef en sprong zo langs de jury de ring uit.
Vroeger op de manege hebben we wel een keer een soort carrousel-proef gereden... commentaar wat we kregen? 'Volgorde van de groep is veranderd tijdens de proef'... hmmm... :)

IluvG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:00

MissEvil schreef:
Niemand had het gemerkt hoor, maar tijdens een dressuurwedstrijd, was mijn BH afgezakt tot aan mijn navel, en ik kon mijn armen dus niet meer fatsoenlijk bewegen.. De sluiting was op de één of andere manier opengegaan..
:+

_O- _O- _O- :')

x_Ilse_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 18:10

Tijdens een oefenwedstrijd reed ik in een binnenbak met spiegels, maar meneer had nog nooit een spiegel gezien. Ik reed er rustig langs en oppeens draait hij z'n hoofd naar de spiegel en springt in een keer 3 meter van de spiegel vandaan. Hij vond zichzelf wel erg eng. :+

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 20:53

x_Ilse_x schreef:
Tijdens een oefenwedstrijd reed ik in een binnenbak met spiegels, maar meneer had nog nooit een spiegel gezien. Ik reed er rustig langs en oppeens draait hij z'n hoofd naar de spiegel en springt in een keer 3 meter van de spiegel vandaan. Hij vond zichzelf wel erg eng. :+

haha, hij ondekte misschien hoe hij eruit zag en dacht wat is dat voor een lelijk paard :+

alovej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 14:27

Ik moest de F6 rijden, hadden ze de F5 opgelezen :P

xLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:11

alovej schreef:
Ik moest de F6 rijden, hadden ze de F5 opgelezen :P

Zoiets had ik ook:
Altijd als ik wedstrijd heb leest mijn vader de proef voor. Buiten gaat hij altijd nog even bij de auto van de jury na welke proef het is. Dan kijken ze hem echt zo aan van: Welke dacht je dat je anders moest hebben? :?
Nu was het dus een keer dat mijn vader het niet vroeg. Ik was al een tijdje bezig in de proef, zie ik vanuit mijn ooghoeken een van de jury naar buiten komen en naar mijn vader toelopen. Hun praten, dus ik stop maar, bleek dat de jury de verkeerde proef voor zich had :=

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 19:48

Er is een keer een hond door mijn proef gerent pony schrok maar uiteindelijk niet minder punten toch 184 en 182!