Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laartjuhhh schreef:Ja, dat is echt onbeleefd. Het is me nog niet opgevallen dat dat meestal de Z ruiters zijn, maar als iemand je zo voor de voeten rijdt en dan niks zegt, dat vind ik echt brutaal.
En ja, de linkerhand heeft voorrang.

maar ook hier gebeurd dat wel eens en dat kan tot veel irritaties lijden ja
Snoevie schreef:tja idd,net alsof je als B ruiter standaard je wendingen zo groot rijdt.
dat je B start betekend ook niet dat je misschien niet hoger hebt gereden.
Oodrey schreef:Persoonlijk heb ik daar niet zoveel last van ^^
Heb namelijk een rood strikje op de kont van m'n paard en dan letten ze wel beter op je!
Misschien een onredelijke tip, maar ook al haalt je paard niet uit, geef hem een rood strikje!
De andere gaan dan wel meer afstand van je houden
Even tussendoor: mijn paard slaat dus wel degelijk uit ^^
Susy_Q schreef:Deze ergenissen zijn voor mij een reden om maar 5 minuten in te rijden. Mijn paard en ik worden beide zo moe van dit gedoe!
en ook ik kijk niet goed uit en rij best vaak iemand in de weg. En daar baal ik ook van, voor die ander. Nu is mijn knollie ook nog eens bang voor schimmels en bonte paarden en vooral paarden met een deken op. Dus vandaar; kort inrijden, weinig irritaties en puf over voor de proef
wist trouwens ook niet dat zijgangen voorrang hadden..
...
, was zondag een stuk aan het wijken komt dr ineens een vanachter mij in middendraf aangesjeesd en knalt zo mn pony aan de kant. En dan kan dr nog geen sorry van af...
Sorry, maar dan parkeer ik die van mij er ook een keertje voor, gelukkig slaat die niet, kunnen zij ook eens remmen
Kev heeft dat minstens nodig om los te stappen. Als ik hem maar 5 minuutjes losrijd gaat hij echt geen losgelaten proefje lopen
sharonalover schreef:vorame schreef:Hebben jullie geen (manege) les gehad waar de bakregels werden verteld?
Manege les heeft lang niet iedereen gehad![]()
Heel veel mensen hebben altijd privéles gehad, en daar wordt het denk ik niet verteld...