Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
angelalala schreef:Alane schreef:@angelalala: moah, zal ook nog wel meevallen.. mischien vond ze het tijdens het onderdeel een 7 waard en maakte je toen een fout/ging er iets mis waardoor ze het liet corrigeren naar een 4...
Wat wordt een jury lid er nu beter of slechter van of jij met een winstpunt naar huis gaat of niet?
als jij zo'n coupon onder je neus krijgt, zou je ook wel anders reageren

IrisLove schreef:Je hebt juryleden anders wel "gemeen'' genoemd en alleen daarom al, denk ik dat je het niet helemaal begrijpt... Maar goed, we zullen er wel nooit uitkomen en kennelijk communiceren we op een heel verschillende golflengte!
HT2009 schreef:Ik jureer ook en bij mij krijgt een combinatie nooit een wp op houding en zit, ze zullen dat toch echt in de oefening zelf moeten verdienen. Dat moet ook een beetje de instelling zijn van de combinatie vind ik.
Alane schreef:HT2009 schreef:Ik jureer ook en bij mij krijgt een combinatie nooit een wp op houding en zit, ze zullen dat toch echt in de oefening zelf moeten verdienen. Dat moet ook een beetje de instelling zijn van de combinatie vind ik.
dus krijgen ze standaard een 5???
Of tel je eerst alles op en je vindt het niet wp waardig pas je het cijfer van de verzorging daarop aan?
(en dan bedoel ik, dat een jury niet weet of hij/zij een 7 of 8 moet geven om de proef winstpuntwaardig te maken
) Dus het is niet als flauw bedoeld. Misschien moet je een keer mee gaan schrijven, dan zul je jury's een stuk beter begrijpen! Alane schreef:HT2009 schreef:Ik jureer ook en bij mij krijgt een combinatie nooit een wp op houding en zit, ze zullen dat toch echt in de oefening zelf moeten verdienen. Dat moet ook een beetje de instelling zijn van de combinatie vind ik.
dus krijgen ze standaard een 5???
Of tel je eerst alles op en je vindt het niet wp waardig pas je het cijfer van de verzorging daarop aan?
IrisLove schreef:Je hebt juryleden anders wel "gemeen'' genoemd en alleen daarom al, denk ik dat je het niet helemaal begrijpt... Maar goed, we zullen er wel nooit uitkomen en kennelijk communiceren we op een heel verschillende golflengte!
Alane schreef:@angelalala: moah, zal ook nog wel meevallen.. mischien vond ze het tijdens het onderdeel een 7 waard en maakte je toen een fout/ging er iets mis waardoor ze het liet corrigeren naar een 4...
Wat wordt een jury lid er nu beter of slechter van of jij met een winstpunt naar huis gaat of niet?
[/quote]
*puck* schreef:voor hetzelfde geld heeft de schrijfster zich vergist en is het daarom van een 7 in een 4 veranderd,ga dan naar een jury toe en vraag ernaar en ik blijf erbij dat wanneer je vaak 179,180,181 rijd je je toch echt moet afvragen waar het aan ligt,het zijn meestal de ruiters die enige paardrij- en zelfkennis missen die het hardste schreeuwen richting jury want er moet toch iemand de schuld hebben.
HT2009 schreef:Even ter verduidelijking, ik schrijf nergens dat ik standaard een 5 geef.
Levine geeft al aan, wanneer je jureert en je geeft punten, zit je niet in je hoofd mee te rekenen hoeveel punten iemand heeft om bij de verzorging te bepalen of een 7 of een 8 doorslaggevend is voor een wp ja of de nee. Ik geef op verzorging veelal standaart een 7. Als een combinatie al een wp verdiend, hebben zij die wel behaalt op de gereden onderdelen en is de punt van verzorging niet de beslissende factor.