Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pebblesther schreef:Ik vind een donkerblauw jasje wel mooi. Maar dat mag nu toch ook al in de dressuur?
Ik hoorde laatst ook dat een wit shabrakje niet verplicht is, je mag bij wijze van ook met een rose dekje onder je zadel starten. Is dit waar?
daffodil schreef:Dat zijn de nieuwe springreglementen en deze zijn al gepubliceerd, hebben helemaal niets met dit topic te maken.....

Ik heb alleen nog niet iemand in de dresuurring gezien die een ander kleur dekje als een witte had, jij wel?
CGJ12 schreef:Sjonniej schreef:Ik vind het trouwens erg grappig om dit topic te lezen! Er is altijd van alle kanten gemopper; Saaie kleuren, niet van deze tijd, blabla. En nu vind iedereen het eigenlijk toch ook wel weer erg netjes dat iedereen in zwart/blauw is en mogen hooguit grijs en bruin erbij als extra kleuren.
Al net zo herkenbaar.......
Als het 's zomers 34 graden is, en de dressuurruiters in zomertenue mogen rijden (wat de springruiters meestal al mogen bij 21 graden) is er geen hond die het ook daadwerkelijk doet...........
Ik ga deze week dus een bruin jasje bestellen.
Scum schreef:Dat is ook wel terecht. Waarom zouden springruiters wel met kleurtjes mogen rijden en dressuurruiters niet?
Maar ik blijf TEGEN roze
Ik denk dat het ook wel gaat meevallen met de kleurtjes..
KarinvdM schreef:Goed nieuws Ukie!
Ik ga sparen voor een mooi jasje met krijtstreep. Ik ga wel op zoek naar iemand die zulke jasjes op maat maakt, zodat ik ook eindelijk eens een jasje hebt wat mooi past.