Met onderlinge wedstrijden begon ik al heel vroeg, ik was iets van 6 of 7. Officieel heb ik gedaan van mijn 16e tot mijn 20e. Ik ben toen gestopt omdat het paardje waar ik toen wedstrijden mee reed werd verkocht. Heel vervelend! Ik kon toen nog geen eigen paard betalen dus kon hem helaas niet kopen.. Toen ben ik er ook een half jaar mee gestopt want vond het echt heel erg maar kon het niet laten om weer te beginnen met rijden. Met mijn eigen rijd ik alleen onderling. Heb er niet echt meer behoefte aan om officieel te starten..
Ik een maand (?) tijd hebben we 180 berichtjes verzameld! De meeste mensen zijn best vroeg begonnen met onderling, en als 16 zijnde met officieel. Best intressant om te weten,
uhmm, wedstrijdjes ja onderling was ik 10.. maar officieel toen was ik 14, na een pony ingereden te hebben en wedstrijdklaar gemaakt te hebben zijn we begonne.
sunny44
mijn eerste F proefje was toen ik 11 was (ben ik nu dus nogsteeds) dat was de F4, daarvoor had ik toen ik 10 en 11 was een prix caprilli gereden. en toen ik 9 was geloof ik een keer aan een onderlinge spring wedstrijd.