Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Als de pony het al kan, leer het dan een heel jong kind maar eens aan op de juiste manier. Voor mij hadden ze het mogen laten zoals een aantal jaar geleden. Speciale A/B-B proefjes en daarna alle gewone proeven 1 klasse lager. Dan is de M1 proef de moeilijkste proef en dat is voor sommige nog redelijk te doen.
Dat is inderdaad een heel groot nadeel bij de C-pony's.
Cyrina schreef:Ik was vorige week te laat met aanvragen startkaart dus had een week niks ingestuurd, maar was ook niet heel tevreden met mijn proefje omdat mijn contragalop onrustig was, terwijl ik daar normaal punten op score.
Zondag wilde ik gaan opzadelen en zag ik tot mijn grote schrik dar mijn merrie net een miskraam had. Ze was 6.5 maand en er kwam een (uiteraard dood) merrietje af. Ik baalde er zo van! Ik had zo gehoopt op een merrie! De navelstreng bleek geroteerd waardoor het geen zuurstof genoeg meer kreeg
Ik heb uiteindelijk nog het filmpje van de zondag ervoor toch ingestuurd, dat kon qua tijd nog net. En kreeg 187.5 terug. Schrale troost.
M_Bronkhorst schreef:Welke jury’s hebben jullie al gehad met online evenement?? Ben best nieuwsgierig naar hoeveel juryleden er eigenlijk mee doen. ☺️
MyWishMax schreef:Heftig cyrina, sterkte!
Volgrns mij had het bij de c niet meer met lengte te maken, maar zijn vaak jongere kinderen. Bij de paarden zijn het volwassenen en je kan geen rekening houden met minpunten van een paard. Gewoon allemaal dezelfde eisen en de ene is er beter in als de ander en krijgt dus ook betere punten. Dat is net als de verruiming discussie. Dat het moeilijk is voor een paard betekent niet dat je een hoger punt verdient.