Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Queelens schreef:Wat fijn dat er weer events bij zijn gekomen.
Weet iemand hier vanaf wanneer je proef beoordeeld kan worden? Ik sta ingeschreven voor 7 mei, maar neem mijn proef 1 mei op. Als ik het 1 mei instuur, kan ik dan ook al vóór 7 mei mijn beoordeling van de jury krijgen?
PSvanLot schreef:Ik begreep dat wanneer degene die filmt tegelijkertijd kan voorlezen dat dat ook mag.
De KNHS gaf aan dat dit heel moeilijk is. Mij lijkt dat wel mogelijk toch?
xVerax schreef:Was niet bekend toch dat er nog een evenement bij zou komen? Ze hadden geloof ik alleen aangekondigd dat 7 en 14 mei extra plek zouden krijgen.
bliksemflits schreef:PSvanLot schreef:Ik begreep dat wanneer degene die filmt tegelijkertijd kan voorlezen dat dat ook mag.
De KNHS gaf aan dat dit heel moeilijk is. Mij lijkt dat wel mogelijk toch?
KNHS gaf laatst nog aan dat dit geen doen is en het daarom dus niet mag. Dus het mag sowieso niet.
Maar jongens, het zijn een paar onderdelen onthouden? Zo moeilijk is dat toch niet?
PSvanLot schreef:Las het inderdaad verkeerd op de pagina van de KNHS. Begrijp niet waarom het niet zou mogen als de filmer voorleest?
Een paar onderdelen is voor sommige mensen heel erg moeilijk.
bliksemflits schreef:PSvanLot schreef:Dan zet ik als jury het geluid wat zachter
Maart is dus geen optie, want dan kan er net zo goed iemand langs de bak gaan staan die les gaat geven/tips gaat geven. Het is wel belangrijk dat de jury kan horen dat dat niet gebeurt.
PSvanLot schreef:bliksemflits schreef:
Maart is dus geen optie, want dan kan er net zo goed iemand langs de bak gaan staan die les gaat geven/tips gaat geven. Het is wel belangrijk dat de jury kan horen dat dat niet gebeurt.
Er kan op 100 manieren gefraudeerd worden bij deze manier van wedstrijden rijden