Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:C alsamngeest wat enorm k.. dat het zo gaat. Hopelijk snel uitsluitsel.
Ik wil ook nog steeds een siliconen zitvlak. Nu rijd ik met leer. Heb er momenteel maar 3. Een spijker van HKM, blauwe van Montar en een zwarte van HH. De rest allemaal weg gedaan.
Ik reed vandaag voor het eerst met ST. Eerste helft van les trensteugel tussen ringvinger en pink en stangteugel onder pink. Tweede helft trensteugel tussen ringvinger en pink en stijgbeugel tussen middelvinger en ringvinger. Kan nu niet zeggen wat ik fijner vond. Beide prima.
Optiwolk schreef:[naam] schreef:C alsamngeest wat enorm k.. dat het zo gaat. Hopelijk snel uitsluitsel.
Ik wil ook nog steeds een siliconen zitvlak. Nu rijd ik met leer. Heb er momenteel maar 3. Een spijker van HKM, blauwe van Montar en een zwarte van HH. De rest allemaal weg gedaan.
Ik reed vandaag voor het eerst met ST. Eerste helft van les trensteugel tussen ringvinger en pink en stangteugel onder pink. Tweede helft trensteugel tussen ringvinger en pink en stijgbeugel tussen middelvinger en ringvinger. Kan nu niet zeggen wat ik fijner vond. Beide prima.
Dat lijkt me ... moeilijk
vonneke schreef:Optiwolk schreef:
Dat lijkt me ... moeilijk
Haha dat is wel een coole autocorrect
Janine1990 schreef:Tjonge, wat een ellende zeg... Had je hem onderling verzekerd? Of gewoon bij een grote verzekering? Hoef geen namen hoor...
Hier is niets verzekerd, is ook geen doen met 9 paarden en minimaal nog 1 onderweg...