Ik heb vandaag wel fijn gelest met gerrie
En hier ook weer school inderdaad...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

IlBuono schreef:In België heb je 2 proeven A en B brevetten, allebei een praktijk en theorie gedeelte. Om VLP wedstrijden te rijden moet je een B-brevet hebben en ze spreken ook om later een A te verplichten om buiten te mogen rijden. Het A wil zeggen dat je je paard buiten onder controle zou hebben want hier is ook verkeerstheorie bij. A is in groep een dressuurgedeelte met oa opstappen en alle gangen en 60-70 springen (3 sprongen). B is een B-dressuurproefje en een springsparcours van 5 sprongen 80-90.
Je kan ze ook in 2 delen doen.
Kaat eigenlijk is 60-70 voor het A ook een probleem? Want je moet geen volledige B hebben om dressuurwedstrijden te rijden hé? Enkel u B dressuur en theorie is voldoende
ik ga ook alleen maar A brevet springen
voormiddag gestuurd en net auto rijles gehad, ik ging normaal nig dressuur oefenen maar was echt moe en had ook niet echt zin eerlijk gezegd... Normaal ga ik dan toch gewoon maat ik denk dat een dag rust nu ook weer niet zo'n kwaad kan aangezien hij morgen 2x moet
hij loopt toch wel fijn los
. Gister & eergisteren natuurlijk niet gereden, wat een weer zeg verschrikkelijk.
heb al een blaar ervan :p
Hij heeft geen dik been en dus geen peesblessure (veearts heeft eraan gevoeld), zijn RX'en zijn in orde dus iets in zijn botten is uitgesloten, hij zou een gekneusde voet of iets zoals dat kunnen opgelopen hebben want het zit wel degelijk in zijn voet (hij is uitverdoofd daar en liep dan beter) maar wat het dan is weten we niet. Hij gaat nu 10 dagen op stal met ontstekingsremmers. IlBuono schreef:Hmm dat moet ik eens opzoeken.. Zou wel kunnen!
Wat is je probleem met de slof? Het vasthouden of het materiaal dat anders is als je teugel?

en daar krijg ik dus een vette blaar van